برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

کیاگالری

کیا گالری اولین برند تولید کننده طلا و جواهرات، حدود یک دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته در مدت کوتاهی نظر مشتریان را به خود جلب کند و مورد استقبال مردم قرار گیرد. این مجموعه با تلفیق طلا و جواهرات برندهای معتبر دنیا و سلیقه و فرهنگ ایرانی، موفق شده محصولاتی جذاب و به روز ارائه دهد و بیش از پیش مورد توجه و محبوبیت قرار بگیرد.  اخیرا برند جواهرات کیا گالری، برند لوکس “کیا کلاسیک” را راه اندازی کرده و توانسته بار دیگر مورد توجه قرار بگیرد. مجموعه کیا گالری همواره سعی بر این داشته تا در زمینه‌های ورزشی، آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی نیز نقشی پیشرو داشته و الگویی موفق از پیوند موثر تلاش، صداقت، خدمات، اعتماد و حمایت مردم باشد. کیا گالری علاوه بر طلا و جواهر در حوزه محصولات کودکان فعالیت دارد. کیا گالری فعالیت خود را با خرده فروشی کوچک در خیابان احتشامیه تهران آغاز و امروزه در در تهران و سایر شهرهای کشور بیش از ۱۰ شعبه دارد. شعب کیا گالری در تهران: احتشامیه، شهرک غرب، لواسان، پاسداران، نیاوران، سعادت آباد، دریاچه چیتگر، فرشته ،تهرانپارس و کیاکلاسیک و در شهرستانها: مشهد، اصفهان ،شیراز، کیش، رشت، کرج، تبریز، ساری، بروجرد، ایزدشهر و گرگان هستند. ابتدای کار کیا گالری به دلیل صف های طولانی جلوی فروشگاه، مردم و کارشناسان این موضوع را بسیار عجیب و بی اعتنایی به مشتری می دانستند اما این گونه نبود و به علت استقبال شدید مشتریان باعث شد کیا گالری جوان نتواند پاسخگوی استقبال مشتریان باشد. دلیل استقبال زیاد مردم از این فروشگاه طراحی طلا هایی با وزن کم و قیمت منصفانه بود کیا گالری برای پذیرایی از مشتریان خود فضایی را طراحی کرد و نام آن را کیا کافه گذاشت .کیا گالری طرح های متنوع و متفاوتی را عرضه می کند که نمونه اش را هیچ جا ندیده اید؛ ترکیب طلا و چرم بسیار شیک و لوکس است که مورد استقبال زیادی هم قرار گرفت. طراحی مدرن و کلاسیک باهنر ایرانی سبک انحصاری و بی نظیری را ایجاد کرد و این باعث شد تا خلاقیت و ابتکار در گالری حرف اول را بزند. اکثر خانم ها طرفدار طلا و زیورآلات هستند اما طرح های مدرن و لوکس کیاگالری توجه آقایان را به خود جلب کرد. کیا گالری امکان خرید اینترنتی و مراجعه حضوری و تلفنی هم برای مشتریان خود ایجاد کرده و طرح‌های خاص جواهرات و ترکیب بی نظیر زیورآلات را می‌توان اینترنتی سفارش دهید؛ اگر در تهران باشید همان روز و در شهرستان سه تا چهار روز بعد سفارشتان را تحویل می گیرید. بعد از موفقیت کیاگالری برندهای دیگری در این حوزه شروع به فعالیت کردند.

زاگرس پوش

شرکت تعاونی صنعتی زاگرس پوش توسط رحیم چگنی متولد ابان ۱۳۴۵ از شهرستان بروجرد استان لرستان تاسیس شد. وی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت زاگرس پوش می باشد.همچنین در سال ۱۳۸۵ به عنوان رئیس هیئت موسس دانشگاه علمی کاربردی تعاونی تولیدکنندگان مشغول به کار شد. شرکت زاگرس پوس سالهاست در عرصه تولید پوشاک فعالیت میکند . بنا به گفته اقای چگنی این کارخانه با ۵۰۰ نیروی فعال به صورت مستقیم و ۲۰۰ نیروی غیرمستقیم فعالیت میکند.همچنین با ۵ خط تولید شامل کت و شلوار،مانتو و پالتو و ۱۶ سکوی فروش در کشور به مردم خدمت میکند.این واحد در هر شیفت کاری ۵۰۰ دست کت و شلوار، ۶۰۰ عدد شلوار تک مردانه، ۶۰۰ عدد پیراهن،۲۵۰  دست مانتو و شلوار و ۲۵۰ دست کاپشن و لباس‌کار به هموطنان عرضه می‌دارد. شعار این شرکت "ایرانی، ایرانی بپوش" است.برند زاگرس پوش با این باور که رشد و اعتلای این صنعت با توجـه به اشتغـالزایی و ارزش افـزوده بالایـی که دارد و همچنین با توجـه به اینکه آخریـن حلقـه‌ی مفقوده‌ی تولیـدات نساجـی کشـور است، می‌تواند مانند سایـر کشورهـای پیشرفته نقش تعیین کننده‌ای در توسعه پایدار کشـور و عدم وابستگـی به کشورهـای خارجی و همچنین آینده فرزندان ایـران اسلامی داشته باشد.کارخانه زاگرس پوش با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیـا از کشورهای صاحب صنعت در این رشتـه مانند ایتالیـا و آلمـان، یکی از مدرنترین کارخانجـات صنعتی تولید پوشـاک کشور را راه اندازی کرده‌اند.رحیم چگنی در یکی از صحبت‌هایش اظهار داشت که تعداد سکوهای فروش موجود در کشور نسبت به افزایش تولید، پایین تر است و به دنبال توسعه آن‌هاست. همچنین رحیم چگنی می‌گوید: که در تلاش هستیم تا برای توسعه بیشتر، یک نمایندگی  زاگرس پوش در نجف عراق ایجاد کنیم‌. تولیدات شرکت زاگرس پوش تماما، داخلی هستند اما پارچه و مواد اولیه برخی از محصولات بنا به تقاضای مشتری ترک هستند. ‌‌چگنی می‌گوید اگر مشتریان تقاضای پارچه ترک داشته باشند پارچه ترک، و اگر پارچه ایرانی بخواهند پارچه ایرانی  مصرف می‌کنیم. تولیدات شرکت زاگرس پوش ۸۰ درصد مردانه و ۲۰ درصد زنانه است.

 همچنین کارخانه زاگرس پوش امکان دوخت لباس با هر طرح ،هر سایز و هر پارچه‌ای را برای مشتریانش فراهم کرده است. از افتخارات گروه صنعتی زاگرس پوش این است که در سال ۱۳۹۰ به‌عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در بخش تولید پوشاک برگزیده شد و مفتخر به کسب استاندارد ISO 9001 گردید و همچنین راه اندازی واحد دانشگاهی علمی کاربردی در رشته‌های مهندسی تکنولوژی دوخت، طراحی حرفه‌ای لباس، حسابداری صنعتی و... را در شهرستان بروجرد و راه اندازی شخصی دوزی صنعتی vip را در فضای مناسب و درخور شأن شما مشتریان عزیز را داشته است.  چگنی می‌گوید برند زاگرس پوش بر سه پایه اساسی شگل گرفته است"هنر، طبیعت و فرهنگ" هرسه مورد مذکور تصویری از اصالت و منحصر به فرد بودن را در ذهن تداعی می‌کند. فعالیت‌های زاگرس پوش در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی عبارتند از: لباس همدلی ، کمپین لمس بلوط ، تلفیق علم و صنعت و تیم والیبال زاگرس پوش

ایران کتان

ایران کتان برندی ایرانی است که در زمینه تولید مانتو، اکسسوری ، کیف و کفش، شلوار، گل، بدلیجات و ... فعالیت می کند. آغاز فعالیت برند ایران کتان با هدف ارائه کالای تولیدات داخلی و با کیفیت مطلوب و قابل رقابت در بازار های بین المللی در حوزه پوشاک در سال 1377 همراه بوده است. این مجموعه ابتدا در قالب فروشگاه های زنجیره ای و سپس در سال 1397 در قالب فروشگاه اینترنتی فعالیت کرده است. نخستین فروشگاه پوشاک ایران کتان در شهر نور واقع در استان مازندران برای تمامی سنین و سلایق و ایجاد بازار مناسبی از ترکیب پوشاک درجه یک خارجی و تولیدات ایرانی افتتاح شد. این برند پس از مدتی قادر به افتتاح شعب دیگر خود در شهرهای شمال کشور (نمک آبرود، رامسر ، بابلسر و ... ) شد. شعب ایران کتان دارای بالاترین سطح تنوع در لباس زنانه، مردانه و بچگانه است. در سایت ایران کتان، افزون بر پوشاک، برگزیده ای از لوازم آشپزخانه و اقلام تزیینی و دکوراتیو یافت می شود. از جمله خدمات جالب فروشگاه اینترنتی ایران کتان، خرید هدیه توسط شما و ارسال آن توسط آنها همراه با کارت تبریک مورد نظر خودتان می باشد تا بتوانید به دوستانتان هدیه دهید.

آشنایی با مدل‌های معروف، قبل و بعد از مدل شدن

در این مقاله می خواهیم در مورد مدل های معروف خارجی قبل و بعد از مدل شدن صحبت کنیم. و بدانیم به علت علاقه و دارا بودن شرایط مدل شدن  وارد این صنعت شده اند یا از طریق بازیگری   و راه های دیگر . در ادامه با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

سیندی کرافورد (Cindy Crawford

سیندی یکی از زیباترین مدل‌ها در جهان است اما تنها دلیل شهرت او، زیبایی‌اش نیست بلکه به دلیل هوش بالایی که دارد به شهرت جهانی رسیده است. این مدل زیبا در تمام دوران تحصیل شاگرد اول مدرسه بوده است. جالب است بدانید در تمامی خاطرات آن آمده است که علاقه زیادی به فیزیک اتمی داشته است و یکی از آرزوهای او این است که روزی دانشمند شود. یکی دیگر از خاطراتی که او همیشه به آن اشاره می کند این است که در تمامی دوران تحصیل به دلیل باهوشی زیاد مورد تمسخر دوستان خود قرار بوده است.


کیت ماس (Kate Moss

یکی دیگر از مدل‌های معروف که می‌توان در مورد آن توضیح داد کیت ماس است. او در سن چهارده سالگی از سوی یکی از مدیران اصلی شرکت مدلینگ (Storm) بنام (Sarah Doukas) به منظور مدلینگ شدن انتخاب شد. او پس از سه دهه مدل مجلل و همچنین فعال، به‌عنوان یکی از اثرگذارترین مدلینگ‌ها در همه دوران معرفی شد.

بلا حدید (Bella Hadid

بلا حدید در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و همچنین معروف‌ترین مدلینگ‌های حرفه‌ی مدوفشن است. در ادامه مدل‌های معروف قبل و بعد از مدل شدن در خصوص بلا باید گفت که به‌دلیل علاقه بسیار زیاد او به سوارکاری و دستیابی به قهرمانی تلاش کرد که در مسابقات المپیک ریو شرکت نماید. اما بلا در سال 2013 میلادی به علت بروز عارضه‌ی لایم از شرکت در مسابقات سوارکاری انصراف داد. امروزه او در تمامی شرکت‌های بزرگ مدوفشن به‌عنوان یک مدلینگ فعالیت می‌کند. بلا حدید با انجام پروتز لب و همچنین جراحی بینی تغییرات بسیاری را در ظاهر خود ایجاد کرده است.

لیندا اوانجلیستا (Linda Evangelista)

الیندا در سن شانزده سالگی یعنی پیش از آن‌که به عنوان مدل معروف شناخته شود، در مزرعه فعالیت می‌کرد. او می‌گوید که تمام دوران نوجوانی خود را به کار کردن در مزارع گذرانده است تا از این طریق بتواند جدید‌ترین و بروزترین لباس‌های مدل روز را برای خود تهیه کند. در حال حاضر او در سن پنجاه و یک سالگی به دلیل استایل و زیبایی بسیار، تصویر بالغ بر هفتصد نشریه مد و فشن قرار گرفته است. بهتر است بدانید Linda Evangelista به عنوان یکی از مدلینگ‌های مشهور دهه نود میلادی است.

وینی هارلو (Winnie Harlow

این مدلینگ معروف، متولد کانادا است. پیسی صورت او از همان سنین کودکی توسط متخصصین شناسایی شد. در مدل‌های معروف قبل و بعد از مدل شدن مانند وینی باید بیان کرد که، مشکل پوستی او در ناحیه صورتش بقدری نمایان بود که مورد تمسخر همکلاسی‌هایش قرار می‌گرفت. بعد از چند سال از اتمام مدرسه، وی در برنامه‌ی ( America s Next top Model) که توسط Tyra Banks که معروف‌ترین داور دهه هشتاد و نود میلادی بود، توانست رتبه ششم این مسابقه را به خود اختصاص دهد. بعد از موفقیت او در این مسابقه مدلینگ با شرکت‌های معروف دیگری مانند Swarovski و همچنین Diesel فعالیت کرد. لازم به ذکر است که در خصوص این مدل معروف بیان کنیم که او در کلکسیون سلبریتی مشهور بنام (Beyonce) نیز نقش آفرینی کرده است. در حال حاضر این مدلینگ معروف سخنگوی بیمارانی است که همانند او با مشکل پیسی پوست دست و پنجه نرم می‌کنند.

امیلی راتایکوفسکی (Emily Ratajkowski

در خصوص مدل‌های معروف قبل و بعد از مدل شدن نظیر امیلی که در لندن متولد شده است، بایستی بیان کرد که او در سن چهارده سالگی به دلیل علاقه بسیار زیاد به حرفه تئاتر، توانست با شرکت (Ford Models) قراردادی را تنظیم نماید. بعد از درخشیدن او در موزیک ویدیو ( Blurred Lines) در بین طرفداران خود معروفیت بسیاری پیدا کرد. نقش آفرینی او در سینما سبب شد که صفحه اصلی تمامی ژورنال‌ها به امیلی اختصاص داده شود. 

 آدریانا لیما (Adriana Lima)

این مدل خارجی با ورود به سن نوجوانی (پانزده سالگی) درست زمانی که موفق به کسب جایزه‌ی سوپر مدلینگ برزیل از شرکت (Elite) شد، فعالیت خود را در این عرصه آغاز نمود. وی اظهار می‌دارد که در دوره‌ی نوجوانی، هرگز مدلینگ شدن را یک شغل نمی‌دانست و تنها با تشویق هم‌سن و سالان خود در مسابقات مدلینگ حضور پیدا می‌کرد. بهتر است بدانید آدریانا لیما در حال حاضر به‌عنوان یکی از مدلینگ‌های مشهور و همچنین جزء پولدارترین مدل‌های زن سال 2014 میلادی ژورنال (Forbes) است.

فاکتورهایی که یک مدل باید به آن توجه کند

امروزه اکثر جوانان به مدل شدن گرایش دارند و برای وارد شدن به عرصه مدلینگ بسیار تلاش میکنند که ما نکات مهم درباره این حرفه راعنوان می کنیم. اما قبل از هرچیزی باید بدانید که مدل کیست و  شرایط مدل شدن  چیست؟  و ما در وبلاگ مد و فشن برندکده فاکتورهای لازم برای مدل شدن را برای شما شرح میدهیم.

فاکتورهای لازم برای مدل شدن

بررسی فاکتورهایی که یک مدل باید به آن توجه کند

پارامترهایی که یک مدلینگ باید به آن توجه کند عبارتند از:

1- داشتن اراده قوی به منظور ورود به عرصه مدل

در گام نخست برای ورود به این حرفه علاوه بر پشتکار قوی بایستی مصمم و قاطع باشیم زیرا دشواری‌های بسیاری را در این مسیر بایستی متحمل شویم. البته لازم است بگوییم که دشواری‌های این صنعت مربوط به پیش از روند عکاسی و همچنین نمایش زنده از مدلینگ است. رژیم غذایی مدل‌های معروف بسیار مهم است به‌خصوص قبل از برگزاری Fashion show! بعنوان مثال یک مدل چند روز قبل از کت‌واک باید از مصرف خوراکی‌های پرکالری و همچنین چرب پرهیز کند. نوشیدنی‌های انرژی‌زا و نوشابه برای او در این مدت ممنوع است و بایستی در طی روز بیشتر وقت خود را به انجام فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهد. همچنین رسیدگی به شادابی پوست و مو نه تنها نباید کنار گذاشته شود بلکه باید بیش از گذشته به آن توجه شود. پرهیز از مصرف دخانیات لازمه یک مدلینگ است زیرا بایستی به استایل و تناسب اندام خود اهمیت بسزایی دهد. این را به خاطر بسپارید یک فرد با اراده قوی می‌تواند به دیگران این اطمینان را بدهد که در کار خود موفق خواهد شد به عبارت دیگر اراده قوی می‌تواند ضامن کار شما باشد.

2-   بالا بردن میزان اطلاعات

یکی از مهمترین موارد برای ورود به دنیای مدلینگ، بالا بردن میزان سطح اطلاعات است. یک مدل می‌تواند با مطالعه در کتاب‌ها و وبلاگ‌های مربوط به این صنعت، اطلاعات خود را به روز می‌نمایند تا مهارت‌های فردی خود را نیز گسترش دهد.

3-  داشتن قد و وزن مناسب

یکی از فاکتورهایی که یک مدل باید به آن توجه کند برخورداری از قد و همچنین وزن نرمال و ایده آل است. همان‌طور که می‌دانید مدلینگ(modeling) ارائه دهنده ی تبلیغات است بنابراین در کنار چهره جذاب و گیرا، بایستی از قد و وزن مناسبی نیز برخوردار باشید تا لباس به بهترین شکل، مخاطب را به خود جذب نماید. قطعا این فاکتور می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های بهتری داشته باشید.

فاکتورهای لازم برای مدل شدن


4-    خلاقیت و نوآوری

از دیگر فاکتورهایی که یک مدل باید به آن توجه کند، خلاقیت و همچنین نوآوری در عرصه مدلینگ است. نوآوری و ابتکار در این حرفه باعث می‌شود که مدل، عیب‌هایی که در ظاهر او نمایان است را به خوبی نبیند؛ مانند انحراف بینی و شیوه‌های جذاب را در این حرفه جایگزین نماید. توجه داشتن به این پارامتر به شما کمک می‌کند که پوست روشن و چهره زیبا در دنیای مدل به درستی تصویر کشیده شود.


5- اعتماد به نفس بالا و شرایط بدنی مناسب

برخورداری از وضعیت بدنی ایده آل و همچنین اعتماد به نفس بالا از فاکتور دیگر برای مدلینگ است که این امر مستلزم انجام فعالیت‌های ورزشی مداوم و همچنین خواب کافی است. سعی کنید از پارامترهای که سبب گرفتگی و همچنین خستگی چهره می‌شود فاصله بگیرید و از پوست خود مراقبت نماید تا از این طریق زیبایی دلنشین و طبیعی را به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که از اصلی‌ترین فاکتورها در مدلینگ برخورداری مدل از اعتماد به نفس بالا است.

6-   آژانس های مدلینگ

با توجه به تمامی موارد بیان شده، در صورتی که شما از شرایط ذکر شده برخوردار هستید بایستی اصلی‌ترین قدم یعنی مراجعه به آژانس‌های مدلینگ معتبر، تست‌های مرتبط از شما گرفته شود. درصورتیکه شما در این تست از صلاحدید کامل برخوردار بودید، آموزش‌های ضروری از سوی آژانس به شما ارائه می گردد و به این ترتیب، مدرک معتبر مدلینگ به شما عرضه می شود. یکی از نکات مهم و ضروری که در خصوص این سری از آژانس بایستی به آن توجه داشته باشید، معتبر بودن آموزشگاه است.


7-   آموزش و یادگیری فنون مدلینگ

از مبادی مهم و اصولی به منظور بدل شدن به یک مدل، یادگیری و همچنین علم مدلینگ است. این علم می تواند به مدلینگ شیوه راه رفتن، ژست گرفتن، لبخند زدن، نگاه کردن، تاثیرگذاری مطلوب و همچنین نمایش زنده بر مخاطب را به صورت کامل آموزش دهد. به منظور اینکه شما در این راستا به یک مدلینگ موفق تبدیل شوید، بایستی در این حرفه از پشتکار زیادی برخوردار باشید و علاوه بر یادگیری حرفه ای، تمرینات تخصصی را نیز انجام دهید.


فاکتورهای لازم برای مدل شدن