برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

ورتو ، تلفیق هنر و تکنولوژی

شاید به گوشتان واژه های لوکس و لاکچری خورده باشد ولی در این مقاله شما این واژگان را حس خواهید کرد با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

 

 این مقاله تمام محاسبات و معادلاتتان را به هم میریزد و به شما غیرممکن ها را نشان می دهد.

ما 2 گوشی هوشمند فوق لوکس را به شما معرفی می کنیم.

شاید زمانی که گوشی های 1 تا 2 میلیونی غول های صنعت موبایل بودند کسی فکر نمی کرد که گوشی هایی با قیمت چند ده میلیونی وارد بازار شود و با استقبال بالایی از سمت پولداران روبرو شود. گوشی هایی که قیمت های آن سر به فلک کشیده اند و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد.

جنس برخی از انان از طلا و جواهرات است و معمولا برای ساخت این نوع گوشی ها از متریال بسیار گران قیمت استفاده میشود. به گفته فروشندگان این گوشی های اعیانی فقط سفارشی وارد میشوند و ویژگی اصلی این گوشی ها پوشش ان ها می باشد که از یاقوت کبود، الماس ، برلیان ، طلا و چرم ساخته می شوند.

اوایل ورود این گوشی ها به بازار دارای سخت افزار به روز نبودند بلکه فقط ظاهر پر زرق برق آن بود که افراد متمول جامعه را به سمت خود جذب می کرد ولی اکنون مشاهده می کنیم که این کمپانی ها هم گوشی های خود را با امکانات فنی بالا عرضه می کنند تا در عین زیبایی و لوکس بودن کارایی بالا هم داشته باشند.

قیمت این گوشی ها بر اساس میزان سنگ قیمتی و جواهراتی که درون ان به کار برده شده متفاوت است.

این کمپانی توسط نوکیا(Nokia) تاسیس شده است و کار آن تولید گوشی های اشرافی و لاکچری می باشد.

این برند می خواست تا گوشی هایی برای کاخ نشینان و سرمایه دارن کلان بسازد و موفق به این کار شد.

خب برویم سراغ لامبورگینی

 خب مشخص است که ذهن شما به سمت خودرو ساز معروف منعطف شد ولی اشتباه است این کارخانه که به نام تورینو لامبورگینی است و هیچ ربطی به ماشین ساز قدرتمند ایتالیایی ندارد ولی در این مقاله گوشی همراهی را به شما نشان خواهیم داد که به نام پسر ، موسس خودروسازی لامبورگینی(Lamborghini) ساخته شده است. شرکت تورینو لامبورگینی در زمینه مد فعالیت می کند.

  Ferchino Lamborghiniفرزند  Tuari Lamborghini

برویم سراغ معرفی موبایل ها


Vertu Signature Touch


ورتو (Vertu) در سال 2013  با همکاری کمپانی بنتلی  توانستند این امکان را برای افراد پولدار فراهم کرده تا بتوانند گوشی موبایل خود را با ماشین‌های بنتلی(Bentley) خودشان ست کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.