برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

بررسی استایل سلنا گومز


سلنا ماری گومز  که همه او را با نام سلنا گومز می شناسند بازیگر و خواننده جوان موسیقی پاپ که در 22 ژوئیه سال 1992 در تگزاس امریکا بدنیا آمد. مادر سلنا زمانی  که 16 ساله بود او را متولد شد سلنا اصلیتی ایتالیایی مکزیکی دارد. پدر و مادر سلنا زمانی که سلنا گومز فقط 5 سال داشت از هم جداشدند. بعد از مدتی مادر سلنا با یک مرد دیگری ازدواج کرد و از آن ازدواج یک دختر بنام گرسی الیوت دارند که خواهر ناتنی سلناست.

استایل سلنا گومز

بیماری سلنا گومز

سلنا گومز این روزها درحال جنگیدن با بیماری به نام لوپوس است این بیماری به بافت ها و اندام فرد بیمار حمله می کند و فرد را افسرده خسته و رنجور می کند. سلنا گومز که از سال 2013 متوجه بیماریش شده بود آلبوم رقص ستارگانش را لغو کرد و در سال 2015 بیماریش را تایید کرد. 

سلنا که کلیه هایش را از دست داده بود و بشدت نیاز به پیوند کلیه داشت و پزشکان زمان پیداشدن یک کلیه مناسب برای اهدا را 7 تا 10 سال تخمین زده بودند همخونه و دوست صمیمی وی  فرانسیا رائیسا(Francia Raisa) که خود بازیگر است، همه شرایط را برای پیوند کلیه دارا بود و کلیه خود را به سلنا اهدا کرد.

بلند خیال پردازی کن

سلنا گومز در سال 2010 خط تولید لباس های خود با نام "بلند خیال پردازی کن" را راه اندازی کرد این لباس ها که با سبک شخصی خودش هستند کاملا سازگار با محیط زیست می باشد و از مواد بازیافتی تولید می شوند.این خط تولید شامل لباس های جین، کت و دامن، تاپ های گلدار و ... می باشد. همچنین او در سال 2016 عطری با نام خودش را وارد بازار کرد که فروش انحصاری این عطر در اختیار macy  می باشد.

سلنا گومز که عضو اصلی گروه سلنا گومز و صحنه است و  سه البوم استودیویی با نامهای " ببوس و بگو"" سالی بی باران" و  "وقتی خورشید غروب می کند" از این گروه منتشر شده است.


در سال 2012 سلنا اعلام کرد که برای مدتی از گروهش جدا می شود و قصد دارد تمرکزش را بر بازیگری بگذارد. 

سلنا گومز جدا از گروهش آهنگی به نام "بیا و آن را بگیر" را در سال 2013 خواند و این اهنگ اولین آهنگ وی بود که جز ده اهنگ برتر 100 اهنگ داغ بیلبورد شد و همین دلیل گرفتن گواهینامه طلا از طرف صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده امریکا شد.

استایل سلنا گومز

سلنا معمولا از یک کمربند به نسبت بزرگ برای زیباتر نشان دادن استایل و اندامش استفاده می کند. همچنین به پوشیدن لباسهای تک رنگ علاقه دارد و معمولا از استایل تک رنگ استفاده می کند.

استایل سلنا گومز

سلنا به  راحتی خود اهمیت میدهد و از پوشیدن لباس های راحت احساس رضایت می کند سلنا به پوشیدن لباسهای جین علاقه دارد چرا که هیچوقت از مد نمی افتند.

استایل سلنا گومز

همکاری سلنا گومز با برندهای معروف

سلنا گومز بعنوان سفیر تبلیغاتی برند کوچ(Coach) که یک برند تولید کیف و کفش با نماد خرگوش است فعالیت دارد.

استایل سلنا گومز

وی همچنین برای برندهای معروف و محبوب گوچی و لویی ویتون و آدیداس تبلیغ کرده و مدل تبلیغاتی برند ورزشی پوما نیز می باشد.

استایل سلنا گومز

رژیم غذایی سلنا گومز

سلنا عاشق فست فود است و اشپزی را دوست دارد به گفته خودش اگر بازیگر و خواننده نمی شد حتما یک آشپز می شد. وی در تمریناتش اب زیادی مصرف می کند و راز زیبایی اش را مصرف میوه و سبزیجات تازه می داند و معمولا سبزیجات را بصورت سوپ و اسموتی می نوشد.

سلنا و روابطش

سلنا در سال 2008  با خواننده و ستاره دیزنی نیک جوناس(Nick Jonas) وارد رابطه شد و همین رابطه دلیلی برای حضور وی در آهنگی از جوناس برادرز با نام "بسوزانش" شد. این دو در سال 2009 به رابطه خود پایان دادند و بعد از آن سلنا گومز با تیلور لاتنر(Taylor Lautner) ستاره معروف سینمایی قرار گذاشت ولی این رابطه  نیز به سرانجام نرسید و بعد از مدت کوتاهی خاتمه یافت.

سلنا گومز و  جاستین بیبر

سلنا و جاستین که از سال 2010 باهم قرار می گذاشتند در سال 2011  رابطه شان را تایید کردند و برای نخستین بار در مراسم اسکار در کنارهم قرار گرفتند. این دو از سوی رسانه ها لقب جلنا را گرفتند و بعنوان یک زوج نوجوان و بسیار قدرتمند مورد توجه قرار گرفتند. 

روابط این دو خواننده محبوب با فراز و نشیب های زیادی همراه بود تا جایی که در سال 2013 خبر جدایی سلنا گومز و جاستین بیبر(Justin Bieber) به گوش میرسید این در حالیست که در سال 2014 این دو در حال کمپ زدن باهم دیده شدند.

سلنا گومز و جاستین بیبر

سلنا گومز و د ویکند

د ویکند خواننده کانادایی که مدتی با فرشته ویکتوریا سکرت بلا حدید  در ارتباط بود بعد از جدایی با سلنا گومز وارد رابطه عاشقانه ای شد این دو برای اولین بار در لس آنجلس در کنار هم دیده شدند و پس از رفتن به ایتالیا رابطه خود را رسمی کردند این دو که بنظر میرسید که عاشق هم هستند بعد از ده ماه از هم جدا شدند. جالب است بدانید د ویکند در کنسرت اخیرش اهنگی برای سلنا گومز خوانده که برای سلنا گریه کرده است.

استایل سلنا گومز

خبرهایی از رابطه سلنا گومز با افراد معروف دیگری مانند زین مالک دوست پسر قبلی جی جی حدید و چند تن دیگر به گوش میرسد ولی تایید نشده است.

دانستنی هایی در مورد سلنا گومز

از سال 2008 بعنوان سفیر یونیسف فعالیت می کند و در سال 2009 بعنوان جوانترین سفیر یونیسف انتخاب شد.

سلنا عاشق فست فود و خمیر پیتزای برشته است و همچنین عاشق لیموی تلخ است.

جشن هالوین از جشنهای مود علاقه ی سلناست.

سلنا تا قبل از رابطه با جاستین بیبر یک حلقه پاکدامنی در دست داشت که روی آن اینگونه نوشته شده بود:" عشق واقعی منتظر می ماند" ولی بعد از رابطه با جاستین این حلقه در دستش دیده نشد.

تیلور سویفت یکی از دوستان صمیمی سلنا گومز است.

استایل سلنا گومز

دارایی خالص سلنا گومز در سال 2014  بیش از 96 میلیون دلار تخمین زده شده است.

وی در سال 2010 و از طریق اموزش در خانه موفق به گرفتن دیپلم دبیرستانش شد.

وی عاشق موسیقی هیپ هاپ و پانک است.

انبه میوه مورد علاقه سلناست.

وی عاشق خرید لباس است.

وی عاشق رنگ سبز است.

وی عاشق ترشیجات است و قصد دارد آدامسی با طعم ترشی تولید کند.

سلنا گومز اولین فردی بود که به 100 میلیون فالوور در اینستاگرام رسید.

وی برای محافظت از صدای خودش از روغن زیتون استفاده می کند.

اسامی مستعار سلنا گومز: سلنتیا، کونچیتا، سل و سلی

او 5 سگ ولگرد را نجات داده و در کنار خود دارد.

بازیگر مورد علاقه اش ریچل مک آدامز است.

سلنا یک موج سوار و اسکیت باز ماهر است.

بسکتبال ورزش مورد علاقه ی اوست.


زک افران رقصنده و خواننده آمریکایی


زک افران با نام کامل زاکری دیوید الکساندر افران رقصنده، خواننده و بازیگر آمریکایی در 18 اکتبر 1987 در شهر سنت لوئیس اوبسپوی کالیفرنیا بدنیا آمد.

استایل زک افران

زک افران به زندگی شخصی اش بسیار اهمیت میدهد و دیده نشده در مورد روابطش درشبکه های اجتماعی و رسانه ها صحبتی کند و در شبکه های توییتر و فیسبوک حساب شخصی ندارد و میگوید وقت گشت و گذار در این شبکه ها ندارم. 

جالب است بدانید ثروت زک افران در سال 2008،  8/5 میلیون دلار براورد شد و در مجله فوربس(forbes) رتبه 92 از لیست صد نفره را از آن خود کرد. 

استایل زک افران

ز زک افران با نام بت نوجوانان اسم میبرند چرا که در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است درست است که زک افران استایل بی نقص و جذابی دارد  ولی نباید این را فراموش کنیم که قد زک تنها 173 سانتی متر است.

استایل زک افران

زک افران و شایعات روابطش

از جمله فیلهای سینمایی که باعث درخشش و شهرت و محبوبیت زک افران در بین نوجوانان و جوانان شد می توان به دبیرستان موزیکال، سریال سامرلند، دبیرستان موزیکال 2، اسپری مو و ... اشاره نمود. در سال 2005 در فیلم دبیرستان موزیکال با ونسا هاجنز(Vanessa Hudgens) آشنا می شود و به گفته ونسا هاجنز آنها از سال 2005 تا سال 2010 باهم قرار می گذاشتند و در نهایت در سال 2010 از هم جدا می شوند 

استایل زک افران

گرچه بعد از این جدایی شایعاتی در رابطه با ارتباط زک با افراد مشهوری مانند سلنا گومز(selena gomez)، تیلور سویفت و میشل رودریگز(michelle rodiguez) و چند تن دیگر پخش شد ولی هیچوقت تایید نشد.

حتی عکس هایی از زک افران با اشلی تیزدیل درحال خوشگذرونی در ساحل پخش شد که باعث پخش شایعات و دردسرهایی برای اشلی شد تا جاییکه اشلی تیزدیل در توییترش توییتی مبنی بر اینکه  رابطه ای بین آن ها نیست و عکس ها مربوط به تولد 26 سالگی اشلی است گذاشت. و از آن جایی که بالاتر اشاره کردیم زک علاقه ای به صحبت در مورد زندگی شخصیش ندارد با رسانه ها صحبت نکرد .

استایل زک افران

عیاشی های زک افران با میشل رودریگز

زک افران در خوشگذرونی و عیاشی تا جایی پیش رفت که همه فکر می کردند سرنوشت زک نیز مانند بعضی از ستاره های شکست خورده به سرانجام بدی خواهد انجامید ولی زک توانست خود را بازسازی کند او حتی دررسانه ها علت مصرف موادمخدر و کوکائین را فرار از فشار رسانه ها اعلام کرد. زک افران در سال 2014 با میشل رودریگز رابطه عاشقانه کوتاه مدتی را شکل داد و تابستان  همان سال به کل اروپا سفر کردند و عیاشی هایش را از سر گرفت در همان زمان میشل و زک از هم جدا شدند و هر کدام راه خود را پیش گرفتند.


برند ویکتوریا سیکرت و ده فرشته محبوبش


امروزه برندهای زیادی وجود دارند که ممکن است اسم خیلی ها را نشنیده باشید ولی برندهایی نیز وجود دارند که شناخته شده هستند و کمتر کسی پیدا می شود که اسم آنها را نشنیده باشند مانند برند ویکتوریا سیکرت که نه تنها برندش که مربوط به لباس زیر است شناخته شده است بلکه فرشتگانش نیز بسیار محبوب و شناخته شده هستند که با شرکت در ایونت ها و فشن شوها و حتی  تبلیغ در پیج های شخصی و شبکه های اجتماعیشان به جهانی شدن این برند پرداخته اند. 

ویکتوریا سیکرت

در سال 1977 کمپانی Victoria’s Secret  توسط روی ریموند (Roy Raymond) تاسیس شد. این کمپانی بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده لباس زیر زنانه در آمریکا است. محصولاتی که توسط شرکت ویکتوریا سیکرت عرضه می گردد شامل : لباس شنا و مایو، لباس زیر زنانه، لباس خواب، کفش،  محصولات آرایشی و عطر و ادکلن. 

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

تاریخچه ویکتوریا سیکرت

ایده تاسیس ویکتوریا سیکرت از آنجا شکل گرفت که روی ریموند برای خرید لباس زیر زیبا برای همسرش به فروشگاهی رفت و متوجه شد که نه تنها مردم به او با دید خوبی نگاه نمی کنند بلکه  جنس و کیفیت لباسها نامرغوب است در همان زمان ایده ی تاسیس کمپانی لباس زیر  زنانه به ذهنم آمد تا مردان نیز بتوانند برای همسرشان هر جنسی را که بخواهند بدون نگرانی خریداری کنند. روی ریموند به همراه همسرش در سال ۱۹۷۷  فضای کوچکی در کالیفرنیا اجاره کردند و  این آغازی برای تاسیس وشهرت برند ویکتوریا سیکرت شد. 

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

شرایط لازم برای تبدیل شدن به یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت

میانگین قدی فرشتگان ویکتوریا سیکرت حدود ۱۷۵٫۲۶ سانتی متر است و دور کمر آنها ۶۰٫۹۶ سانتی متر می باشد. چربی بدنی فرشتگان ویکتوریا سیکرت باید زیر ۱۸% باشد. این در حالیست که یک زن سالم بطور طبیعی دارای ۲۱% تا ۲۴% چربی دارد و یک ورزشکار حرفه ای ۱۴% تا ۲۰% چربی دارد و چنانچه چربی بدن کم تر از این حد باشد سبب نارسایی قلبی و حتی مرگ ناگهانی می شود.

 گاهی گفته می شود که این کار تا چه حد میتواند سخت و طاقت فرسا باشد زیرا مدلهای ویکتوریا سیکرت گاهی به اندازه یک ورزشکار حرفه ای و یا حتی بیشتر از آنها نیز ورزش می کنند. جالب است بدانید که این موضوع در نزدیکی برگزاری فشن شوها نیز بیشتر می شود و مدل ها باید رژیم غذایی سختتر و تمرینات بیشتری نیز در پی آن داشته باشند.

ورزش هایی که فرشته های ویکتوریا سیکرت انجام می دهند مجموعه ای از پیلاتس، شنا، بوکس، موی تای و باله (رقص فرشتگان) است. با این وجود دست از رژیمهای غذایی سخت و تمرینات مداوم بر نمیدارند و حتی گاهی حساسیت به اندازه ای می شود که مدل ها دچار استرس شدید می شوند و حتی ممکن است به دلیل فشارهای زیادی که به آنها وارد می شود این شغل که درآمد بسیار خوبی نیز دارد را  رها کنند.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

در زیر 10 تا از محبوب ترین و خوش اندامترین فرشتگان ویکتوریا سیکرت آورده شده که  در فشن شوهای سالانه برند ویکتوریا سیکرت حضور دارند :

1- آدریانا لیما (Adriana Lima) که در سال 2000 به فرشتگان ویکتوریا پیوست دارای قد 178 و 36 سال دارد و در باهیا برزیل متولد شده است.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

2- مارتا هونت با قد 179 و 28 سال سن در کالیفرنیا شمالی متولد شده و از سال 2015 به ویکتوریا پیوسته است. 

فرشتگان ویکتوریا سکرت

3- الساندرا کورینه آمبروسیو که از سال 2004 عضوی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شده در برزیل متولد شده و 36 سال دارد با قد 176.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

4- کاندیس سوانپول (Candice Swanepoel) با 28 سال سن و قد 177 متولد شهر مویی ریور آفریقای جنوبی که در سال 2010 از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت


5- بهاتی پرینسلو که در سال 2009 به ویکتوریا پیوسته و از فرشتگانش شده دارای قد 180 می باشد و هم اکنون 28 سال سن دارد و متولد گروت فونتاین نامیبیا می باشد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

6- لیلی آلدریج 31 ساله متولد سانتا مونیکا کالیفرنیا و قد 175 در سال 2010 از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

7- السا هاسک (Elsa Hosk) ۲۷ ساله و قد ۱۷۶ متولد شهر استکهلم سوئد است. وی در سال ۲۰۱۵ از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

8- جاسمین توکز ۲۶ ساله متولد هانتینگتون کالیفرنیا و قد ۱۷۵ در سال ۲۰۱۵ به فرشتگان ویکتوریا سیکرت پیوست.

ستارگان ویکتوریا سکرت

9-رومی استریجید ۲۲ ساله و قد ۱۸۰ متولد زوئترمید هلند است و در سال ۲۰۱۵ به ویکتوریا سیکرت پیوست.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

10- لیس ریبیرو ۲۶ ساله با قد ۱۸۴ متولد پیائویی برزیل است. در سال ۲۰۱۵ از فرشته ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

رژیم غذایی برای فرشتگان ویکتوریا سیکرت

فرشتگان ویکتوریا سیکرت علاوه بر تغذیه بسیار عالی که باید داشته باشند باید در طول سال نیز مشغول تمرین باشند. بعنوان مثال تغذیه یک روز عادی برای هر یک از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شامل موارد زیر می شود:

1- صبحانه  املت تخم مرغ با اسفناج و بوقلمون و یا اسفناج با دانه های چیا

2- ناهار سالاد مرغ با برنج قهوه ای

3- شام ماهی کبابی و سبزیجات سبز تازه

4- میان وعده شامل انواع توتها بهمراه بادام و ماست

فرشتگان ویکتوریا سیکرت از مصرف الکل، نان، کربوهیدراتهای فرآوری شده و مواد غذایی که گلوتن دارند اجتناب می کنند. این مدلها در طول روز ۵ وعده غذایی کوچک دارند و سعی می کنند که هر 3 ساعت غذا بخورند. علاوه بر این قبل از فشن شو ویکتوریا سیکرت، مدلها بمدت ۲ تا ۴ هفته  باید شکر، الکل، نمک و کربوهیدرات را از رژیم غذایی شان حذف کنند و بیشتر میوه و سبزیجات تازه مصرف کنند.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

فشن شو ویکتوریا سیکرت

براحتی می توان گفت فشن شوی ویکتوریا سیکرت یکی از رویدادهای مهمی است که در دنیای مد اتفاق می افتد. این رویداد هر ساله و با حمایت مالی کمپانی ویکتوریا سیکرت برگزار می شود. ویکتوریا سیکرت با استفاده از این فشن شو محصولات خود را به نمایش می گذارد و تبلیغ می کند. از جمله فرشتگانی که در فشن شوی ویکتوریا سیکرت حضور دارند می توان به آدریانا لیما، بهاتی پرینسو، داوتسن کروس، کاندیسه سوانپول، لیندسی الینگسون، لیلی آلدریج، الساندرا آمبرسیو و کارلی کلاوس اشاره کرد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت


لباس های تابستانی با ایونت [.و..]



ایونت[.وَ..] رویدادیست در راستای وصل طراحان و مخاطبان همچنین رویدادیست در راستای شمایل زندگی به گونه ای دیگر.   [.وَ..] حرف ربط است [.وَ..] 
"سحر داوودى [.وَ..] رویداد (ایونت)"
سحر داوودی فارغ التحصیل رشته های معماری،طراحی داخلی و طراحی لباس میباشد.
او فعالیتش را  از سال 1390 در زمینه طراحی لباس با عنوان "sahar fashion house"  آغازکرده است.
نمایش سادگی و دوری از افراط و شلوغی فلسفه ی وی در طراحی هایش برای ایونت است.
وی در ایونت اخرش تحت تاثیر  زوایا شیب ها و فرم ساده و در عین حال پیچیده ی موجود در اهرام بعنوان یک فرم کامل ،ساده و رمز آلود به طراحی لباس و برگزاری ایونت پرداخته است.
"اهرام" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت لباس

"بهار اثنی عشری [.وَ..] رویداد و ایونت "
بهار اثنی عشری در سال 1360 متولد شده و فارغ التحصیل رشته معماری است.
علاقه و توجه او به سبک کلاسیک و بازسازی طراحی های مینیمال و ساده و کاربردی گذشته سبب شده تا مخاطبان با محصولات وی احساس نزدیکی و صمیمیت برقرار کند.
بهار از سال 1394  طراحی لباس را دنبال کرده و با عنوان "bahar_touch" شناخته شده است.
مجموعه ی جدید "bahar_touch" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت لباس

شیما رفیعی [.وَ..]رویداد و ایونت
شیما رفیعی فارغ التحصیل رشته ی طراحی لباس در مقطع کارشناسی می باشد.
وی بدنبال علاقه به طبیعت و الهام گرفتن از هم نشینی رنگی در پرنده ها در کنار فرمهای نامتعارف پوششی و چند لایه که موجب جنبه های ماورایی ،رازآلود و زیبایی چشم نواز در آن ها می شود اولین مجموعه و ایونت حرفه ای خود را ارائه کرده است.
"Humming bird" را در اولین ایونت و رویداد [.وَ..] خواهید دید.
ایونت

"سپیده حسامی [.وَ..] رویـــــداد و ایونت "
سپیده حسامی طراحی و ساخت جواهرات معاصر را  از سال 1389 شروع کرده است.
بازی پر و خالی که معمولا در کارهای او به چشم می خورد موجب شده تا تن مخاطب هم قسمتی از تن اثر شود و این دو کامل کننده ی یکدیگر باشند.
همان گونه که آثارش بخشی جدانشدنی از سبک زندگی و حساسیتش به  موضوعات اطرافش است.
منتخبی از مجموعه های"سپیده حسامی" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت
"ساناز همایونفر [.وَ..]
 و رویداد"
ساناز همایونفر فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر می باشد.
وی بدلیل علاقه به طراحی و پخت شیرینی و دسر دوره هایی را پشت سر گذاشته و به برگزاری رویداد و ایونت پرداخته است.
وی در شاخه های مختلف قنادی از قبیل :
رویداد و ایونت هایی برای
ایونت دکور کوکی 
ایونت کیک های خامه ای و فوندانت
ایونت شیرینی های عید سنتی و مدرن
ایونت دسرهای خاص و به روز دنیا
ایونت پای و تارت های مختلف و متنوع
و همچنین آموزش قنادی مشغول فعالیت است. 
محصولاتِ دلچسبِ کارامــل را در اولین ایونت و رویداد [.وَ..] نوشِ جان خواهید کرد.
ایونت
"راحله دوست محمدی [.وَ..] ایونت رویداد "
راحله دوست محمدی متولد سال 1363 شمسی تحصیلات خود را در رشته نقاشی سپری کرده است.
او بعد از تمام شدن تحصیلاتش و بدنبال احیای هنر بافندگی که حرفه ی بیست ساله ی خانوادگی اش بود به طراحی لباس روی آورد که به ایونت و رویداد های متعددی پرداخت.
بافتن برای او به مثابه هنری کهن که در زندگی روزمره ی اکثر افراد وجود داشته ؛جنبه هایی فراتر از بافتن صرف دارد.
و از این رو عنوان"باف تن" را برای محصولاتش برگزید.
مجموعه ی"باف تن" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..]خواهید دید.
ایونت

"نازنین ایروانی ؛ محسن صمدی [.وَ..]  ایونت و رویداد"
نازنین ایروانی و محسن صمدی تحصیلات خود را در رشته ی طراحی صنعتی گذرانده اند.
پس از تمام شدن تحصیلاتشان فعالیت حرفه ای خود را با عنوان "اورس" به معنای سرو کوهی و بومی ایرانی آغاز کردند.
ایونت و فعالیت این دو طراح با این ایده جلو رفت که بتوانند حسی از طبیعت را به انسانهای جدا مانده از طبیعت امروزی باز گردانند و در این راستا چوب را که یکی از طبیعی ترین، گرم ترین و زیباترین عناصر طبیعت هست را انتخاب کردند.
طبیعت برای "اورس" از اهمیت خاصی برخوردار است و آنها در تلاشند تا چند برابر چوبی که در کارها استفاده می کنند را با کاشت درخت به طبیعت باز گردانند.
ایونت

"مهدیس بلوچی [.وَ..] ایونت و رویداد"
مهدیس بلوچی فارغ التحصیل دو رشته مترجمی زبان فرانسه و طراحی لباس است.
وی فعالیتش را تحت عنوان "زی" به معنای دیروز برگرفته از زبان کهن بلوچی در زمینه طراحی لباس با الهام از فرهنگ کهن دنیا و با هدف ارتقای جلوه های بصری در پوشش ایرانیان آغاز کرد.
همچنین بمنظور تجلی "زیستن" و ایجاد تنوع هرچه بیشتر، طرح های گذشته را با رنگهای موجود در طبیعت و نقوش و نمادهای کهن و نو همراه نمود تا بار دیگر با ترکیب عناصر سنت و مدرنیته مفهوم تازه ای بیافریند.
وی تا کنون مجموعه های زیادی را به معرض نمایش گذاشته است.
مجموعه "آیینه ها" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت لباس
" زهره رحیمی [.وَ..] ایونت و رویداد "
زهره رحیمی فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی توریسم متولد 1364 می باشد.
علاقه و جستجوی او در مورد پوشش قومیت های مختلف سبب شد تا به طراحی لباس و برگزاری ایونت های طراحی لباس روی آورد.
از اینرو بکارگیری پارچه های سنتی ؛ عنصر رنگ و تلفیق پارچه های مدرن با پارچه های سنتی به همراه چرم دست دوز در ایونت و کارهای او بیش از عناصر دیگر به چشم می آید.
مجموعه ی جدید "راحت بپوش" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت

"فینک [.وَ..] ایونت و رویداد"
راحله سالکی فارغ التحصیل کارشناسی طراحی پارچه ولباس از دانشگاه هنر تهران است. 
شکوفه رادمند کارشناس طراحی پارچه ولباس از دانشگاه هنر تهران.
هدی میرزایی کارشناس طراحی صنعتی از دانشگاه تهران.
گروه طراحی فینک در سال ٩٤ بعد از 2 سال همکاری آماتوری متولد شد که در چشم اندازی نزدیک به یک سبک بدل شود.
هدف این گروه ارائه استایلی منحصر به فرد و کامل براساس استاندارد روز دنیا با در نظر گرفتن برش های خلاقانه در دوخت، القای توامان جسارت و زیبایی و هارمونی در طرح و رنگ است.
مجموعه جدید "فینک" با عنوان "رضا عباسی" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت لباس

"نگین محتشمی [.وَ..]رویداد و ایونت "
نگین محتشمی تحصیلات خود را در رشته اقتصاد پشت سر گذاشته است.
او بعد از گذشت چندین سال از فارغ التحصیلی بواسطه ی ذوق و علاقه به هنر در سال 1393 شروع به فعالیت جدی در زمینه طراحی لباس کرده است.
او مجموعه هایی با عنوان:"سایه ها" ، "پارسه" و "مولانا" را در کارنامه کاری خود دارد.
طراحی و برگزاری ایونت برای وی با الهام از درون انسانها و مفاهیم تاریخی_اسطوره ای شکل می گیرد.
مجموعه ی پیش رو از این طراح با عنوان "نیمه ی تاریکی،the dark side" نیمه ی تاریک وجودی انسان را با همه ی زوایا و پیچیدگی ها نمایش می دهد.
نیمه ای که فارغ از جنسیت وجود دارد و همواره تنهاست و بدنبال مخفی کردن و نمایان نشدن ویژگی های خویش است.
تیرگی پارچه ها نماد تاریکی،خشکی نماد مقاومت در برابر تغییر و زاویه ها و خطوط مورب نماد انزوا و تنهایی و استفاده از پارچه توری نماد اضطراب هاست! "نیمه تاریکی"را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت لباس

" غزاله حبیبی [.وَ..] ایونت ورویداد "
غزاله حبیبی متولد سال 1364 تحصیلات خود را در رشته بازیگری تئاتر گذرانده .
او بعد از طی کردن دوره تخصصی طراحی جواهرات دستی بصورت جدی وارد این رشته شد.
"برازا" نام انتخابی او از صفات کهن پارسى و به معنای برازنده است.
ساده گرایى و معنایابی هدف اصلى او در ارائه فلزات پوشیدنیست.
او تا کنون در نمایشگاه های انفردی و گروهی زیادی شرکت کرده و طراحی فلزات پوشیدنی دست ساز برای او شغل،زندگی و لذت مادام است.
مجموعه جهان خانه من است را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت

"مونا پورحسینی ؛ ساینا پورحسینی [.وَ..] رویداد و ایونت "
"مونا پورحسینی" متولد سال ١٣٦٣ و فارغ التحصیل  رشته ی ساخت و تولید- نقشه کشی صنعتی است.
او از دوران نوجوانی به ساخت زیورآلات علاقمند بود و  همواره در این مسیر فعال خود را نگه داشته و از سال 1390 فعالیت تخصصی خود را در زمینه ساخت طلا و جواهرات  شروع کرده است.
ایده پردازی ها و طراحی های او با همکاری "ساینا پورحسینی" فارغ التحصیل رشته ی گرافیک انجام میشود.
مجموعه ی "نو شدن" و " دردانه زمان" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت

"مُنترا معراجى [.وَ..] رویداد و ایونت "
منترا معراجی متولد ١٣٦٧ تحصیلات خود را در رشته ى نقاشى گذرانده  و از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت جواهرات آغاز کرده است.
از نظر تکنیک استفاده از شیب های هندسی و تغییرات در مبانی اولیه موجب بوجود آمدن فرم های جدیدی در کارهای او شده است.
مجموعه ی " چوب خط " را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
شرکت در ایونت های هنری لذت بخش و الهام پذیری زیادی دارند.
ایونت

"شیرین آجوری [.وَ..]رویداد و ایونت "
شیرین آجوری متولد 1370 تحصیلات خود را در زمینه طراحی لباس گذرانده است.
او فعالیت خود را از سال 1391 با عنوان "ری را" آغاز کرده و طراحی علمی و هنرمندانه ی لباس برای جامعه ای که خود در آن پرورش یافته و زندگی می کند از دغدغه های اوست.
علاقه و توجه به مفاهیم انسانی و عواطف درونی سبب شکل گیری مجموعه ی جدید او با عنوان "تکه ها" شد.مجموعه ای که بر اساس قطعه ای موسیقی با همین عنوان شکل گرفته و به تکه تکه شدن عواطف انسانی و بازسازی مجدد آن توجه دارد.
نمادهایی که در طراحی و تولید این مجموعه نیز تاثیر گذار بوده و آن ها را به لباسهایی قابل تغییر بدل کرده است. "تکه ها" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت لباس

" فرزانه رادمهر [.وَ..] رویداد و ایونت "
فرزانه رادمهر تحصیلات خود را در رشته مترجمی زبان انگلیسی سپری کرده است.
علاقه به هنر، سینما، عکاسی و طراحی لباس سبب برگزاری چندین نمایشگاه در زمینه های عکاسی و طراحی لباس با عنوان"pictorial"شده است.
وی در مجموعه هایش بدنبال روح کولی و بی قرار افراد و اشیا در مواجه با یکدیگر است و سعی در ایجاد فضایی فراتر از شکل ظاهری اشیا و پوشیدنی ها دارد.
علاقه به سینما در او منجر به طراحی لباس با الهام از فیلم های سینمایی تاثیرگذار شده است.
به گفته فرزانه رادمهر:این مجموعه کامل نمی شود و همیشه در حال بروزرسانی خواهد بود گویی ادای دینی ست به سینمای مورد علاقه اش.
"Movie collection"
را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت لباس

"مریم رهنمایی تجدد [.وَ..]رویداد و ایونت "
مریم رهنمایی تجدد تحصیلات خود را در رشته طراحی لباس و پارچه گذارنده است.
وی در سالهای آغازین به طراحی کفش مشغول بوده و بعد از فارغ التحصیلی بطور حرفه ای به فعالیت در زمینه طراحی لباس و کفش زنانه پرداخته است.
"شنه" عنوان انتخابی او برگرفته از اسمی کردی به معنای نسیم دلپذیر بهاری ست.
برند شنه الهام بخش ذوق و ظرافت زنانه به همراه ترکیبی از رنگ های شاد و آرام و بیانگر ایده های نو و مدرن در صنعت مد و لباس است.
مجموعه ی جدید "شنه" با عنوان "mirror mirror" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت لباس

"سعیده رحمتی [.وَ..] رویداد و ایونت "
سعیده رحمتی متولد سال 1360 تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته ی گرافیک رایانه گذرانده است.
وی فعالیت خود در زمینه ی طراحی و ساخت جواهرات را از سال 1390 آغاز کرده.
آثارو ایونت های او چیدمانی ست از متریال های مختلف که در پی بوجود آوردن معنا و تصویری ویژه بهم وصل شده اند.
مجموعه اخیر او با عنوان "امید" برگرفته از شعر سیمین بهبهانی "مرا هزار امید است و هر هزار تویی" ترکیبی ست چشم نواز از به تصویر کشیدن شعر در قالبی دیگر.
مجموعه ی "امید" را در اولین رویداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت

"الهـــــام علیـــرضایـــــی [.وَ..] رویـــــــداد و ایونت "
الهام علیرضایی طراح و سازنده ی جواهرات تحصیلات خود را در رشته نقاشی گذرانده است.
حضور او در نمایشگاه های مختلف و ارایه آثار با ارزش؛ او را در زمره طراحان با سابقه قرار داده است.
به کارگیری اِلمان های سنتی ؛نقوش و عناصر تصویری ایرانی و تاریخی در آثارش موجب آن شده تا بخشی از تاریخ نمادین و تصویری ایرانی به ترکیبی مدرن در آمده و آنها را به آثاری پوشیدنی تبدیل کرده باشد.
مجموعه ی الهام علیرضایی با عنوان "به یاد آر" را در اولیــن رویـــــداد و ایونت [.وَ..] خواهید دید.
ایونت

مراحل طراحی لباس در برندهای بزرگ



تأثیرات تکنولوژی بر تمامی جنبه‌های زندگی اکثر افراد امری انکار ناپذیر است و از جمله بیشترین تاثیر را میتوان در حوزه طراحی لباس و مد دید. با توجه به اینکه با کمک تکنولوژی مرزهای جغرافیایی از بین رفته و شما براحتی با کمک شبکه های اجتماعی و رسانه ها میتوانید آثار افراد بزرگ و طراحان مد را تنها بعد از گذشت چند ساعت پس از برگزاری ایونت ها و مراسم‌های رونمایی ببینید و از آنها الگو بگیرید. 

طراحی لباس چیست؟

تا قبل از سده نوزده میلادی همه لباسهای عرف جامعه با خانواده سلطنتی و بزرگ آن جامعه تطابق داشت. در آغاز این سده اولین خانه مد توسط فردریک ورث اولین خانه تأسیس شد وی تصمیم گرفت شیوه لباس پوشیدن مردم را با طراحی لباسهای متنوع تغییر دهد. امروزه هنر طراحی لباس به یک صنعت تبدیل‌شده است . بهترین تعریف برای طراحی لباس عبارت است از: طرحی برای دوختن لباسها و ساخت اکسسوری‌ها با توجه به نیازهای جامعه با ساده‌ترین متر یال موجود.
طراحی لباس

آیا طراحی لباس در همه جای دنیا به یکصورت است؟

چنانچه با دنیای مد و طراحی لباس سروکار داشته باشید حتماً شهرهای پیشگام در صنعت مد را می‌شناسید؛ شهرهای میلان در ایتالیا، پاریس در فرانسه، نیویورک آمریکا مهد مد و فشن هستند و بزرگترین طراحان مد و لباس در این شهرهاساکن هستند و یا در این شهرها تحصیل‌کرده‌اند. 
براحتی میتوان گفت طراحی لباس در این شهرها با تمام دنیا فرق دارد و بهترین اساتید در زمینه طراحی مد را می‌توانید در دانشگاههای این کشورها ملاقات کرد. ناگفته نماند که طراحی لباس در ایران نیز روندی رو به رشد دارد و در دانشگاه‌های برتر کشور مانند دانشگاه علم و صنعت و یا دانشگاه الزهرا میتوان طراحان بزرگی را ملاقات کرد که در انتظار کشف شدن هستند.
طراحی لباس

بزرگان دنیای طراحی لباس

شاید درگذشته دیدار با طراحان بزرگ دنیای مد و طراحی لباس برای بسیاری از کسانی که عاشق این هنر بوده اند از آرزوهای محال بوده است ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تنها با اتصال به اینترنت می‌توانید بروزترین خبرها را در رابطه با بزرگ‌ترین طراحان دنیای مد دنبال کنید و زندگی روزمره آنها را ببینید ، از آنها ایده بگیرید و شیوه کار کردن آنها را یاد بگیرید و این‌ یکی از بزرگ‌ترین لطف‌هایی است که تکنولوژی در حق‌دوستداران طراحی لباس و مد کرده است.
طراحی لباس

مراحلی که طراحان لباس موفق برای یک لباس پشت سر می‌گذارند

اگر شما از علاقمندان دنیای هنر و طراحی لباس باشید حتماً با این جمله روبرو شده اید که: «طراحی لباس ارتباط چندانی با دوخت و الگو ندارد.» این جمله تا زمانی درست است که شما فقط بخواهید طرح بزنید و این طرح را وارد فاز اجرایی و دوخت نکنید. اگر میخواهید به یک طراح موفق تبدیل شوید لازم است همچون دیگر طراحان بزرگ علاوه بر طراحی لباس با انواع پارچه، رنگ، مدل‌سازی و شیوه‌های دوخت نیز آشنایی پیدا کنید؛ این راهی است که بیشتر طراحان بزرگ در زمینه طراحی لباس گذرانده‌اند و میتوان آنرا بعنوان یک روش صحیح در نظر گرفت.
طراحی لباس

 مراحلی که یک طراح لباس برای ارائه لباس یا اکسسوری پشت سر میگذارد عبارتست از:

1. بررسی نیازهای بازار جهانی

یک طراح لباس دو راه برای ارائه محصولاتش در بازار دارد یک روش شخصی سازی است که طراح مطابق خواسته مشتری به طراحی لباس می پردازد و راه دیگر که برای فروش با تعداد بالا برای شرکت های بزرگ که محصولات را بصورت عمده وارد بازار می کنند در نظر گرفته می شود که مطابق نیاز مخاطبین و نیازهای بروز جامعه در پوشاک  طرح زده می شود.
 بهتر است در این نوع طراحی لباس توجه داشته باشید که مخاطب پسند بودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است و حتماً باید مطابق با نیازهای جامعه لباسهای خود را طراحی کنید چرا که این امری ضروری است و طراحان بزرگ دنیا نیز بر طبق این مسئله لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را طراحی می‌کنند.
طراحی لباس

2. توجه به اتفاقات و وقایع مهم دنیا

یکی از مواردی که به مطرح‌شدن طراحان بزرگ کمک کرده  توجه آنها به وقایع مهمی است که در دنیا اتفاق می‌افتد. اکثر طراحان بزرگ در طراحی لباس از اخبار مهم برای تمامی قشرها استفاده می‌کنند و از این راه توجه همه را به این مسائل مهم جلب می‌کنند؛ این مسائل عبارتند از: انقراض گونه های طبیعی،خشکسالی، جنگ و حتی جهت‌گیری‌های سیاسی که می‌توانند منبع الهام یک طراح باشند.
طراحی لباس

3. طراحی مانکن منحصربه‌فرد

یکی دیگر از راههایی که میتواند به شما در تبدیل شدن به یک طراح موفق کمک کند استفاده از مانکن مختص خودتان است مانکنی که هر طراح برای نمایش طرحهای خود استفاده می‌کند مانند امضای شخصی او بشمار می‌رود. این مانکن با توجه به لباسی که طراحی‌شده ممکن است جزئیات این طرحها باهم متفاوت باشند اما در کلیت باید بتوان تشخیص داد که هر مانکن متعلق به کدام طراح است. شما نیز لازم است که ابتدا نمونه‌هایی از مانکنها در حالتهای مختلف را برای خودتان رسم کنید و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید تا به امضای شخصی شما در طراحی لباس تبدیل شود.
طراحی لباس

4. اسکچ زدن بدون نرم‌افزار

امروزه نرم‌افزارهای زیادی برای طراحی لباس وارد بازار شده‌است که عمر بیشتر این نرم‌افزارها به 50 سال هم نمیرسد. این سوال پیش می آید که طراحان بزرگی مانند بنیان‌گذاران دیور (Dior) و ورساچه (versace) و شانل (chanel) لباسهای خود را چگونه طراحی می‌کردند؟
از مهمترین مسائلی که طراحان بزرگ در طراحی اکسسوری و لباس و حتی کیف و کفش توجه می‌کنند طراحی اولیه بر روی کاغذ و بدون کمک گرفتن از نرم‌افزارها است. طراحی روی کاغذ یکی از مهمترین مهارت‌هایی است که هر طراح باید آن را بلد باشد. شما میتوانید بعد از زدن طرحتان بر روی کاغذ و در صورت لزوم آن را به کمک نرم‌افزارهای مختلفی که در بازار موجود هستند باز طراحی کنید.
طراحی لباس

5. محاسبه هزینه تولید لباس

معمولا طراحان لباس با تولیدکننده‌های مواد اولیه در ارتباط هستند و از جدیدترین متریال موجود در بازار خبر دارند بنابراین راه دیگری که میتواند به شما کمک کند تا یک طراح موفق و حرفه ای باشید این است که با بازار همراه باشید و جدیدترین مواد اولیه را مشاهده کنید تا در هنگام طراحی معطل انتخاب پارچه و متریال نشوید.