برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

مد زمستانی 2017

 

چشم گیرترین ویژگی در این فصل حال و هواى لباس های مردانه می باشد. کت ها و پولیور هاى خیلى گشاد سایز xxl و همچنین پیراهن چرم می تواند انتخاب خوبی باشد. اما اگر سایز های خیلی گشاد را نمی پسندید گزینه دیگری که زمستان امسال زیاد به چشم می آید اور کت هاى ارتشى است. پارچه مطرح این فصل مخمل و لمه هستند و رنگ محبوب صورتى چرک، طلایى و به خصوص سورمه‌اى است. کیف یکی از اکسسوری هایی است که برای خانم ها بسیار مهم می باشد. امسال کیف هاى کوچک با بند بلند که معمولاً به صورت یک طرفه انداخته می شوند بیشتر خودنمایی می کنند البته کیف هاى بزرگ همچنان طرفداران خود را دارند. کیف کوچک به استایل شما حالت خوبی می دهد و می توانید ست های خوبی داشته باشید. در این فصل اکثر برندها بندهای بلند را جدا از کیف ها در رنگ ها و مدل‌هاى مختلف عرضه می کنند و می توانید با خرید یک کیف، دو بند رنگى و متفاوت نیز داشته باشید و با تعویض آن ها تنوع ایجاد کنید و احساس کنی کیف جدیدی دارید. این هم یک راه صرفه جویى براى کسانى که دنباله رو مد هستند. در زمستان ٢٠١٧ شلوار جین به همراه کاپشن های زمستانی می تواند ست زیبایی باشد.که دوباره پاچه هاى بسیار گشاد سال هاى ١٩٧٠٠ در همه برند ها دیده می شود و شاید مجبور شوید یکی از این جین ها بخرید. می توانید جین را به همراه یک شومیز چهار خانه و یک شال گل دار بپوشید . چکمه های بلند یکی از گزینه های مد امسال می باشد که ارتفاع آن تا بالای زانو می باشد و مطمئنا این مدل برای کسانی که به مد اهمیت می دهند میتواند انتخاب خوبی باشد. حتماً لازم نیست که تمام چیزهایى که مد می شود را بخرید. از بعضى چیزها می شود به راحتی چشم پوشى کرد ولی بعضی مدل لباس ها را نمی توان نپوشید. در این فصل مثل فصل قبل و تا سال بعد کفش هاى ورزشى بسیار مد است از برند هاى بزرگ مد تا برند هاى ورزشى همگی کفش هایی طراحى کرده اند که با هر بودجه اى می توان خریداری کرد. مد هایی که شما را شیک خواهد کرد و تا یکى دو سال آینده هم می توانید از آن ها استفاده کنید و در عین حال با مد روز هم پیش رفته اید. یک پولیور خیلى گشاد با یقه بزرگ، یک لگینگ چرم یا جیر، چکمه ای بسیار بلند، یک کت xxl و یک کیف کوچک یک طرفه انتخاب کنید.

خردلی

رنگی گرم ، دلپذیر، با آرامش که احساس بسیار خوبی را به شما و اطرافیانتان خواهد داد. این رنگ مناسب کسانیست که می خواهند بر پیرامون خود تاثیرگذار باشند و احساس گرمی و آرامش را هم به خود و دیگران منتقل کنند. این رنگ در بافت ، کاپشن و کیف بسیار زیبا خواهد بود. 

 

 

شتری

رنگ شتری نیز جز رنگهای پرطرفدار است که گویا هیچ وقت از بین رنگ های لباس کنار نرفته است ، هر کسی با هر سلیقه ای می تواند از این رنگ در پوشش خود استفاده کند از شال و روسری تا بوت و کفش.



روش های ماندگاری بوی عطر

در این بخش از وبلاگ مد و فشن برندکده قصد داریم به شما روش هایی را برای ماندگاری بوی عطر پیشنهاد بدیم. همانطور که می دانید اصلی ترین و مناسب ترین بخش های بدن برای پاشیدن عطر و ادکلن، محل نبض ‌ها (مچ‌دست، مچ پا، پشت زانوها، نبض گردن، پشت گوش و قفسه سینه) است. اما توصیه می شود به گردنتان عطر نزنید، زیرا این کار احتمال  بیماری‌های پوستی را در این ناحیه افزایش می‌دهد.

 

* دقت کن بعد از عطر زدن روی مچ دست به هیچ وجه مچ دستانت را به هم سایش نده.

پوست سالم رمز استفاده موفق از محصولات آرایشی و زیبایی است.ابتدا مطمئن بشوید که پوست شما  پیش از استفاده از عطر کاملا شسته و تمیز است.

برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن را قبل از پوشیدن لباس به خود بزنید. اگر عطر را مستقیما روی پوست خود بزنید، نسبت به زمانی که آن را به روی لباس خود بزنید ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

مسلما پوستتان یا چرب و مرطوب است یا خشک و پوسته پوسته. ماندگاری عطرها و ادکلن ها روی پوست‌های چرب، مرطوب و تیره بیشتر است. عطر و ادکلن روی پوست‌های روشن و خشک، در حکم مرطوب‌کننده هستند و دوام زیادی روی این پوست‌ها ندارند. در نتیجه، اگر پوستتان روشن و خشک است، قبل از استفاده از عطر و ادکلن از یک کرم مرطوب کننده که مشابه بوی عطر یا ادکلنتان باشد یا از لوسیون های مرطوب کننده بدون بو در قسمتهای حساس بدنتان (محل نبض­ها) برای ایجاد نرمی و رطوبت پوستتان  استفاده کنید و صبر کنید تا کرم به خوبی توسط پوستتان جذب شود. اگر پس از استفاده از کرم مرطوب کننده، پوستتان همچنان خشک باقی می ماند، باید عطر و ادکلن را در طول روز و شب در نقاط مختلف بدن تکرار کنید؛ زیرا پوست خشک عطر را می مکد و رایحه آن را زودتر از بین می برد.

مرطوب کردن پوست

ماندگاری عطر روی بدن افرادی که پوست چرب دارند بهتر از کسانی است که پوست خشک دارند. قبل از اینکه عطر بزنی نقاطی که نبض دارد را با وازلین چرب کن. توجه کنید که چه نوع مواد بهداشتی پوست و بدن باعث می‌شود که بدن شما بوی تندی داشته باشد. اگر از عطر برای این منظوراستفاده می‌کنید که بوی بدن شما را بپوشاند، این بو وعطر به مدت طولانی نمی‌ماند و سرانجام بوی بدن شما بر عطر غلبه می‌کند.

 قبل از استفاده از عطر مطمئن شوید که خراش و زخم روبازی بر روی پوست خود ندارید، زیرا ترکیب عطر با مایعات بدن باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شود.

استفاده از عطر بلافاصله بعد از استحمام

پس از استحمام از آنجا که پوست مرطوب است و منافذ پوست باز هستند ماندگاری عطر بیشتر می­ شود.

استفاده از عطر روی موها

مو ها رایحه را طولانی تر به خود نگه می دارند. پس مقدار کمی از عطر را به موهایتان بزنید و یا می ­توانید کمی از عطر را به برس خود بزنید و سپس با آن موهایت را شانه کنید.

عطرها و ادکلن هایی که مناسب روزهای گرم و آفتابی هستند با عطرها و ادکلن هایی که مناسب روزهای سرد زمستان‌اند، یکسان نیستند. ماندگاری عطرها و ادکلن ها در هوای سرد بیشتر است. در فصل بهار استفاده از عطرهای ملایم؛ در فصل گرم استفاده از رایحه‌های خنک و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلی و‌ وحشی و در فصل‌های سرد استفاده از رایحه‌های سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ مناسب تر هستند. با این حال، در نظر داشته باشید که برخی از عطرها و ادکلن ها نیز برای تمام فصول سال مناسب هستند.


گردنبندتان را با یقه لباستان ست کنید

گاهی اوقات سخت ترین بخش آماده شدن، انتخاب زیورآلات مناسب است و پیدا کردن گردنبندی که با لباست هماهنگی داشته باشد می تواند واقعا وقت گیر باشد. گاهی هم به طرح و جزئیات لباس آنقدر اهمیت می دهیم که جواهرات را به کلی فراموش می کنیم، اما نقطه محوری مراسم رسمی و خاص، جواهرات هستند، تا جایی که طراحان لباس های ساده تر را ترجیح می دهند تا آن را با جواهری خاص همراه کنند. در واقع مناسبت های خاص، گردنبند خاص هم لازم دارد پس مهم است که بدانی چه گردنبندی  با چه یقه ای هماهنگی دارد.در ادامه با مجله مد برندکده همراه باشید:

 

یقه هفت: بهترین انتخاب برای این نوع یقه گردنبندی است که آویز داشته باشد، فرم یقه را به خود بگیرد و به حالت V بایستد. این نوع گردنبند بهتر است ۵ سانتیمتر بالای یقه قرار بگیرد.

یقه گرد: گردنبند بدون آویز که شکل یقه را دنبال کند و گرد یا بیضی قرار بگیرد. اگر یقه باز است گردنبندی کوتاهتر و اگر بسته است گردنبندی بلند تر انتخاب کن.

یقه قایقی و یقه اسکی: بهترین راه برای جلوه دادن به لباس با یقه های بسته استفاده از گردنبندهای بلند است.

یقه دراپه: این مدل یقه به اندازه کافی شلوغ هست که احتیاج به گردنبند نداشته باشی پس بهتر است فقط از گوشواره استفاده کنی.

دکلته: برای لباس های دکلته گردنبندی انتخاب کن که نزدیک یا چسبیده به گردن باشند.

یقه مربع: گردنبند کوتاه و پهن و زاویه دار که با فرم یقه همخوانی داشته باشد برای این نوع یقه مناسب است.

یقه مردانه: گردنبند کوتاه که کاملا فیت گردن باشد اما اگر گردن کوتاهی داری گردنبندی با آویزی که نهایتا بالای آخرین دکمه باز لباس قرار گیرد انتخاب کن.

زیورآلاتی که انتخاب می کنی باید کامل کننده لباست باشد پس اگر لباست به اندازه کافی شلوغ هست از گردنبند استفاده نکن در غیر این صورت با استفاده از نکاتی که گفته شد بهترین گزینه را انتخاب کن و بدرخش.

 قبل از انتخاب گردنبند یه یقه لباستان توجه کنید، با یقه های صاف به جای گردنبند بهتر است ، گوشواره ای مناسب بپوشید.

با بلوزهای رکابی یا تاپ ها می توانید گردنبندهای بلند چند رشته ای ست کنید.

اگر یقه بسته پوشیده اید می توانید گردنبندهای بلند و چند تایی پر زرق و برق را با هم بپوشید اما زنجیرها و آویزهای کوچک بر روی این یقه کم ارزش و بد به نظر می رسند.

 اگر گردن بلند و مناسبی دارید می توانید از گردنبندهایی که به دور گردن مثل دستبند بسته می شوند استفاده کنید. این مدل گردنبندها گردن شما را مناسب تر نشان می دهد.

 اگر گردن خیلی باریک و بلند دارید هرگز از گردنبند های طوقی شکل با پهنای کم انتخاب نکنید.

اگر گردن کوتاهی دارید می توانید از ترکیب دوتایی گردنبندهای ظریف استفاده کنید، البته توجه داشته باشید با یقه هفت یا مدل یقه های باز ست کنید. همچنین بلندی گردنبندتان تا بالای سینه باید باشد.


تاپ های بند دار را حتما با گردنبند های ضخیم و سفت و محکم ست کنید و در نهایت شلوار جین و یک ژاکت روی آن تیپ شما را تکمیل می کند.

تیشرت های یقه گرد با گردنبند های شلوغ و پر از سنگ ست می شوند. پوشیدن دامن ویا شلوار خیاطی شده با این استایل پیشنهاد می شود.

به همراه تاپ های رنگ روشن گردنبند های بزرگ نیز توصیه می شوند.

 تیشرت های با آستین بلند و کشیده گردنبندی بلند و کشیده می طلبد.

 پیراهن های یک شانه ی مجلسی را سعی کنید با گردنبند های لاکچری و نه زیاد بلند و کشیده ست کنید.



گجت پوشیدنی اپل

ساعت های هوشمند اپل

گجت هایی برای زندگی راحت تر

آیا گجت اپل می‌تواند همچون سایر تولیداتش دنیا را زیر و رو کند!؟ به نظر می‌رسد که پس از فراغ استیو جابز(Steve Jobs) از اپل(Apple) روند نوآوری در این کمپانی پیشگام کند شده است و بسیاری از منتقدین و صاحب‌نظران بر این باورند که اپل دیگر حرف زیادی برای گفتن ندارد..

اپل واچ چندین سال است که اعلام وجود کرده و برای توسعه‌ی نرم‌افزارهای اساسی پیش از عرضه‌ی  رسمی، کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری آن در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است. این محصول یک ساعت هوشمند است؛ رقیبی دیگر برای بازاری که بصورت بسیار ناگهانی گسترش پیدا کرد و در کانون توجه قرار گرفت. آیا اپل واچ یکی از ساعت‌های هوشمند موفق بازار شد. اپل واچ برخلاف روال معمول اپل، از حرف i در ابتدای نام خود بهره نمی‌برد و شباهتی نیز به آیپادهای کوچک این شرکت نخواهد داشت. با این وجود از هم‌اکنون مشخص است که اپل واچ به یکی از پایه‌های صنعت ابزارهای پوشیدنی بدل شده و برخی رقبا در تلاش برای مطابقت دادن محصول خود با آن به منظور رقابت هستند.

ساعت های هوشمند اپل که به iWatch هم مشهور شده اند (اگرچه اپل اسمی خاصی به آن اختصاص نداده است). این ساعت ها در نگاه اول بسیار ساده و حتی ظاهری کلاسیک و خوش فرم دارند. اما با بقیه مدل ها تفاوت زیادی دارند. این ساعت ها در 3 نوع جواهری، جوان پسند و نرمال به فروش میرسند که البته از نظر سخت افزاری مشابه هستند و تنها نوع جواهری و لوکس آنست که دارای بدنه ای از طلای 18 عیار میباشد.

کاربرد: این ساعت طراحی شده تا ضمن داشتن هماهنگی کامل با ساختار iOS8 کلیه نوتیفیکیشن ها را به ساعت شما انتقال دهد و امکان ارسال پیام و کنترل موسیقی را برای شما از طریق ساعت فراهم کند. از جمله ویژگی های این ساعت های هوشمند که در بقیه ساعت های هوشمند بخصوص اندرویدی یافت نمیشود امکان ارسال پیام های صوتی مستقیما از خود ساعت به دریافت کننده پیام است. این ویژگی با ساختار اپلیکیشن جدید Messages در iOS8 همخوانی کامل دارد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ساعت میتوان به امکان ارسال نقاشی و "کلیک" به عنوان شیوه هایی جدید در ارتباط اشاره کرد. امکان اتصال به فیسبوک و مشاهده مسیر پیاده روی در نقشه را دارد.

 اگر تاکنون از ساعت هوشمند استفاده نکرده باشید و کاربردش را نمی دانید این محصول میتواند به گوشی همراه ایفون شما متصل شود؛ همچون یک آیپاد مینی عمل می کند، وضعیت سلامت شما را بر اساس فعالیت‌ها ردگیری می‌کند .. کاربرد های دیگری نیز دارد که در ادامه مجله مد و فشن برندکده به آن ها نیز می پردازیم ؛ اپل در نمایش فناوری خود نشان داده که اپل واچ نه تنها قادر به انجام پرداخت‌ها است، بلکه می‌تواند بعنوان یک کلید هوشمند برای باز کردن قفل خانه‌ها و هتل‌ها نیز به کار گرفته شود که البته همکاری شرکت ها را به همراه دارد.

مردم بسیار از این گجت پوشیدنی استقبال کردند و هنگام ورود به بازار با استقبال بی نظیری روبرو شد.

این ساعت ها دارای بند فلزی هستند که میتواند با بند های چرمی جایگزین شود. برای کاهش تعداد دفعاتی که ممکن است شما به صفحه ساعت دست بزنید اپل از یک سوییچ کلاسیک در کنار ساعت بهره گرفته که این ساعت را به ساعت های مچی قدیمی بسیار شبیه میکند. این سوییچ میتواند نوع و شیوه نمایش ساعت را تغییر و یا رنگ پس زمینه ساعت را تغییر دهد. این سوییچ همچنین صفحه را به بالا و پایین هدایت و کاربر را از نیاز به لمس کردن صفحه بصورت مداوم بی نیاز میکند. این ساعت ها تمام روز باتری خود را حفظ کرده و کاربر را به انجام امور ورزشی ترغیب میکنند. این ساعت ضمن اندازه گیری میزان انرژی مصرفی کاربر آن را به رابط جدید دشبورد (Dashboardدر درون ساختار iOS میفرستد. قیمت این ساعت ها هم از 349 دلار اغاز میشود

مدل ساخته شده از فولاد ضد زنگ و پوشش کریستال یاقوت کبود بر روی نمایشگر آن، به شکل قابل توجهی گران‌تر باشد و مدل ساخته شده از طلای 18 عیار آن نیز احتمالا قیمتی هم‌سطح با جواهرات گران‌سنگ بازار خواهد داشت.

برای اتصال به گجت به چه گوشی هوشمندی نیاز است؟

برای جفت شدن گوشی با اپل واچ، به یک آیفون 5، 5،5S ،یا 6 پلاس و نسل های جدید اپل همچون 7 و 7پلاس و 7 نیاز خواهید داشت. گوشی های قدیمی تر اپل قادر به اتصال به این گجت را ندارند و همچنین گوشی های هوشمند اندورید نیز نمی توانند به این گجت متصل شوند. اپل واچ یک محصول مخصوص دارندگان آیفون است؛ درست همانگونه که ساعت‌های سری Gear سامسونگ نیز تنها با برخی گوشی‌های سامسونگ سازگاری داشته یا ساعت‌های مبتنی بر اندروید که به گوشی اندرویدی نیاز دارند.

ساعت در چند مدل در بازار عرضه می شود.؟

اپل واچ در استایل‌ها و مدل‌های بسیاری عرضه شده است؛ اما تمامی این مدل‌ها بر اساس همین طراحی مربعی با گوشه‌های منحنی هستند. سه استایل مختلف برای جنس بدنه‌ی اصلی، دو اندازه‌ی متفاوت، و شش بند متنوع برای اپل واچ وجود دارد که به تعداد بسیار بالایی از ترکیب‌های متفاوت منتهی خواهد شد. نوع اول که به سادگی اپل واچ خوانده می‌شود، از یک بدنه‌ی فولاد ضد زنگ ساخته شده که قسمت پشتی آن از جنس سرامیک بوده و روکش کریستال یاقوت کبود برای محافظت در مقابل خراشیدگی بر روی صفحه‌ی آن کشیده شده است.


ورتو ، تلفیق هنر و تکنولوژی

شاید به گوشتان واژه های لوکس و لاکچری خورده باشد ولی در این مقاله شما این واژگان را حس خواهید کرد با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

 

 این مقاله تمام محاسبات و معادلاتتان را به هم میریزد و به شما غیرممکن ها را نشان می دهد.

ما 2 گوشی هوشمند فوق لوکس را به شما معرفی می کنیم.

شاید زمانی که گوشی های 1 تا 2 میلیونی غول های صنعت موبایل بودند کسی فکر نمی کرد که گوشی هایی با قیمت چند ده میلیونی وارد بازار شود و با استقبال بالایی از سمت پولداران روبرو شود. گوشی هایی که قیمت های آن سر به فلک کشیده اند و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد.

جنس برخی از انان از طلا و جواهرات است و معمولا برای ساخت این نوع گوشی ها از متریال بسیار گران قیمت استفاده میشود. به گفته فروشندگان این گوشی های اعیانی فقط سفارشی وارد میشوند و ویژگی اصلی این گوشی ها پوشش ان ها می باشد که از یاقوت کبود، الماس ، برلیان ، طلا و چرم ساخته می شوند.

اوایل ورود این گوشی ها به بازار دارای سخت افزار به روز نبودند بلکه فقط ظاهر پر زرق برق آن بود که افراد متمول جامعه را به سمت خود جذب می کرد ولی اکنون مشاهده می کنیم که این کمپانی ها هم گوشی های خود را با امکانات فنی بالا عرضه می کنند تا در عین زیبایی و لوکس بودن کارایی بالا هم داشته باشند.

قیمت این گوشی ها بر اساس میزان سنگ قیمتی و جواهراتی که درون ان به کار برده شده متفاوت است.

این کمپانی توسط نوکیا(Nokia) تاسیس شده است و کار آن تولید گوشی های اشرافی و لاکچری می باشد.

این برند می خواست تا گوشی هایی برای کاخ نشینان و سرمایه دارن کلان بسازد و موفق به این کار شد.

خب برویم سراغ لامبورگینی

 خب مشخص است که ذهن شما به سمت خودرو ساز معروف منعطف شد ولی اشتباه است این کارخانه که به نام تورینو لامبورگینی است و هیچ ربطی به ماشین ساز قدرتمند ایتالیایی ندارد ولی در این مقاله گوشی همراهی را به شما نشان خواهیم داد که به نام پسر ، موسس خودروسازی لامبورگینی(Lamborghini) ساخته شده است. شرکت تورینو لامبورگینی در زمینه مد فعالیت می کند.

  Ferchino Lamborghiniفرزند  Tuari Lamborghini

برویم سراغ معرفی موبایل ها


Vertu Signature Touch


ورتو (Vertu) در سال 2013  با همکاری کمپانی بنتلی  توانستند این امکان را برای افراد پولدار فراهم کرده تا بتوانند گوشی موبایل خود را با ماشین‌های بنتلی(Bentley) خودشان ست کنند.