برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

10 ریمل با کیفیت و اقتصادی 2021

مرد و زن اهمیت بسیاری بع میل به زیبایی و جذاب بودن  دارند اما در خانم‌ها بیشتر دیده می‌شود. برای عده‌ای زیبایی در پوست و اندام بی عیب خلاصه می‌شود و در عده‌ای دیگر زیبایی در کاور ناخن، آرایش لب و چشم‌ها تعریف می‌شود. از  پرکاربردترین لوازم آرایشی که در طول روز میتوان با استفاده از آن به سرعت چشم‌های حالت دار و شاداب داشته باشیم، ریمل‌ها هستند. در این بخش از مجله مد و زیبایی برندکده سعی داریم با 10 ریمل برتر و اقتصادی 2021 آشنا شویم.

1- Kiss Me Heroine Make Long & Curl Mascara Waterproof10

این ریمل توسط یک برند ژاپنی تولید شده و از طرف آسیایی‌ها که دارای مژه های کوتاه و سیخ هستند، بسیار مورد توجه قرار گرفته، چرا که تمام مژه‌های کوچک را کاور می‌کند. در فرمولاسیون این ریمل از ویتامین‌ E وانواع روغن‌های نرم کننده مو مثل روغن آرگان استفاده شده است. برای مدت طولانی روی مژه‌ها می‌ماند بدون این‌که زیر چشم ‌ها سیاه شود. این ریمل به کمک فرچه قوس‌دار خود در فر کردن مژه‌ها بسیار کمک می‌کند.

2-   L'Oréal Paris Voluminous Lash Paradise Washable Mascara

این ریمل با قیمتی بالاتر از بقیه ریمل‌های دراگ‌استور به فروش می‌رسد اما با دیدن نتیجه آن متوجه خواهید شد که کاملا ارزشش را دارد. فرمولاسیون این ریمل دارای روغن شاهدانه و کنف است که حالت تقویتی برای مژه‌ها دارد. این ریمل برای چشم‌های حساس مناسب‌ترین گزینه است چون بدون پارابن و مواد مضر است. بلندکننده، حجم‌دهنده و جداکننده مژه‌هاست.اگر می‌خواهید مژه‌هایتان پرپشت‌تر به نظر برسد، کافیست دو بار فرچه را به مژه‌هایتان بزنید.

3-  Essence Cosmetics Lash Princess False Lash Effect Mascara

این ریمل با هزینه‌ی بسیار پایین عملکردی مشابه ریمل‌هایی از برندهای معروف و لوکس دارد. فرچه مخروطی شکل آن باعث جداسازی مژه‌ها از یک‌دیگر، افزایش طول و حجم مژه‌ها نیز می‌شود. این ریمل خوب رامی‌توانید برای یک روز طولانی بدون نگرانی از ریخته‌شدن آن زیر چشم‌ها استفاده کنید.

 

4- Thrive Causemetics Liquid Lash Extensions Mascara

این ریمل حاوی عصاره شی‌باتر، روغن کرچک و ویتامینB5 است وخاصیت آب‌رسانی به مژه های شما را دارد و در عین حال که به مژه های شما حالت می‌دهد آنها را بلند هم می‌کند. این ریمل گیاهی است و روی هیچ‌ حیوانی تست نشده است.

 

5- Tarte Lights, Camera, Lashes 4-in-1 Mascara

مواد معدنی موجود در این ریمل بارها و بارها تصفیه شده‌اند و ریملی گیاهی و عاری از هرگونه مواد مضر برای چشم‌ها به ارمغان آورده‌اند که از سمت چشم‌پزشکان و متخصصین آلرژی تایید شده‌است و در صورت تماس مواد ریمل با چشم‌های شما هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نخواهد شد. اگر چشم‌های حساسی دارید و می‌خواهید مژه‌های حجیم و بلندی داشته باشید این ریمل احتمالا بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ای است که پیش روی شماست. 


6-  Clinique High Impact Curling Mascara

به کمک فرچه قوس دار و رنگ بسیار مشکی موادش، این ریمل بهترین ریمل حالت دهنده و فرکننده است. برای مدت زمان طولانی مژه‌های شما را به سمت بالا و حالت‌دار نگه‌می‌دارد و نیازی به فرمژه نخواهید داشت.

7- Benefit Cosmetics They're Real! Lengthening Mascara

از دلایلی که این محصول تبدیل به پرفروش‌ترین ریمل این برند شده‌ است، این است که همه‌ی مژه‌های شما را حتی ریزترین مژه‌ها را بلند می‌کند. در نوک فرچه این ریمل موهایی وجود دارد که در بلندسازی مژه‌ها نقش بسیاری دارند.

8- Lancôme Hypnôse Drama Waterproof Mascara

این ریمل به عنوان بهترین ریمل ضدآب شناخته شده است و درکنار ضدآب بودن، مژه‌های شما را فر و حجیم نیز می‌کند. فرچه غیر پلاستیکی و مواد با کیفیت این ریمل باعث شده که افرادی که دارای چشم‌های حساس هستند هم به راحتی از آن استفاده کنند.

9- Revlon Super Length Mascara

مژه های شما با هر اندازه‍‌ای چه کوتاه و چه بلند به کمک این ریمل بلندتر و مشکی‌ترخواهندشد، برترین تاثیر این ریمل را افزایش دهند طول مژه ها می‌دانند. جعبه کوچک وقابل حمل آن باعث می‌شود شما همیشه آن‌را همراه خود داشته باشید و استفاده کنید، چه در مسافرت باشید، چه در حال ورزش‌کردن .

10- Maybelline New York Great Lash Mascara

عملکرد این ریمل هم مانند جعبه صورتی-سبزش از 45 سال پیش محبوب بوده است. این ریمل با ضخامت بخشیدن به مژه‌های شما به بیشتر مشکی شدن آن‌ها کمک میکند. شست و شوی راحت و بدون دردسر و قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های آن است.

فاکتورهای لازم برای انتخاب اسم برند لباس

 برای راه اندازی یک برند فشن یا لباس، از مهم ترین چالش‌های پیش رو  می توان به انتخاب اسم برند لباس اشاره کرد. انجام این کار ممکن است برای هرکسی هیجان انگیز و درعین حال استرس‌آور باشد زیررا این کتار باعث می شود در ذهن مخاطب‌تان جایگاه ویژه‌ای به جا بگذارید و در عین حال هدف و ایده طراح و یا بنیان‌گذار را به مخاطب منتقل کنید. برای اینکه یک اسم مناسب انتخاب کنید به زمان کافی نیازمند هستید.ما دراین مقاله از وبلاگ مد و فشن برندکده  قرار است  به شما چند روش که ممکن است در این راه به شما کمک کند را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

1.هویت برند خود را مشخص کنید.

هویت برند، کل تجربه و ارزش برند شماست. نام برند لباس می‌تواند بیانگر هویت طراح یا برند باشد. به همین دلیل اسم بسیاری از برندهای لباس نام خود طراح هستند .مثل کلوین کلاین (Calvin Klein)، تامی هیلفیگر(Tommy Hilfiger) و نمونه‌های آن در برندهای لباس ایرانی مثل نازنین کریمی، مسیح‌زاد و نسیم اخوان. در صورتی‌که نام شما به عنوان طراح یا بنیان‌گذار اسمی نیست که راحت به زبان بیاید یا طولانی است، می‌توانید از اسم اختصاری و یا کوتاه شده نام‌تان استفاده کنید ولی نام های توصیفی را فراموش کنید. این نام‌ها در عین پیچیدگی می‌توانند طولانی و گمراه کننده باشد. در برخی موارد هم متناسب با هویت برند وهم‌سو با ایده اصلی محصولی که ارائه می‌شود می‌توان نام‌گذاری برند را انجام داد. در برندهای ایرانی، برند لباس هیتو(hito) که با تمرکز بر سبک پوشش ساده و الهام از شرق دور و مینیمال طراحی می‌کند.نام این برند از لغات ژاپنی و به معنی مردم است. برند اکسسوری ایرانی پرگره که به تولید انواع اکسسوری با ایجاد گره می‌پردازد نیز نامی متناسب هویتش انتخاب کرده است. در برندهای خارجی(21 Forever)است که سال‌ها با هدف طراحی لباس برای خانم ها و دختران جوان لباس طراحی می‌کند. ایده‌ی نام این برند حول محور 21 سالگی طراحی شده است. دوره‌ی‌ اوج و شادمانی، و با پوشیدن لباس های این برند شما همیشه احساس جوانی و جذابیت می‌کنید.

 2. مراقب قانون کپی رایت باشید.

برای قانون کپی رایت پیگیری کنید که نام های مشابه برند شما وجود نداشته باشد، و سپس برای ثبت آن به مراکز مربوط به ثبت شرکت و برندهای تجاری مراجعه کنید. چرا که اگر نامی مشابه برند شما وجود داشته باشد، صاحبان این برند و می‌توانند از شما شکایت کنند.

اسم برند لباس

3.نوآور و تحریک پذیر باشید اما نه به مقدار زیاد.

از انتخاب اسم های دوره‌ای که بین مردم محبوب می‌شوند، اسم ترندها و مدهای زودگذر در دنیای فشن نیز پرهیز کنید. زیرا به مرور زمان این اسم‌ها ارزش خود را از دست می‌دهند و به شما نتیجه عکس می‌دهند. پس نامی انتخاب کنید که با توجه به افزایش طول عمر تجارت و برند شما برای مخاطب‌تان همیشه تازه و هیجان‌انگیز باشد. از انتخاب اسامی کوتاه و منحصر به فرد دریغ نکنید. استفاده از یک کلمه خارجی ممکن است روش جالب دیگری برای نمایش برند شما باشد. اسامی برند می توانند خلاقانه باشد اما باید یک پیام کوتاه و دقیق در مورد برند شما را به مخاطب ارائه دهد. اسم هایی که بر اثر غلط های املایی و یا جا به جا هجی کردن حروف ایجاد می‌شود، بسیار جذاب و وسوسه انگیز است. اما از طرفی اگر مشتریان‌تان نتوانند اسم برند شما را به راحتی بنویسند، خواندن و به خاطر سپردن آن دشوار باشد یک جای کار را اشتباه رفته‌اید. ایجاد کلمه‌ای که در لغت نامه نباشد اما بیانگر داستان وهدف برند باشد هم میتواند جذاب باشد مثل ترکیب نام و نام خانوادگی طراح یا بنیان‌گذار این برند و یا ترکیب نام اختصاری برند همراه با عدد سال بنیان‌گذاری برند هم نمونه های دیگر برای اسم  برند هستند.

4.تمرکز برروی بازارهدف

نام برند شما باید مخاطب خود را جذب کند و مشخص کند شما برای کدام قشرجامعه، کدام گروه سنی و با چه سلیقه‌ای لباس طراحی می‌کنید. سوالاتی را باید آماده کنید و با بررسی پیش زمینه‌ها، موضوعاتی که مخاطب به آن‌هاعلاقه دارد و مسائلی که آنها را به هیجان در می‌آورد را شناسایی کنید و با جزئیات و دقت بیشتری مورد بررسی قرار داده و به آنها جواب دهید، مثلا این‌که مخاطبان‌تان چه کسانی هستند؟ برای کدام فرهنگ لباس طراحی می‌کنید؟ قشر مرفه جامعه؟ جوانان جامعه؟ ورزشکاران؟ خانم ها یا آقایان؟هدف بازار شما کدام یک از این‌ها هستند؟

 

اسم برند لباس

 

5.انتخاب لوگو

انتخاب اسم، بخشی از پروسه برندینگ است که بعد از انتخاب اسم برند، طراحی لوگوی جذاب با پالت رنگی مناسب می‌تواند در به موفقیت رساندن برند کمک بسیار کند. در این مرحله نیاز است که با طراح گرافیک یا طراح لوگویی حرفه‌ای در ارتباط باشید که با روانشناسی رنگ‌ها در برندینگ آشنا باشد و با استراتژی و آگاهانه ازآن‌ها استفاده کند.

و در آخر سعی کنید اسم برندتان  نامی ساده برای به خاطرآوردن و نوشتن باشد. درعین سادگی با معنی و مفهوم باشد، تصویر درونی برند را به نمایش بگذارد، از لحاظ بصری ارتباط قوی بین نام و لوگو‌ی طراحی شده باشد و شکل نوشتاری آن به گونه ای باشد که به راحتی خوانده شود. راستی! بهتر است که اسم برندتان مشابهتی با نام برندهای شناخته شده دیگر نداشته باشد .

اسم برند لباس


سله بن

سله بن(Saleh Bon)  نام یک روستا در اطراف بخش فیروزکوه شهرستان دماوند است که نام برند ایرانی سله بن از آن  گرفته شده است. برند سله بن در سال 1388  با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه فعالیت خود را آغاز کرد. برندسله بن  در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه فعالیت دارد و  به دلیل کیفیت عالی پارچه ها و محصولاتش توانست در مدت کوتاهی  به جایگاه خیلی قوی برسد و محصولات خودش را در فروشگاه‌های سراسر کشور عرضه کند. محصولات این برند  شامل پولوشرت، پیراهن، کاور، هودی، مانتو، شومیز، سارافون و حتی کلاه و شال‌گردن و انواع اکسسوری هستند. به همین جهت سله‌بن با نام «پوشاک خانواده» شناخته می‌شود.مدیریت این مجموعه را شاهرخ جعفری برعهده دارد. وی متولد 1354 از تهران، لیسانس نساجی شیمی و علوم الیاف از دانشکده آزاد شهر ری دارد. چشم انداز سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از مردانه ، زنانه ، بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد. شعب سله بن در تهران: بام لند، هفت حوض، سپهسالار، رباط کریم و در شهرستانها: نمک‌آبرود، نور، مشهد، همدان، بابلسر، سمنان، گرگان، شیراز، کرمان، گنبدکاووس، ایزدشهر، کلارآباد و اصفهان است.سله‌بن که تولیدکننده انواع البسه تریکو مردانه، زنانه و بچگانه است، کالاهای خود را به صورت غیرحضوری نیز به فروش می‌رساند. سله‌بن انتخاب مناسبی برای استایل روزمره و کژوال است چرا که  محصولات آن از رنگ‌های متنوع با طراحی‌های ساده بهره می‌گیرد. این کار باعث می‌شود هیچ‌کس دست خالی از فروشگاه‌های سله‌بن بیرون نرود زیرا تنوع محصولات آن می‌تواند همه اجزای یک استایل را تامین کند .سله بن به تازگی امکان خرید غیرحضوری را از طریق سایت فراهم کرده است.

 هدف سله بن، تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی است. این برند ایرانی، چهارچوب های ارزشی خود را براساس ارزش های خانواده بنا نهاده است، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید کند.

 

روژا

روژا در سال 1373  اولین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای  خود را در جزیره کیش تأسیس کرد.هدف  این مجموعه  گسترش واردات محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر از سراسر جهان است. در راستای ارتقاء سطح کیفیت فروش و سرویس‌دهی به مشتریان و ارائه محصولات معتبر و اصل، شعبه دوم روژا در سال 1382 با طراحی داخلی بسیار متفاوت با فروشگاه های آن زمان در یکی از بهترین مناطق تهران افتتاح شد. در حال حاضر مجموعه‌ی آرایشی روژا بعنوان یکی از برترین فروشگاه‌های زنجیره ای در حوزه‌ی محصولات آرایشی ، بهداشتی و عطر در ایران شناخته می‌شود.  پس از تأسیس شعبه دوم و با توجه به رضایت مشتریان از شیوه سرویس دهی ویژه این فروشگاه، برند روژا با هدف گسترش مجموعه‌اش، شعبه‌های دیگری در بهترین مناطق تهران تأسیس شد. شعب برند روژا در تهران به بیش از 10 شعبه فعال در مناطق مختلف می‌رسد. همچین این مجموعه در جزیره‌ی کیش، مشهد و اهواز یک شعبه فعال دارد. با فراگیر شدن خرید آنلاین، سایت روژا در سال 1393 فروش اینترنتی خود را آغاز کرد تا بتواند به مشتریان خود خدمات غیرحضوری را در 3 بخش بهداشتی، آرایشی و عطر ارائه دهد.

اصلی‌ترین هدف در آغاز این پروژه، ارائه بهترین خدمات در فروش و جلب رضایت مشتریان بود که در آن زمان، در بازار فروش اجناس لوکس در ایران بسیار منحصر به فرد و بی نظیر به حساب می آمد.

 تمامی همکاران بخش فروش در روژا، مدرن‌ترین و آخرین دوره های تخصصی پوست و مو را تحت نظر پزشک متخصص طی مراحل بسیار حرفه ای می گذرانند، از این رو مشتریان می توانند از مشاوره های تخصصی و رایگان در هنگام مراجعه و خرید از فروشگاه های روژا بهره مند شوند.

مجموعه فروشگاه های روژا ارائه دهنده بیش از 90 برند مختلف عطر، 20 برند آرایشی و 18 برند بهداشتی می باشد. که در فروشگاههای بسیار محدودی در کل ایران به فروش میرسند ،می باشدمدیریت مجموعه‌ی روژا در راستای ارتقاء خدمات به مشتریان در اوایل سال 1396 سیستم کارت های مشتریان ویژه روژا را راه اندازی نمود.

فروشگاه‌های روژا با مساحت کل حدود 2200 مترمربع و 140 نفر نیروی مجرب و ماهر که به خوبی در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات آموزش ویژه دیده‌اند، مشغول به کار می‌باشند.این سیستم پیشرفته با بهره گیری از دستگاه های کارتخوان بدون وابستگی به پایانه های بانکی، امتیازهای خرید مشتریان را محاسبه می کند. این امتیازات به صورت تخفیفات نقدی برگردانده می شوند و مشتریان از این تخفیفات به طور اتوماتیک بعد از اتمام خریدشان، بهره مند می گردند. به لطف این سیستم کارت، روژا توانسته است بیش از 127000 مشتری وفادار ودارای کارت  ویژه را در سیستم خود ثبت نماید.


نگاهی به طراحی لباس فیلم کروئلا

سینماهای سراسر جهان تابستان امسال، شاهد اکران فیلم‌های هیجان‌انگیزی خواهند بود و سبد فرهنگی فیلم دوستان رونق تازه‌ای خواهد گرفت! کروئلا(Cruella) یکی از این فیلم‌هایی است که طرفداران دیزنی مدت‌ها بود منتظرش بودند، این فیلم داستان یکی از شخصیت‌های شرور دیزنی را بیان می‌کند. اگر در کودکی انیمیشن "101 سگ خالدار" را تماشا کرده باشید، پس حتما با کروئلا آشنایید، شخصیت شروری که حالا فیلم مختص خودش را با بازی اما استون، از طرف دیزنی دریافت کرده!

طراحی لباس فیلم کروئلا

 داستان فیلم کروئلا در دهه‌ی 70 و در لندن اتفاق می‌افتد، زمانی که جنبش و سبک پانک در حال شکل‌گیری بود و جوانان در حال حرکت به سمت مخالف نرم‌های جامعه بودند. کروئلایی که در این فیلم به تصویر کشیده شده، مظهر جنبش پانک است و به همین علت جنی بیون برای طراحی لباس‌هایش از طراحان لباس همچون ویوین وست‌وود الهام گرفته. اما همه‌ی لباس‌ها از صفر برای این فیلم ساخته شده‌اند و از برند خاصی استفاده نشده است. جنی بیون و تیمش که از 5 خیاط تشکیل شده بود، تنها ده هفته برای طراحی لباس این فیلم فرصت داشتند، اما در همین ده هفته 227 لباس برای این فیلم طراحی کردند که 47 تا از آن‌ها متعلق به شخصیت خود کروئلا بودند!

طراحی لباس فیلم کروئلا

 گیلسپی معتقد است که از میان طراحان فشن، کروئلا بیش از همه به الکساندر مک‌کوئین(Alexander McQueen) شباهت دارد. کروئلا با عرف‌های جامعه مبارزه می‌کند و تقابلش با شخصیت بارونس که نماد طراحان فشن سنتی است، تقابل مک‌کوئین با طراحان دیگر فشن زمان خودش را به یاد می‌آورد. بارونس شخصیت مقابل کروئلا در فیلم است که به عنوان یکی از مهم‌ترین طراحان فشن معرفی می‌شود و با کروئلا -که اسم اصلیش استلاست- در فروشگاه لیبرتی آشنا می‌شود و او را استخدام می‌کند. بارونس شخصیتی مغرور دارد و اعتقادی به هنجارشکنی‌های استلا در طراحی لباس ندارد، او همیشه لباس‌های طراحی شده توسط خودش را می‌پوشد و تمام اهالی فشن لندن را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. لباس‌های برند بارونس از طراحانی همچون چارلز جیمز الهام گرفته‌اند و استودیوی او از استودیوی باشکوه کریستین دیور الهام گرفته.

جنی بیون با طراحی لباس فوق‌العاده برای فیلم کروئلا، بدون شک نقطه‌ای درخشان به کارنامه‌ی کاری خود اضافه کرده است. طراحی لباس برای چنین فیلمی که لباس بخش مهمی از آن است، اما نباید به کلیت فیلم تبدیل شود، کار آسانی نیست! اما جنی بیون با تجربه و درک عمیقش از طراحی لباس توانسته لباس را به یکی از بهترین بخش‌های فیلم کروئلا تبدیل کند و عاشقان فشن و دیزنی را در کنار هم به دیدن این فیلم دعوت کند!

طراحی لباس فیلم کروئلا

طراحی لباس فیلم کروئلا

کروئلا در این فیلم پس از پشت سر گذاشتن کودکی سخت، در لندن به طراحی لباس علاقمند می‌شود و همین موضوع باعث شده که این فیلم لباس‌های جذابی را به تصویر بکشد. کریگ گیلسپی (Craig Gillespie‎)، کارگردان کروئلا، طراحی لباس کروئلا را به دستان جنی بیون (Jenny Beavan) سپرده که سابقه‌ی درخشانی در طراحی لباس سینما و تئاتر دارد. جنی بیون تا به حال 10 بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین طراحی لباس شده و دو بار هم موفق به دریافت این جایزه شده، که یکی از آنها برای طراحی لباس فیلم مد مکس(Mad Max) بوده. جنی خودش اعتقاد دارد که آن‌چنان با فشن آشنایی ندارد، اما اطلاعاتش از دهه‌ی 70 و جنبش پانک است که او را به بهترین گزینه برای کریگ گیلسپی تبدیل کرده!

طراحی لباس فیلم کروئلا