برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

کدام مدل دامن برای کدام بدن مناسب است؟

کدام مدل دامن برای کدام بدن مناسب است؟

دامن‌ها بر اساس قد از بسیار بلند تا بسیار کوتاه عبارتند از: دامن میدی یا متوسط، دامن کوتاه و مینی ژوپشکل دامن نیز می‌تواند چین‌دار، کلوش، راسته، دامن ترک (مانند شش تَرک) باشد. دامن‌ها ممکن است از جنس نخ پنبه یا کتان یا حریر و یا ساتن و ... باشند. برخی دامن‌ها هم پلیسه هستند. برخی اوقات دامن را به همراه کت و گاهی به همراه بلوز می‌پوشند.

دامنی که میپوشید فرم بدن شما را نشان میدهد پس دامنی را انتخاب کنید که برای فرم بدن شما مناسب باشد و به خوبی خود را نشان دهد.با مجله مد برندکده همراه باشید:



ابتدا فرم بدن خود را بشناسید!

فرم اول :

Apple shape  

آن دسته از افرادی که پاهای لاغری دارند و بیشتر وزنشان وسط بدنشان را پوشش میدهد apple shape  هستند. این افراد بهتر است از دامن هایی استفاده کنند که کمری پهن ، کوتاه و چین کمی دارد و راسته نباشد. کمر پهن شما را لاغرتر نشان میدهد و پاهای خوش فرمتان را به نمایش میگذارد.

 

 

فرم دوم :

Banana shape

اگر ران پاها، پهلو، کمر و شانه هایتان در یک راستا و عرض قرار دارد، فرم بدن شما banana shape میباشد. این افراد باید دامن هایی را استفاده کنند که راسته و کوتاه باشد، کمر پهنی نداشته باشد. این مدل دامن شما را خوش فرم تر از همیشه نشان خواهد داد.

 

 

فرم سوم :

Hourglass shape

شکل ساعت شنی ، همانگونه که از اسمش پیداست، به بدن هایی گفته میشود که بالا تنه نسبتا پر، کمری لاغر و انحنایی و شکم و پاهای پری دارند، گفته میشود. برای این گونه افراد، دامن مدادی یا pencil skirt  بهترین نوع دان میباشد که بدن را کشیده تر نشان میدهد. دامن مدادی نه بسیار بلند است که شما را اذیت کند نه کوتاه است که معذبتان کند.

 

 

فرم چهارم :

Pear shape

افرادی که پهلو ها و ران هایشان پرتر از جاهای دیگر بدنشان است، از Pear shape ها هستند. این افراد بهتر است دامن هایی نسبتا بلن با کمری پهن و تا حدودی گشاد که خط های عمودی دارد، بر تن کنند. این نوع دامن پاهای شمارا لاغرتر نشان میدهد.

 

 


پیراهن مد روز تابستانه

خب به قسمت سوم از چی بپوشم های آقایان رسیدیم و در بخش های قبلی به استایل تابستانه آقایان پرداختیم و انواع شلوار و کفش های تابستانی را بررسی کردیم که چگونه در تابستان هم از تعریق زیاد جلوگیری کنیم هم خوش پوش باشیم.
اما در این قسمت میخواهیم به پوشش بالاتنه اقایان بپردازیم و راه های ست کردن آن ها با دیگر قسمت ها را نمایش دهیم و نمونه های مدلینگ را مشاهده کنیم.

کار در این قسمت کمی راحت تر است زیرا اصولا افراد در کمد لباس خود تعداد پیراهن و تی شرت بیشتری نسبت به شلوار و کفش خود دارند و همین دست شما را برای ساختن ست ها باز تر میکند.
کمی قبل تر پیراهن های طرح دار بیشتر مد بود و اکثرا پیراهن های طرح دار به تن می کردند. در کشور ما همچنان این مد باقی مانده و مردم همچنان لباس های با طرح راه راه و چارخونه به تن می کند. ولی مد پیراهن دچار تغییر شده است و لباس های ساده به مد روز دنیا تبدیل گشته اند.
شاید روزی کسی فکرش را هم نمی کرد که پیراهن های ساده و بدون طرح مد روز شوند و طرفداران زیادی پیدا کند همانطور که روزی شلوار های بلند مد بود طوری که به زیر کفش می رفتند و پاچه شلوار پاره می شد ولی اکنون همان کسانی که شوار بلند به تن می کردند ، شلوار کوتاه می پوشند و پاچه هایشان را تا می زنند.
روزی شلوار جین گشاد با پیلیسه های زیاد مد بود ، اکنون شلوار جین تنگ و کوتاه.
همه چیز در حال تغییر است و باید شما هم به اندازه با تغییرات ، مد تغییر کنید .

در گرمای هوای تابستان باید طوری لباس بپوشبدکه تعریق شما کمتر شود و گرما آسیبی به شما نرساند.
بهتر است پیراهن های نازک و پنبه ای بپوشید تا خنک باشد و دمای بدن شما را افزایش ندهد.
از رنگ های تیره استفاده نکنید زیرا گرما را به شدت به خود جذب می کنند و باعث گرمازدگی شما میشود.
رنگ های روشن و سفید بپوشید زیرا ترکیب کردن آن ها با رنگ های دیگر هم ساده تر و هم زیبا تر می باشد.

میتوانید از اکسسوری ساس بند روی پیراهن خود استفاده کنید این کار بسیار شما را جذاب تر خواهد کرد.
اگر پیراهن یقه دار آستین کوتاه می پوشید و از تناسب اندام خوبی برخوردار هستید ، میتوانید آستین ها را 2 لایه باریک تا بزنید. این مدل شما را فشن تر نشان می دهد.

اگر از فیزیک بدنی خوبی برخوردار هستید بهتر است پیراهن خود را داخل شلوار بگذارید . سعی کنید شلوار کوتاه و جذب بپوشید.


زندگی سالم، طول عمر بیشتر

فقط کمی تغییر در سبک زندگی می تواند به افزایش طول عمر شما کمک کند.

در تحقیقات اخیر مشخص شده است که چهار رفتار بد (سیگار کشیدن- مصرف مشروبات الکلی- ورزش نکردن و نخوردن میوه و سبزیجات به میزان کافی) می توانند باعث کاهش طول عمر به میزان ۱۲ سال شود.

خوشبختانه، میتوانید با انجام کارهایی رفتاری های مخربتان را اصلاح کنید. در ادامه قصد داریم  به 7 عادت را که میتوانند باعث سلامت بدن و احساس جوانی در شما شود بپردازیم.با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید:

۱- هیچ وقت بیش از حد نخورید

اگر میخواهید ۱۰۰ سال زندگی سالم داشته باشید، شاید ایده خوبی باشد که مقداری کمی از غذایتان را در بشقاب رها کنید. پیرترین مردم در ژاپن معمولا وقتی ۸۰٪ احساس سیری می کنند، از غذا خوردن دست می کشند.

۲-تلویزیون را خاموش کنید

تماشای  بیش از حد تلویزیون می تواند به سلامتی شما صدمه جدی وارد کند. در واقع، یک تحقیق در سال ۲۰۱۰ نشان میدهد، مردمی که چهارساعت یا بیشتر در روز را به تماشای تلویزیون اختصاص میدهند، ۴۶٪ بیشتر نسبت به کسانی که کمتر از دو ساعت به این امر می پردازند در خطر مرگ به دلایل مختلف قرار دارند.

3- از نور خورشید دور بمانید

پرهیز از ماندن بیش از حد در معرض نور خورشید میتواند در کاهش ابتلا به سرطان پوست موثر باشد و این امر می تواند باعث جلوگیری از چین و چروک،  لک های روی پوست و خشکی پوست و جوان نشان دادن پوست شود.

از کرم ضد افتاب با SPF  30 به بالا استفاده کنید و آن محدود به صورت نکنید چرا که نور خورشید می تواند به سینه و گردن نیز آسیب بزند و باعث ایجاد چین و چروک و مسن تر نشان دادن شما شود.

4-  ارتباط قوی با افراد دیگر

تحقیقات نشان داده اند افرادی که ارتباط قوی با خانواده و دوستان ندارند ریسک ابتلا به بیماریهای قلبی را در خود افزایش می دهند. تنهایی می تواند التهاب ایجاد کند و به اندازه کلسترول بالا برای سلامتی مضر باشد.

5- میوه و سبزی بخورید

مصرف کمتر از 3 واحد میوه و سبزی در روز می تواند به سلامت شما لطمه بزند. میوه ها و سبزیجات منابع سرشار فیبر و انواع ویتامین ها می باشند که می توانند بیماری های قلبی را تا 76% کاهش دهند و حتی ممکن است در کاهش ابتلا به سرطان پستان موثر باشند.

6- بر روی آمادگی جسمانی تمرکز کنید

تمرینات روزانه نوعی اکسیر جوانی است که باعث جوان ماندن ما می شود. یک مطالعه در سال 2008 نشان داده که تمرینات معمول با سوخت و ساز بالا (از قبیل دویدن) میتواند تا چهار سال به طول عمر شما بیافزاید. در این امر جای تعجب نیست چرا که ورزش تاثیرات مثبتی بر روی قلب تان ، مغز و متابولیسم بدن شما بگذارد.

حتی تمرینات خیلی ساده، برای مثال 30 دقیقه راه رفتن سریع در هر روز می تواند ریسک ابتلا به مشکلات قلبی را کاهش دهد.

7- سیگار نکشید

شاید به جرات می توان گفت ترک سیگار مهم ترین عامل برای سلامت و افزایش طول عمرتان است. یک تحقیق به چاپ رسیده در روزنامه American Journal of Public Health بیان می کند زنانی که سیگار را در سن 35 سالگی ترک کرده اند معمولا 6 تا 8 سال به عمرشان افزوده می شود.

هیچ وقت برای ترک این عات دیر نیست. ترک کردن سیگار میتواند باعث کاهش ابتلا به بیماری و افزایش احتمال زنده ماندن حتی در کسانی شود که آسیب های جدی به ریه شان وارد شده.

خستگیتان را برطرف کنید!

زمانی که از کار، ورزش و فکر زیاد احساس خستگی میکنید، این کاملا طبیعی است اما مواقعی پیش می آید که شما خسته اید و دلیلش را نمیدانید!!

دلیل خستگی مفرط، کمبود " پتاسیم " است. زمانی که شما پتاسیم لازم را در روز دریافت نمیکنید، احساس خستگیتان چند برابر میشود.

یکی از مهمترین کارهایی که پتاسیم انجام میدهد، عملکرد بافت عضلانی را بیشتر میکند. پس طبیعی است که کمبود پتاسیم شما را خسته کند!!

همچنین پتاسیم لازمه عملکرد مناسب برای قلب، مغز و کلیه ها میباشد و نقش به سزایی در آبرسانی بدن دارد.

دلیل خستگی رابطه مستقیمی با عضله ها و قلب دارد. پتاسیم به عملکرد هر دوی آن ها کمک به سزایی میکند.

در این در این بخش از مجله مد و فشن برندکده به شما خواهیم گفت  که کدام مواد غذایی به شما کمک میکند تا پتاسیم بیشتری در روز دریافت کنید.

 

1.اسفناج

اسفناج سرشار از پتاسیم است. همچنین اسفناج بهترین ماده غذایی برای مبارزه با سرطان است.

 

2.ماهی سالمن

این ماهی دارای امگا3 و اسیدهای چرب مفید بسیار زیادی است که باعث جلوگیری از بیماری های قلبی میشود. ماهی سالمن خطر ابتلا به افسردگی را کاهش میدهد. بهترین مواد غذایی برای افرادی است که فشار خون بالایی دارند.

 

 

3.زردآلوی خشک

بهترین میان وعده برای افرادی که در روز مقدار کمی پتاسیم دریافت میکنند، زردآلوی خشک است. زردآلوی خشک سرشار از پتاسیم میباشد. از میوه های خشک برای میان وعده بسیار استفاده کنید.

 

4.انار

انار بهرین میوه برای دریافت پتاسیم است. همچنین انار دارای مقدار زیادی فیبر، ویتامین K , C و ... میباشد که هر کدام از آن ها برای بدن لازم است.

 

5.آب نارگیل

آب نارگیل برای آبرسانی به بدن کمک زیادی میکند. پتاسیم زیادی که در آب نارگیل وجود دارد خستگی را از بین میبرد.

 

6.لوبیای سفید

لوبیای سفید دارای پتاسیم و فیبر زیادی است. پتاسیم برای خستگی و فیبر برای جلوگیری از ابتلا به دیابت برای مصرف روزانه ضروری است.

 

 

7. موز

در اخر معروفترین مواد غذایی که پتاسیم بالایی دارد، موز است. بهترین مواد غذایی برای قبل از شروع کارهای روزانه موز است. همچنین موز سرشار از مواد مغذی است که به سلامت عضلات کمک میکند و باعث آبرسانی به بدن میشود.

ایده های مد برای آقایان

ما در این بخش از مجله مد و فشن برندکده می خواهیم به نکاتی در اشاره کنیم که شاید اغلب آقایان به آن ها توجه ندارند. این لیست یک راهنمای سریع وعملی برای ورود به دنیای مد است.

 

1- تناسب بهترین است

 بهترین پیشرفت ظاهری که میتواند استایل شما را بهبود ببخشد این است که مطمئن شوید همه چیز بیشترین تناسب را دارد. بیشتر مردان لباسهایی می پوشند که بسیار بزرگ است. مطمئن شوید هر چیزی که شما می پوشید تمام شکل بدن شما را در بر میگیرد بدون اینکه تنگ باشد. تناسب بد واگیردار است، که ما به آن "بیماری تناسب بد" میگوییم.

2- ساده باشید

شما به یک مجموعه لباس نیاز دارید که بسیار مناسب شما باشد، ولی به حد افراط نرسانید. بیشتر از سه قطعه جواهر یا بیشتر از 3 رنگ مختلف نپوشید. همانند خوانندگان راک لباس نپوشید مگر انکه یکی از آنها باشید. اگر میخواهی زرق و برقی باشید، یک ظاهر ساده اما شیک، یک پیراهن راه راه با یک کت سفید اسپرت، یک جین تیره، یک کمربند شیک و نوک تیز ترین کفشتان، یک ظاهر اسپرت به شما میدهد. شما همچنین میتوانید یک ساعت زرق برقی یا یک اکسسوری ساده مانند یک گردن بند جذاب به استایل خود اضافه کنید اما نه بیشتر.

3- دیدتان را نسبت به لباس غیر رسمی عوض کنید

لباس غیر رسمی خسته کننده نیست.می توانید با پیراهن یقه دار کمی تفریح کنید و از کسانی که لباس های غیر رسمی و اندکی متفاوت می پوشند ایده بگیرید.

4- به لباستان توجه کنید

بعضی ژاکت ها لاغر هستند و برخی بزرگ و گشاد. اولین قانون این است که نیم تنه بالایی و پایینی شما باید هماهنگی داشته باشند. اگر شما یک ژاکت بزرگ، گشاد و زمخت بافته شده می پوشید، پایین تنه شما نیز باید همانطور باشد. هیچ وقت یه ژاکت بافته شده را با یک شلوار ابریشمی زیبا نپوشید. در عوض، برای تنوع شلوار جین بپوشید.

5- هیچ وقت تنها به خرید نروید

اغلب اوقات اعتماد به فروشنده بسیار سخت است چون معمولا برای سودشان کار می کنند. با دوستانتان به خرید بروید و از نظرات صادقانشان استفاده کنید.

6- هیچ وقت قدرت جزئیات را دست کم نگیرید

به جزئیات همان گونه که با بخش های اصلی لباستان توجه دارید توجه داشته باشید. "جزئیات" میتواند یک شال، یک پوشت ظریف یا طرز گره زدن کرواتتان باشد.