برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

تن درست

یکی از برندهایی که که هدفش تولید لباس‌هایی است که از طبیعت برمی‌آیند برند پوشاک تن درست است. امروزه یکی از دغدغه‌ های  مردم حفاظت از محیط زیست است، حمایت از پوشاک الیاف طبیعی نیز توسط مردم و صاحبان برندها در حال افزایش است. چرا که لباس‌های الیاف طبیعی در پروسه‌ی تولید و تجزیه، به اکوسیستم‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. همچنین این الیاف بیشترین سازگاری را با پوست بدن داشته و از طریق ایجاد جریان طبیعی هوا موجب حفظ سلامت و طراوت پوست می‌شوند.

  تن درست برند ایرانی مطرحی است که با به کارگیری خلاقیت، نوآوری و استفاده‌ از الیاف طبیعی پیشگام در تولید لباس‌های همگام با طبیعت است. این برند با شعار «تَنِ دُرُست، روان درست را از پی است»، محصولات متنوع، خاص و خلاقانه‌ای تولید می‌کند که از نظر کیفیت با نمونه‌های خارجی قابل رقابت هستند. پوشاکی همگام با فرهنگ و سلیقه ‌ی مردم ایران که با استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و ارزنده، ماندگاری و اصالت را به مصرف‌ کنندگانش هدیه می‌دهد.

این برند توسط «بابک اخوان بلورچیان» و «مرجان صدرالعلمایی» دو جوان ایرانی تاسیس شد. «بلورچیان» دی ماه سال ۱۳۵۶ متولد شد. وی دانشجوی مهندسی مکانیک و علاقه‌ مند به ادبیات و هنر مدتی در جوانی‌ اش در کنار یکی از دوستانش در کوهستان‌‌های نزدیک به تهران زندگی می‌کرد که در آن زمان با «مرجان صدرالعلمایی» آشنا شد. آن ‌ها مدتی به فروش صنایع دستی و لباس‌ های خاص مشغول بودند و آخر هفته ‌ها در جمعه بازار معروف پروانه در تهران لباس‌ هایشان را به هنرمندان و دانشجویان عرضه می‌کردند. این دو کارآفرین خلاق پس از مدتی فعالیتشان را در مغازه ای با نام الیاف طبیعی ادامه دادند. آن‌ها نام «تن درست» را برای محصولاتشان با هدف و مقصود سادگی و سازگاری با طبیعت انتخاب کردند و در حال حاضر با تلاش و پشتکار مثال ‌زدنی ‌شان از جمله کارآفرینان مطرح صنعت پوشاک ایرانی هستند. محصولات تن درست عبارتند از: انواع لباس های زنانه و مردانه، کیف، شال و روسری، کفش و صنایع دستی  پیراهن مردانه، پیراهن آپارات، تونیک نفس، بلوز نعنا، بلوز آرمانا، جلیقه نعنا، کت قشقایی، پیراهن پارسیا، مانتو چتری، پیراهن رستار، مانتو گنبد، مانتو پری، تونیک ابر و مانتو بهار و... که در سراسر تهران از جمله تهرانپارس نمایندگی دارد. لباس‌ های این برند را در استایل‌های روزانه و رسمی می‌توان استفاده کرد. رنگ‌ های خاص و طراحی‌ های با اصالت این لباس‌ ها قابل ست شدن با انواع دیگر لباس‌ ها هستند. مواد اولیه ‌ی لباس ‌های این برند از پنبه، کتان، چتایی و کنف هستند که از ظرافت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. لباس‌های این برند از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و شامل رنگ‌های کرم، سبز، مشکی، قرمز، طوسی و آبی هستند. «تن درست» تفاوت بنیادی و اساسی با سایر برندها دارد و تنها یک تولیدکننده‌ی لباس نیست. این برند حامی محیط زیست و صنایع دستی ایرانی است.  شعب تن درست در شهرهای تهران، اهواز ،رشت،اردبیل و مشهد قراردارند. سایت تن درست یک سایت فروشگاهی است که شما مشتریان عزیز می‌توانید به راحتی از آن خرید کنید.

سادگی و سازگاری با طبیعت ، هدف و مقصود تَنِ دُرُست است . تَنِ دُرُست نه فقط یک نشانه ، بلکه آرمان و کوشش گروهی است . تلاش‌های این گروه که ابتدا از بازسازی کیفیت نان به عنوان پایه خوراک آغاز شده بود، در بخش‌های پوشاک ، معماری و محیط زیست ادامه یافته و اکنون پیشتاز در تولید و عرضه‌ی پوشاک الیاف طبیعی و صنایع دستی کاربردی از سال هشتاد و سه با نام دُرُست تقدیم شده است .

بادی اسپینر

رامین جوان‌ورد موسس ، بنیان‌گذار و رییس هیات مدیره‌ی«بادی اسپینر»  ابتدا با نام تجاری «تن ریس» در ایران در سال ۱۳۶۸  ،  آغاز به کار کرد. نخستین کارخانه‌ی این مجموعه در شهر قدس، یکی از شهرهای صنعتی نزدیک به پایتخت در مساحتی حدود ۱۰۰۰ متر آغاز به کار کرد و اکنون به‌عنوان نمادی از کارآفرینی در این شهر به شمار می‌رود. بازه‌ی وسیعی از محصولات اعم از انواع شلوار، پیراهن، تی شرت و بافت‌های رنگارنگ به صورت کامل در این کارخانه توسط نیروهای کاری آموزش دیده تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود. در سال ۱۳۹۴ «تن ریس» وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی برندینگ خود می‌شود و آن، ترکیبی از دانش بروز مدیریت Retail و خرده فروشی محصولات بود. گرچه شروع به کار «تن ریس» با حضور در بازارهای B2B (Business to Business) بوده است، اما پس از یک دوره ‌ی آموزشی در زمینه تغییر نگرش از محصول محوری product centricity به Customer centricity چهره ای جدید از «تن ریس» آماده شکل گیری شد. هدف این مجموعه تولید داخلی ملزومات پوشاک مردانه بود که رفته رفته پوشاک بانوان نیز طراحی و تولید شد. بادی اسپینر همواره تلاش کرده است تا پوششی اصیل و در عین حال همگام با مد روز جهان را روانه‌ی بازار مد و پوشاک کند. امروزه با بیش از ۱۰ سال سابقه در صنعت مد و پوشاک ایران یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی بدل شده است و توانسته طی این یک دهه حوزه‌ی فعالیت خود را گسترش دهد و در کنار نوآوری در طراحی، کیفیت را نیز حفظ کند و ارتقا بخشد.

 شعب بادی اسپینر : بادی اسپینر ۴۲ شعبه‌ی فعال در سراسر ایران، ۱۸ شعبه در تهران و ۲۴ شعبه در شهرستان‌ها دارد. این برند به مانند طراحی‌هایش، برندی جوان و خلاق است که به دنبال ساخت یک سبک زندگی منحصربه فرد برای شماست؛ سبکی که با حفظ ریشه‌های فرهنگ ایرانی، هماهنگ با خلاقانه‌ترین مدهای روز جهان باشد و ظاهری شیک، مدرن، راحت و اصیل را برای شما فراهم آورد.

یکی ازعوامل موفقیت که برای این برند می‌توان شناخت و بررسی کرد، استفاده از نماد و یا لوگوی « بز ایلامی» به‌عنوان سمبلی از این برند بود. نشانه‌ای که در ایران از دیرباز بخشی از هویت و دیرین شناسی مردمان آن به شمار رفته است، استفاده از این نام و طرح موجب شد تا انعطاف پذیری و فهم برند بسیار با آنچه در تن ریس اتفاق می‌افتاد متفاوت باشد و بادی اسپینر ، تن ریس را به نقطه ای فراتر از توجه‌های اولیه به آن، هدایت کرد.

تیم طراحی و تولید بادی اسپینر با مطالعه‌ی دقیق و بررسی مد روز جهان و همچنین انجام تحقیق در بازار ایران، بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. سایت بادی اسپینر در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، امکان یک خرید آسان را در کوتاه‌ترین زمان و بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری فراهم می‌آورد تا تجربه‌ی خریدی لذت‌بخش و مطمئن را برای شما به ارمغان آورد.

سبک و سیاق تولیدی این کارخانه در آغاز بر اساس بخش بندی Casual بوده است.تولیدات این کارخانه بر اساس نیاز روز بازار مد ایران طراحی می‌شد و در قالب یک شرکت conformist در جامعه‌ی عمده فروشی ایران حضور داشت. این برند تهیه و تولید انواع کیف کمربند و کفش‌های کلاسیک اسپرت جوانان از دیگر موارد کاری گروه تن ریس بوده و آمادگی تامین و تولید هرگونه محصول را داراست. تامین و تولید مواد اولیه‌ی مورد مصرف همکاران تولید کننده در سراسر کشور از قبیل تهیه انواع پارچه‌ی تخت، لوازم جانبی، دکمه، زیپ و صنعت پوشاک از فعالیت‌های این برند است .



مسیح زاد

امروزه در دنیای مد و لباس، برندها و شرکت های بسیاری مشغول به فعالیت هستند که  از جذاب‌ترین شغل‌های موجود در بازار و با درآمد بالا به شمار می آیند. طراحی لباس و استفاده از ابزارهای زیبایی‌شناسی علم تناسبات، تخصص پارچه و دوخت برای ایجاد و خلق لباس مناسب است. دو ویژگی مهم برای طراحی لباس عبارتند از؛ آگاهی به سلیقه‌ی جهانی و دوم اطلاع از فرهنگ بومی و منطقه‌ای. "مسیح زادیکی از طراحان جوان ، سلیقه ساز، متخصص شخصی دوزی و آینده دار  است که برای شمار زیادی از هنرمندان ، افراد موفق، مشاهیر، تجار ایرانی و خارجی و به خصوص ستارگان هالیوود،  لباس تهیه کرده است.

 برند لباس مسیح زاد از سال ۲۰۰۳ متولد شد. مسیح زاد با طراحان بزرگی همچون بیژن و یک طراح ایتالیایی به نام درمینیکو، که از بزرگترین طراحان لباس های دست دوز هستند، همکاری داشته است. کار کردن با طراحان بزرگ این امکان را به وی داد که مشتریان بزرگی از ستارگان هالیوود را داشته باشد؛ افرادی چون جک بلک(Jack Black)، آنتونیو باندراس، جانی دپ(Johnny Depp) ، جک نیکلسون(Jack Nicholson)، آرنولد شوایتزنگر(Arnold Schwarzenegger )و والدرما مشتریان آن‌ها بودند.

 طراح لباس مسیح زاد متولد ۱۳۶۳ در اصفهان و  فارغ التحصیل طراحی مد و لباس و بازاریابی پوشاک از آمریکا است. او تقریبا ۲۲ سال پیش به ایران بازگشت و سعی  در ترکیب  تجربه‌های خود در زمینه‌ی مد و لباس  با مقتضیات بومی و به تولیدرساندن تلفیقی از سنت بومی و مدرنیته را دارد.

او در ابتدا فعالیتش را با طراحی تی‌شرت آغاز کرد ولی در حال حاضر به طور کلی حرفه‌ی اصلی‌اش بر لباس‌های مردانه شامل کت و شلوار، تاکسیدو، پالتو، پیراهن، شلوار و کراوات استوار است. مهمترین ویژگی برند مسیح زاد این است که کت و شلوارها و لباس های دست دوز ارائه می‌دهد.

سواروفسکی(Swarovski) برند بین‌المللی و شناخته شده‌ای در جهان است که برندهای مختلفی با آن همکاری می‌کنند. یکی از اهداف سواروفسکی آمدن به بازار ایران و حفظ جایگاه بین‌المللی خود بود. از این رو طی جلساتی، پیشنهاد همکاری به برند مسیح زاد داده شد. در ایران مسیح‌زاد تنها مجموعه‌ای است که در بخش شخصی دوزی، با این برند همکاری می‌کند. طی این همکاری و مراسمی که در کشور امارات برگزار شد برای این برند در بعد رسانه‌ای، بازخورد خوبی داشت و در شناخته‌تر شدن برند مسیح زاد کمک شایانی کرد.

مسیح زاد نقطه‌ی عطف فعالیتش، یا همان سکوی پرش برند مسیح زاد را شروع همکاری با  آقای بیژن پاکزاد (Bijan) می‌داند. این راه درهای زیادی را به روی این برند باز کرد و  نکته‌های زیادی بخصوص در صنعت مد و لباس مردانه به مسیح زاد یاد داد . پارچه‌هایی که برای لباس‌هایشان استفاده می‌کنند، گران‌ترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌های دنیا هستند. همه‌ی لباس‌هایی که این برند تولید می‌کند در ایران اندازه گیری، طرح و مدل آن‌ها انتخاب شده و در ایتالیا دوخته می‌شوند. سپس زمانی بین 4 تا 5 هفته طول می‌کشد تا یک دست کت و شلوار آماده شود. چون معمولا 8 خیاط مختلف روی هر دست کت و شلوار برند مسیح زاد کار می‌کنند.

مسیح زاد به تازگی اقدام به رونمایی از اولین کلکسیون خانم‌های برند مسیح زاد کرده است. با در دست داشتن خاص‌ترین پارچه‌ها در صنعت پوشاک مردانه و زنانه می‌توانید به طرح و رنگ ایده آل خود دسترسی داشته باشید. برند مسیح زاد هم اکنون بجز کلکسیون کت و شلوار و تاکسیدو، دارای کلکسیون لباس عروس و کلکسون زیبایی از مانتوها است.


گراد

شرکت «گرادآفرین» با هدف تولید انواع پوشاک مردانه در سال ۱۳۷۰  تاسیس شد و بعد ها  لاین پوشاک زنانه گراد نیز اضافه شد و  در اسفندماه ۱۳۸۳ کارخانه جدید«گراد» به وسعت ۴۸۰۰ مترمربع و ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۰۰ نفر در شهرک صنعتی نصیرآباد آغازبه کار کرد. گراد همواره با اهداف بلند مدت سعی در ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات خود، مطابق با استانداردهای روز دنیا داشته است.  دراین کارخانه تمامی مراحل از طراحی تا تولید نهایی بصورت اتوماتیک و با تجهیزات پیشرفته تحت دانش فنی شرکای برتر داخلی و جهانی انجام می‌شود.

امروزه نشان تجاری گراد با تکیه بر مجموعه‌ی کارخانجات و روابط تجاری خود، عرضه کننده‌ی ده‌ها قلم پوششی از جمله کت، شلوار،پیراهن،کیف،کفش، کمربند و منسوجات مکمل بوده و فعالیت این شرکت موجب اشتغال‌زایی غیرمستقیم برای ۲۵۰۰ نفر در شاخه‌های تأمین،توزیع، اطلاع رسانی، فروش، خدمات و پشتیبانی را فراهم آورده است که با راه‌اندازی فاز دوم کارخانجات، ظرفیت تولید و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این شرکت، به مقدار چشمگیری افزایش خواهد یافت.

 «گراد» با اندیشه‌ای بلند و با استفاده از علوم روز، همواره در تلاش است تا بهترین محصول و بالاترین کیفیت را به مشتریان خودعرضه کند. گراد  با استناد به پروانه‌ی بهره برداری صادرشده از سوی وزارت صنایع و معادن،بزرگترین تولید‌کننده‌ی پوشاک آقایان در ایران است که با برخورداری از ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین، در شبکه‌ی فروش گسترده‌ی خود در ۲۲ فروشگاه درتهران و شهرستان‌ها آماده‌ی ارایه‌ی محصولات و خدمات است.

از افتخارات شرکت گرادآفرین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت مدال روابط عمومی از موسسه کارگزار روابط عمومی
  • دریافت لوح سپاس از یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترون
  • دریافت لوح سپاس از وزارت بازرگانی و اقتصاد کشور عراق 1386
  • دریافت لوح برند منتخب بزرگداشت نشان های تجاری برتر ایران
  • دریافت لوح از نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی عسلویه
  • دریافت لوح از ششمین کنفرانس بین المللی برند سال 1390
  • دریافت تندیس مدیریت برتر از کنفدراسیون صنعت ایران
  • دریافت تندیس کارآفرین برتر سال 1387
  • دریافت تندیس کارآفرین برتر سال 1386
  • دریافت تندیس سپاس از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز
  • دریافت تندیس از نمایشگاه بین المللی یمن
  • دریافت تندیس از مدرسه عالی کسب و کار ماهان سال 1397
  • دریافت تندیس از کنفرانس بین المللی معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری
  • دریافت تندیس از دومین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان سال 1387
  • دریافت تندیس از چهارمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی
  • دریافت تندیس از بزرگترین سمینار بازاریابی و فروش مدرن
  • دریافت تندیس از اولین همایش بین المللی روابط عمومی سال 1388
  • دارنده لوح تقدیر نوآوران برتر از چهارمین همایش نوآوری و عدالت

گراد سازمانی تعالی‌خواه و استراتژی محور که خلق ارزش و تامین رضایت مشتریان را از طریق ارایه‌ی محصولاتی با کیفیت برتر، متنوع در طرح و اندازه، هماهنگ با نیاز روز و با قیمت مناسب جستجو می‌کند و برای دستیابی به آن، از یک سو با ایجاد شرایط مطلوب کاری، فرصت لازم برای کسب مهارت‌ها و بروز شایستگی‌ها و ارتقاء کیفیت زندگی کارکنانش از طریق تامین حقوق مادی و معنوی را بوجود می‌آورد و از سوی دیگر روابطی پایدار با مشتریان و تامین کنندگان رابرقرار و حفظ می‌کند. 


هالیدی

مهرداد افراز موسس  گروه تولیدی «هالیدی» در سال 1374 با هدف تولید و پخش پوشاک زنانه، مردانه و نوجوانان،  فعالیت خود را آغاز کرد. مهرداد با  خواندن کتاب «به سوی کامیابی» از آنتونی رابینز(Tony Robbins ) در یکی از شب‌های شیفت او در بیمارستان، موجب شد تا بدون داشتن هیچ سرمایه‌ای و تنها با وام ازدواج وارد کار تولید پوشاک شود و مسیر زندگی‌اش را  به کل تغییر کرد .  وی فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیرعامل و موسس برند پوشاک هالیدی است.  

شعار هالیدی «پوشاکی برای تمامی فصول» است. این برند هنوز در زمینه‌ی تبلیغات در فضای مجازی، دنیای بازاریابی دیجیتالی و بازاریابی مبتنی بر محتوا اقدامی انجام نداده است. البته تبلیغات جسته گریخته‌ی هالیدی در عید نوروز در شمال کشور اقدامی هوشمندانه از طرف هالیدی بود. درحال حاضر حدود 2500 نفر هم به صورت مستقیم در داخل فروشگاه‌ها و تولیدی مشغول به فعالیت هستند. هالیدی با این روند و کارآفرینی که انجام داده به نوعی مسئولیت اجتماعی خود را نیز به انجام رسانده است.

از افتخارات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-تندیس برند محبوب ایرانی

-جشنواره زنان و تولید ملی

-اجلاس جهانی نشان منتخب

-نشان ملی رتبه نخست طراحی و تولید منحصربفرد

-سیمرغ زرین مدیریت خلاق در سال 1397

-عقاب طلایی مدیریت موفق

-نشان ملی برترین کیفیت 

هرچند الگوی هالیدی در ابتدا برندهای مطرح آدیداس(Adidas)، پوما(Puma) و نایک(Nike) بودند اما طی 6 سال اخیر دریافته که برند محبوب زارا نیز بسیار موفق عمل کرده است. در حال حاضر حدود 50 درصد از تولیدات هالیدی از سبک برند زارا(Zara )پیروی می‌کنند. طراحان هالیدی نیز با بهره‌گیری از ذهن خلاق و ایده‌پردازشان طراحی پوشاک این برند را در مراحل گوناگون انجام می‌دهند تا پس از آن تیراژ تولید به دو هزار عدد برسد؛ تولیداتی که با لوگوی هالیدی همراه می‌شوند. همچنین برند هالیدی اولین برندی است که ست پوشاک خانواده را ارائه داده است.

این برند به دو علت اعتقادی به صادرات محصولات خود به خارج از کشور ندارد؛ یکی از آن‌ها مسائل سیاسی و جو نامساعد برای پوشاک ایرانی در خارج از کشور است و مورد بعدی موضوع ارزآوری است که در صورتی ارزشمند و موفق عمل می‌کند که به خود شرکت‌ تولیدی سوددهی داشته باشد. اما به طور کلی فعلا داخل کشور بستر مناسبی برای ادامه روند تولید خواهد بود. 

این مجموعه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در سبک طراحی و حساسیت‌های خاص در تولید انواع تریکو توانسته است جایگاه ویژه و شناخته شده‌ای را در بازار ایران بدست آورده و معنای معادل کیفیت، دوام و مرغوبیت را ایفا کند. طراحی‌های مدرن و نوآوری‌های خلاقانه در تولیدات جدید و همچنین توازن میان سبک اسپرت و مدرن امروزی از دستاوردهای این شرکت طی سالیان گذشته بوده که همواره سبب ضریب نفوذ بیشتر در میان خریداران این برند شده است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات هالیدی هماهنگی حداقل 120 مدل پوشاک در 16 رنگ برتر هر فصل است. دلایل موفقیت این مجموعه تنها به بخش طراحی و تولید آن محدود نمی‌شود بلکه حضور افراد تحصیل کرده، کارآمد و با‌ تجربه در بخش‌های گوناگون هالیدی ، بستر مناسب را در جهت پیشبرد اهداف عالی این شرکت فراهم می‌سازد.

هم اکنون هالیدی در سراسر کشور دارای نمایندگی‌های معتبر است. فروشگاه هالیدی ابتدا با تولید پوشاک در رسته‌ تولید پوشاک زنان،  پوشاک راحتی ست و ورزشی ست آغاز به فعالیت کرد که برندهای آدیداس، نایک، پوما و ریبوک الگوی تولیدات این برند بودند. برند هالیدی در ابتدا روی پوشاک خانم ها متمرکز بود و به تدریج به تولید پوشاک آقایان و کودکان نیز پرداخت. 

برند هالیدی هم‌اکنون دارای 200 شعبه در سراسر کشور است که 19 شعبه‌ی آن در اقصی نقاط شهر تهران و بقیه در شهرهای گوناگون قراردارند. سایت هالیدی نیز یک سایت فروشگاهی است که شما مشتریان عزیز می‌توانید به راحتی و با اطمینان از آن خرید کنید.