برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

5 عطر پرفروش تابستانی آقایان

5 عطر پرفروش تابستانی آقایان


در این مقاله می خواهیم 5 عطر مردانه ی پر فروش که مناسب روزهای گرم تابستانی است  را به شما معرفی کنیم پس با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید:
1- Jaguar classic black  :مدل کلاسیک بلک با توجه به طراحی جذاب شیشه و قیمت منطقی خود انتخاب خوبی برای روزهای گرم تابستانی می باشد. نت ابتدایی سیب و پرتغال این عطر، سفرهای دل انگیز با جگوار را خاطره سازی می کند و نت میانی هل و چای و آب دریا سواحل تابستانی را یاداوری می کند و در اخر نت پایانی این عطر، مشک، سدر، چوب صندل و دانه ی تونکا  پخش بوی قوی را به همراه دارند.
عطر مردانه
2- سریس مدل splendor black  : این عطر با نت آغازی نارنج و لیمو  روزهای گرم تابستان را یاداوری می کند که در نت میانی به گل زنبق میرسد حس خوب دشتی پر از گل را برای شما نمایان می نماید اما همواره حالت مردانه خود را در عنبر و مشک سفید در نت پایانی حفظ می کند.
عطر مردانه
3- Bleu de channel :  این عطر با نت ابتدایی خود بوی گیاه پاتچولی، زنجبیل،چوب صندل، زنجبیل، جوز و گل لادن را دارد که نشاط را به شما و اطرافیان هدیه می دهد. پس از مدتی بوی نعناع، گل یاسمین و لیمو جایگزین نت ابتدایی می گردد که انرژی مثبت را به سوی شما روانه می کند و در انتها با گذشت زمان بوی فلفل صورتی،عنبر و چوب سدر و گریپ فورت کیفیت و ماندگاری بوی عطر را تضمین خواهند کرد.
عطر مردانه
4- Versace pour homme : عطر دیگری از خانواده ی دوست داشتنی ورساچه(Versace) با طراحی زیبا و شیشه شفاف خود که سبب شده رنگ آبی عطر بخوبی جلوه نماید. اگر خواهان حال و هوای تلخ و خنک هستید شک نکنید که این عطر بهترین انتخاب  برای شماست. 
عطر مردانه
5- Davidoff cool water : همان طور که از اسم این عطر مشخص است نت ابتدایی عطر با بوی دریا شروع می شود که با ترکیب نعنا، اسطوخودوس و رزماری حس تازگی را به شما القا می کند اما طراح باهوش عطر برای هیجان بخشیدن به بوی عطر، چوب صندل، گل یاسمین، شکوفه پرتغال و گل شمعدانی را در نت میانی قرار داده است و برای تثبیت بو در بلند مدت، نت پایانی با چوب سدر، خزه  اوک موس، عنبر و تنباکو جایگزین نت های میانی می شود.
عطر مردانه

انوار حدید مدل 18 ساله خانواده حدید


اولیور انوار حدید متولد 22 ژوئن 1999 در مالیبو کالیفرنیا است. انوار حدید تنها برادر دو مدل معروف جی جی حدید و بلا حدید است .


انوارحدید

 انوار حدید میگه که من هیچ وقت فکر نمیکردم که یک مدل شوم ولی مادرم این توانایی رو در من دید و افق های جدیدی رو در زندگی من باز کرد. انوار قبل از به شهرت رسیدن و ورود به عرصه مدلینگ، بسکتبال و شنا رو با اشتیاق زیادی دنبال میکرده است.

انوار حدید اولین فعالیت مدلینگش رو در سال 2015 برای مجله nylon انجام داد و در ژوئن 2016 در مجله teen vogueمدلینگ کرد. در سال 2017 بعنوان چهره hugo boss  انتخاب شد. او همچنین با دو خواهرش جی جی و بلا برای آژانسLMG models  قرارداد  دارن.

انوار حدید

انوار حدید به مدت تقریبا دو سال یعنی از دسامبر 2016 تا می 2018 با هنرپیشه اهل ایالت متحده امریکا نیکولا پلتز(Nicola Peltz)  دوست بوده.

انوار حدید

و اما اخباری که اخیرا پخش شده این که انوار و کندال جنر(Kendall Jenner) باهم در رابطه هستند حتی در این مورد عکس هایی نیز پخش شده است. این در حالیست که خواهر انوار، جی جی حدید توئیت زده  که "کندال دوست صمیمی من و بلاست و با انوار خیلی صمیمیه و اونا فقط خوش میگذروندن ."

انوار حدید همیشه میگه من بخاطر اینکه با دوتا خواهر و مادرم بزرگ شدم با دخترا راحت ترم. او مانند مادر و خواهرش بلا، به بیماری لایم مبتلاست.

 

تناسب اندام راز شیک پوشی شماست

تناسب اندام راز شیک پوشی شماست


همه شما می دانید که یکی از مهمترین عوامل شیک پوشی لباس و پوش مناسب است. ولی نکته مهم دیگری که قابل چشم پوشی نیست داشتن اندامی مناسب است.

متاسفانه ما ایرانی ها انتظار داریم با خوردن غذاهایی مانند قورمه سبزی و کله پاچه و یک جا نشینی  اندامی شبیه سلبریتی ها و مانکن ها داشته باشیم و یا اینکه عده ای از افراد می خواهند در مدت زمانی کوتاه با رژیمهای بی اساس و مصرف قرص های متفاوت به نتیجه دلخواهشان برسند.

 بهتر است به زندگی افراد مشهور و سبک زندگی سلبریتی ها نگاهی بیندازیم.

 ورزش کردن به طور مستمر

یکی از الزامات تناسب اندام ورزش کردن در کنار یک رژیم غذایی مناسب است. جنیفر لوپز در مصاحبه ای گفته است که ورزش کردن و رقص عضو جدا نشدنی زندگی اوست و هیچگاه ورزش را حتی برای مدتی کوتاهی کنار نمیگذارد.

از ورزشهای توصیه شده که در زیبایی اندام و عضله سازی بسیار موثر است ورزش هایی مانند فیتنس و ورزش TRX است. 

استفاده از یک رژیم غذایی سالم

تمام افراد مشهور و سلبریتی ها مانند جنیفر لوپز ، دیوید بکهام و ... از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنند و آن را به عنوان سبک زندگی خود انتخاب کرده اند. یک رژیم غذایی سالم رژیمی است که توسط کارشناسان تغذیه تایید شده باشد  مانند رژیم گیاهخواری و رژیم کتوژنیک و ... که به صورت علمی و با توجه به شرایط فیزیکی بدن هر فرد تنظیم می شود .  

بهانه برخی برای عدم پایبندی و رها کردن برنامه خود هزینه های زیاد مراجعه به پزشک و باشگاه های ورزشی است . اما خوشبختانه کسب و کار هایی هستند که این سرویس ها را با هزینه های خیلی پایین تر ، بدون صرف زمان برای مراجعات متعدد به پزشک به شما ارائه می دهند .

به عنوان مثال شما می توانید با مراجعه به وبسایت دکتر بادی (www.DrBody.ir) و وارد کردن اطلاعات بدنی خود رژیم غذایی و برنامه تمرینی خود را تنها با چند کلیک ساده دریافت کنید و به صورت شبانه روزی با مشاورین و متخصصین دکتر بادی در تماس باشید .

مراقبت از پوست و مو و سادگی

یکی دیگر از اصول شیک پوشی و آراستگی ظاهری، سادگی است . خیلی افراد با آرایش غلیظ سعی دارند تا زیباتر به نظر بیایند در صورتی که این گونه آرایش باعث مصنوعی شدن چهره افراد می شود. درحالیکه داشتن یک آرایش ملایم و پوشیدن لباسهای ساده همیشه کمک می کند که شما به صورت طبیعی زیبا به نظر برسید .

از آن جاییکه داشتن پوستی سالم و زیبا یکی از فاکتور های مهم در زیباتر به نظر رسیدن است باید بطور دائم از آن ها مراقبت کنید و برای این کار می توانید از روش های طبیعی و کم هزینه بهره ببرید .

برای داشتن پوستی سالم و شاداب باید رژیم غذایی متناسبی داشته باشید ، از وسایل آرایشی مرغوب استفاده کنید ، ماسک و اسکراب های طبیعی و خانگی استفاده کنید ، خواب کافی و مناسب داشته باشید . بنابراین مراقبت از پوست و مو شما را از آرایش های غلیظ برای پوشاندن لک و آسیب ها بی نیاز می کند .


بنابراین اضافه وزن ، داشتن پهلو و شکم ، پوست و موی ناسالم مانع شما برای پوشیدن لباس و سایز مورد نظرتان است . در واقع خوش اندامی راز خوش پوشی و بخشی از استایل شخصی شماست .

نکته مهم دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که همه افرادی که در صنعت مد فعالیت می کنند به تغذیه سالم و ورزش خود اهمیت زیادی می دهند و آن را بخشی از سبک زندگی خود می دانند نه این که صرفا پس از مدتی آن را رها کرده و به عادات ناسالم گذشته باز گردند .

 

کیت میدلتون پرنسس مد جهان


 خانواده سلطنتی انگلستان در سال های اخیر مورد توجه روزنامه ها و شبکه های داخلی و خارجی بوده اند از خبر بارداری سوم دوشس گرفته تا ازدواج پرنس هری(Prince Harry) با مگان مارکل(Meghan,Duchess of Sussex)، ازدواجی که قوانین سلطنتی را شکست!!! همه  جز پر بحث ترین موضوعات اخیر خانواده سلطنتی انگلیس بود که در رسانه مورد استقبال قرار گرفت.  و اما در این مقاله قصد داریم در مورد پرنسس مد جهان دوشس کمبریج ، کیت میدلتون صحبت کنیم.

آشنایی کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام

کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام(Prince William) که در دانشگاه سنت اندروز در حال تحصیل بودند در سال 2001 باهم اشنا شدند این رابطه تا سال 2006 ادامه داشت و بعد از یک دوره جدایی در سال 2007 دوباهر بهم پیوستند و در سال 2010 از طرف کاخ سلطنتی نامزدی شاهزاده ویلیام وکیت میدلتون اعلام و در سال 2011 در کاخ وست مینستر باهم ازدواج کردند .

رسم خانواده سلطنتی به اینصورت است که به هرکدام از اعضای خانواده سلطنتی بعد از ازدواج قلمرویی بصورت نمادین تعلق میگیرد برای شاهزاده ویلیام هم یک قلمرو انتخاب شد و نام قلمرو را ملکه الیزابت دوم(Elizabeth_II) کمبریج گذاشت از آن پس شاهزاده ویلیام لقب دوک کمبریج و کیت میدلتون بعنوان همسرش لقب دوشس کمبریج را گرفتند. 

کیت میدلتون

 

فرزندان شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون و بارداری سختش

در سوم دسامبر 2012 کاخ سنت جیمز  اعلام کرد که دوشس حامله است. کیت بمدت 3 روز بدلیل حالت تهوع شدید دوران بارداری در بیمارستان خصوصی شاه ادوارد هفتم در لندن بستری شد. در ژانویه 2013 ملکه انگلستان نامه ای مبنی بر اینکه چنانچه فرزند دوک و دوشس کمبریج دختر باشد لقب شاهدخت پادشاهی و عنوان والا حضرت سلطنت را دریافت می کند و این موضوع برای تمامی فرزندان دوک و دوشس در آینده صدق خواهد کرد، صادر کرد.پسر اول دوک و دوشس در 22 ژوئیه سال 2013 در بیمارستان سنت مری متولد شد و دو روز بعد نام  جورج الکسندر لویس برای وی انتخاب و اعلام شد. طبق قوانین سلطنتی کیت باید پرستار خصوصی استخدام میکرد ولی کیت میدلتون که معتقد بود هیچ کسی بهتر از مادرش نمی تواند آموزشهای لازم درمورد بزرگ کردن بچه را به او بدهد و هیچ جا برای او مطمئن تر از خانه و خانواده اش نیست، قوانین سلطنتی را شکست و هیچ پرستار شخصی استخدام نکرد و به مدت 6 هفته در خانه پدریش زندگی کرد. شاید این تصمیم کیت بدین معنا باشد که شاه آینده انگلیس زندگی خود را در میان مردم عادی شروع خواهد کرد.

کیت میدلتون

 دومین فرزندش که دختر بود در دوم مه 2015 در همان بیمارستانی که فرزند اولش متولد شده بود، بدنیا آمد.نام فرزند دوم شاهدخت شارلوت کمبریج انتخاب شد و به تازگی سومین فرزندشان که یک پسر است در 23 آوریل 2018 متولد شد ولی بدلیل نبود شاهزاده چارلز در انگلستان، انتخاب اسم فرزند سوم، چهار روز به تاخیر افتاد و بعد از 4 روز نام لویی آرتور چارلز برای وی انتخاب شد.

کیت میدلتون

 

استایل کیت میدلتون، تندیس مد و زیبایی

شاید تصور خیلیها اینگونه باشد که کمد لباسهای کیت میدلتون بعنوان ملکه آینده انگلیس پر از لباسهای مارک گرون قیمت است که تنها یکبار آنها را به تن می کند در حالیکه چنین نیست. درست است زندگی کیت میدلتون بعد از ازدواج با شاهزاده ویلیام  با وجود قوانین سختگیرانه سلطنتی از حالت عادی خودش خارج شد  ولی سبک لباس پوشیدنش تا حدی ثابت ماند. او نیز مانند خیلی از ما که دوست داریم لباس مورد علاقه مان را چندین بار بپوشیم، لباسهایش را بارها به تن می کند و شاید همین امر باعث محبوبیت بین طرفدارانش شده چون آنها معتقدند با سبک لباس پوشیدن کیت براحتی میتوان متوجه تواضع و فروتنی وی شد. ولی نکته ای که کیت در پوشیدن لباسهای تکراریش همواره به آن توجه می کند استفاده از مدل موی جدید و اکسسوری های متفاوت است.

 

کیت میدلتون

استایل ساده و شیک کیت میدلتون و استفاده از لباس برندهای ارزان مانند زارا در استایل روزانه اش دلیل خوبیست تا هزاران نفر مقلد استایل او باشند استایلی که هر شخصی میتواند از او تقلید کند. کیت میدلتون در انتخاب لباسهایش از رنگهای شاد استفاده می کند استایل او تلفیقی از سنت و مدرنیته بودن در کنار سادگیست.

کیت میدلتون

نام وی در لیست خوش پوشان دنیا جای ثبت شده و  در سال 2007 رتبه هشتم لیست ده تندیس برتر مد را از آن خود کرد و در سال 2007 و 2010 در لیست خوش پوشان مجله مردم قرار گرفت همچنین در ژوئن سال 2008 بعنوان تندیس زیبایی ماه از طرف style.com انتخاب شد.

قوانین سلطنتی

 کیت میدلتون بعد از ازدواج با شاهزاده ویلیام باید تابع قوانینی باشد که دربار ملکه الیزابت دوم تعیین کرده است. در زیر به برخی از این قوانین سلطنتی اشاره شده است:

غذا خوردن با ملکه: زمانی که با ملکه هم غذا می شوند باید این را بدانند که به محض اتمام غذای ملکه، همه باید از غذا خوردن دست بکشند و قاشق و چنگالشان را روی میز بگذارند .

امضا کردن ممنوع: طبق قوانین سلطنتی دوشس کمبریج تنها اسنادی که توسط ملکه الیزابت دوم تایید شده را می تواند امضا کند و تنها میتواند با طرفدارانش عکس بگیرد و دست دهد.

کیت میدلتون

انتخاب لباس: کیت میدلتون تنها می تواند لباسهای ساده بپوشد و ترجیحا باید تک رنگ باشد.

 

لاک زدن: خانواده سلطنتی در مراسمهای رسمیشان باید رنگ طبیعی ناخنهایشان را حفظ کنند به همین دلیل کیت میدلتون در انتخاب لاک تنها به دو رنگ صورتی روشن و کرم محدود است.

کیت میدلتون

 

شبکه اجتماعی ممنوع: هیچکدام از اعضای خانواده سلطنتی بدلیل جلوگیری از پخش اطلاعات شخصیشان حق داشتن حساب کاربری شخصی ندارند و تنها یک حساب کاربری سلطنتی رسمی وجود دارد که تمامی متن ها و عکسها با دقت زیادی توسط متخصصان ارتباطات اداره می شود.

رای دادن ممنوع: خانواده سلطنتی همواره باید بی طرف باشند بنابراین طبق توافق خانوادگی نمی توانند رای بدهند و حتی حق صحبت کردن در مورد سیاست را ندارند.

لباس مشکی: خانواده سلطنتی تنها در مراسمهای شبانه و عزا حق استفاده از لباس مشکی دارند و در مسافرتهایشان حتما باید یکدست لباس مشکی برای آمادگی فوتهای ناگهانی همراه داشته باشند. این قانون زمانی وضع شد که ملکه الیزابت دوم در سفر آفریقا بود و پدرش فوت شد و زمانی که ملکه به انگلستان رسید هیچ لباس مشکی همراه نداشت تا هنگام پیاده شدن از هواپیما به تن کند.

مسافرت: کیت نمی تواند با همسرش به سفر رود زیرا که این جز قوانین خانواده سلطنتی است که اعضای خانواده سلطنتی نمی توانند باهم، با یک قطار، هواپیما یا قایق به سفر بروند و این قانون به دلیل جلوگیری از مرگ همزمان آنها در تصادف است.

غذای سیردار: بدلیل تنفر ملکه الیزابت دوم از سیر، استفاده از سیر در غذاها ممنوع است ولی بیرون از خانه می توانند سیر بخورند.

آرایشگاه: یک دوشس بدلیل اینکه نمی داند چه موقع به یک مراسم دعوت می شود و چه موقع با شوهرش از او عگس می گیرند باید همواره مرتب و بی عیب و نقص باشد. کیت میدلتون بطور معمول 3 روز در هفته را به آرایشگاه می رود.

گریه کردن: کیت میدلتون بعنوان یک دوشس همیشه باید ظاهری آرام داشته باشد و احساساتش را بروز ندهد و در عموم گریه نکند. او باید همواره دردهایش را از دیگران مخفی کند و قوی باشد و هیچوقت غر نزند. در کل شما نباید متوجه شوید که او اکنون چه حالی دارد.

مدل نشستن: زنان سلطنتی نباید به هیچ عنوان پاهایشان را روی هم بیندازند و حتما باید زانوهایشان بهم چسبیده باشد.

کیت میدلتون

بارداری: بارداری زنان سلطنتی باید بعد از 12 هفتگی اعلام شود ولی بارداری کیت میدلتون بدلیل تهوع شدید دوران بارداریش و غیبتش در مراسمهای رسمی زودتر اعلام شد. همچنین جنسیت بچه تا زمان تولدش نباید فاش شود.

کیت میدلتون

 

 

آدری هپبورن، آخرین معصوم سینمای هالیوود


آدری هپبورن با نام اصلی آدری کاتلین راستن در 4 مه سال 1929 در بروکسل بلژیک بدنیا آمد. وی در 5 سالگی به مدرسه شبانه روزی در انگلیس رفت و پدرش یک سال بعد خانه را برای همیشه ترک کرد و آدری با مادر و برادران ناتنی اش به هلند رفتند. آدری دوران کودکیش را در جنگ جهانی دوم در هلند گذراند و  بعد از آن در سن 16 سالگی برای همیشه به انگلستان مهاجرت کرد.

آدری از دهه 50 میلادی فعالیت خودش را بطور جدی در هالیوود آغاز کرد. آدری هپبورن با نقش آفرینی در فیلم "صبحانه در تیفانی"  خودش را بعنوان چهره ای مطرح در صنعت مد و فشن تبدیل کرد. سادگی، بی ریایی، اصالت و وقار همراه همیشگی آدری بود و همین دلیل ماندگاری وی در خاطره ها شد تا جاییکه پیتر باگدانویچ(Peter Bogdanovich) هنگامی که میخواست او را توصیف کند از  لقب آخرین معصوم سینما استفاده می کرد.

زندگی هنری آدری هپبورن

آدری هپبورن از همان زمان کودکی عاشق رقص باله بود و همین راهی شد برای ورود آدری هپبورن به دنیای شهرت. استعداد بازیگری آدری با نمایش "ژی ژی" بر روی صحنه تئاتر شکوفا شد. این نمایش اثر یک نویسنده فرانسوی بود که قبلا در سینما اجرا شده بود ولی در صحنه تئاتر برادوی نیویورک بود که آدری هپبورن با بازی هنرمندانه اش توانست به چهره ی دختری ساده دل و مهربان به نام ژی ژی جان ببخشد. کارگردان تئاتر ژی ژی که بدنبال بازیگر نقش اولش بود با دیدن آدری در لابی هتل، وی را انتخاب و با اصرار زیاد موفق می شود وی را وارد نمایش خود کند و این آغاز راه شهرت آدری می شود. وی در چندین فیلم بریتانیایی ایفای نقش می کند و بالاخره با بازی زیبایش  در اولین فیلم آمریکایی خود با نام "تعطیلات رومی" در کنار گریگوری پک(Gregory Peck)، موفق به دریافت همزمان سه جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلوپ می شود. تاکنون هیچ زنی موفق به کسب این جایگاه نشده و نتوانسته همزمان سه جایزه مهم سینما را بگیرد. 

آدری هپبورن

 

همکاری آدری هپبورن و ژیوانشی

استایل آدری مورد توجه طراحان بزرگی از جمله سالواتوره فراگامو(Salvatore Ferragamo) و ژیوانشی قرار گرفت. معمولا طراح لباس های آدری، هوبرت ژیوانشی(Hubert de Givenchy) بود. معروفترین لباسی که  ژیوانشی برای آدری هپبورن طراحی کرد لباس مشکی ساده ای بود که  آدری هپبورن در فیلم "صبحانه در تیفانی" به تن کرد و نماد زن جذاب دهه 60 شد.

آدری هپبورن

اولین قرار همکاری آدری هپبورن و ژیوانشی در زمان اجرای دومین فیلم آدری با نام "سابرینا" بود. در آن دوران ژیوانشی یک طراح بدنبال شهرت بود و آدری بازیگری که هنوز در هالیوود به معروفیت نرسیده بود و این همکاری نتیجه خوبی برای هر دوی آنها به مراه داشت تا جاییکه یکی از اعضای اسکار در مورد همکاری این دو باهم اینچنین گفته: « نمیدانیم آدری هپبورن ژیوانشی را خلق کرد یا برعکس؟».

استایل و آرایش آدری هپبورن

استایل آدری هپبورن از همان ابتدا مورد توجه بود او همیشه عاشق لباسهای ساده ای بود که درآنها احساس راحتی کند و همین ساده پوشی آدری هپبورن بود که وی را به ستاره ای تبدیل کرد که خانمها میتوانستند راحت تر از سایر ستارگان هالیوود، خود را شبیه او در بیاورند.

آدری هپبورن

او در آرایش نیز سادگی و طبیعی بودن را به آرایش های غلیظ ترجیح میداد. وی عاشق رنگ قرمز بود و همیشه از رژلب قرمز استفاده میکرد. همچنین مدل موها و ابروهایش به یکی از نمادهای مد در غرب تبدیل شد. براحتی میتوان گفت که وی ترندساز بود تا یک دنبال کننده ی مد.

آدری هپبورن

ازدواج آدری هپبورن

آدری هپبورن در سال 1956 در فیلم "جنگ و صلح" با مل فرر(Mel Ferrer) هم بازی شد و این همکاری منجر به ازدواج این دو هنرپیشه شد. این دو در سال 1960 صاحب فرزندی بنام "شان" شدند و در سال 1968 ازهم جدا شدند.

آدری هپبورن

آدری در سال 1969 با آندره دوتی ازدواج و در سال 1982 از هم جدا شدند. وی از ازدواج دومش نیز صاحب فرزندی بنام لوکا شد.

ظاهر آدری هپبورن از دید پسرش لوکا

ظاهر آدری از نگاه پسرش این گونه است: « مادرم مانند همه خانم ها 30-40 تا روسری داشت که این روسری ها به مراه یک عینک آفتابی بزرگ راه خوبی برای تغییر چهره ی او بود به گونه ای که به او کمک می کرد بدون همراهی دیگران به خرید برود. مادرم ترکیب زیبایی از عیب و نقص بود. او فکر می کرد بینی بزرگی دارد و زیادی لاغر است و هر وقت خود را در آینه نگاه می کرد می گفت نمیدانم چرا مردم مرا زیبا می بینند.» 

مرگ آدری هپبورن

آدری هپبورن در 20 ژانویه 1993 بر اثر سرطان بسیار نادر آپاندیس درگذشت. سرطان به گونه ای در تمام روده های هپبورن پخش شده بود که امکان جراحی و درمان وجود نداشت. آدری با جت شخصی پر از گلی که ژیوانشی فرستاده بود از لس آنجلس به ژنو رفت و در خانه خود در تولوشنا جان سپرد و همانجا به خاک سپرده شد.

آدری هپبورن از اولین موسسین بنیاد کودک بود که سالهای پایانی عمرش به عنوان سفیر ویژه یونیسف به فعالیتهای بشردوستانه پرداخت و مدال آزادی ریاست جمهوری را بخاطر کمکهای خیرخواهانه اش دریافت کرد.