برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

کیم کارداشیان از بازیگری تا ثبت برند آرایشی




کیم کارداشیان از بازیگران معروف آمریکایی که بخاطر استایلش در بین جوانان دارای محبوبیت است. کیم کارداشیان علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و باز هم به دلیل استایل فیزیکیش توانسته در این عرصه موفق باشد. 

استایل کیم کارداشیان

اوایل زندگی کیم کارداشیان

این بازیگر و مدل آمریکایی در 21 اکتبر سال 1980 در کالیفرنیا آمریکا متولد شده، نام کامل او کیمبرلی کارداشیان وست است که با نام کیم کارداشیان معروف شده است. اختصار او را به نام کیم کارداشیان می شناسند.  در سال 1989 یعنی در سن 9 سالگی  پدر و مادر کیم از هم جدا شدند. کیم دوران دبیرستان خود را در مدرسه مریمونت سپری کرد.

معروف شدن کیم کارداشیان

در سال 2007 کیم کارداشیان با یکی از خواننده های گروه R & B به نام ری جی(Ray J) وارد رابطه عاشقانه ای شد در همین سال  یک فیلم خصوصی از رابطه این دو به رسانه ها درز پیدا کرد، این فیلم را کیم و ری جی با یکدیگر ساخته بودند و به دلایل نامعلومی توسط ویواید اینترتیمنت این فیلم پخش شد و بعد ها کیم از وی شکایت کرد که این شکایت با پرداخت 5،000،000 دلار توسط ویواد اینترتیمنت به کیم کارداشیان پس گرفته شد. پخش این فیلم آغازی شد برای معروفیت و محبوبیت کیم. 

کیم کارداشیان

دوران حرفه ای کیم کارداشیان

کیم در سال 2007 اولین کار بازیگری خود را در سینمای هالیوود استارت زد و توانست در این فیلم موفق شود. وی بعد از این فیلم در یک فیلم تلویزیونی بازی کرد و توانست در آن فیلم نیز بخوبی بدرخشد و همین راهی شد تا بتواند با کارگردانان بزرگ همکاری کند. از زیباترین فیلمهای کیم کارداشیان فیلم فاجعه بود که در سال 2008 ساخته شد و همین کارش باعث جذب کارگردانان و تهیه کنندگان هالیوودی به سمت او شد. 

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان علاوه بر بازیگری در صنعت مدلینگ نیز فعالیتهای  زیادی  داشت و در دور سیزدهم نمایش تلویزیونی مدل برتر آینده آمریکا بعنوان داور این مسابقات انتخاب شد. کیم در هنر رقص نیز تبحر دارد وی در فصل 7 نمایش تلویزیونی رقص با ستارگان شرکت کرد که در نهایت رتبه یازدهم را از آن خود کرد. کیم کارداشیان در فیلم های طنز نیز بسیار خوش درخشیده است. او در سال 2009 در فیلم طنز و جالب در دره حضور پیدا کرد و بسیار خوش درخشید.


خواهرها و برادرهای کیم

در سال 2003 پدر کیم در گذشت و مادرش بعد از جدایی با بروس جنر(Bruce Jenner) ازدواج کرد. کیم کارداشیان 2 خواهر با نامهای کورتنی و کلویی دارد که رابطه صمیمانه ای با آنها دارد. هم چنین برادری به اسم رابرت دارد. کیسی، کایلی و کندال جنرخواهرهای ناتنی کیم کارداشیان هستند که از پدرخوانده کیم می باشند.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان در سال های اخیر

در حال حاضر کیم کارداشیان بیشتر در صنعت مد و زیبایی مشغول فعالیت است و به تازگی برند لوازم آرایشی مخصوص خود را نیز تاسیس کرده است که به سبب محبوبیت وی در بین جوانان، این برند طرفداران زیادی پیدا کرده است و فروش بسیار زیادی دارد. شاید  برند عطر این بازیگر و مدل آمریکایی نیز در سال های اخیر وارد بازارهای آمریکا شده است تا این بازیگر را به یکی از زنهای بسیار قدرتمند و مشهور در آمریکا تبدیل کند. طبق اعلام مجله فوربس(Forbes) در سال 2018  ثروت کیم بالغ بر 350،000،000 یورو می باشد و او در لیست 54 نفره زنان خود ساخته آمریکایی قرار گرفته است.

استایل کیم کارداشیان

عوامل موثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی

عوامل موثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی


همه ما برای موارد مختلفی مانند نگهداری وسایل، مسافرت،دانشگاه، مدرسه و ... نیاز به خرید کیف، چمدان، کوله پشتی یا ساک مناسب داریم. زمانیکه به بازار می روید باید با توجه به نیاز خود در جستجوی کیف مناسبی باشید که علاوه بر داشتن فضای مناسب، دارای جنس مرغوبی باشد که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده نمایید. 
عوامل مؤثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی
هر فرد در هر جایگاهی ابزار و وسایل مورد نیاز خود را درون کیف، کوله پشتی و یا چمدان مسافرتی قرار می دهدو با خود حمل می کند. در حالیکه کیف خریداری شده مناسب نباشد نه تنها باعث می شود فرد زحمت زیادی در طول استفاده از آن متحمل شود مشکلاتی ازقبیل گم شدن وسایل یا آسیب دیدن آن ها را به همراه خواهد داشت. با توجه به نوآوری های جدید در چمدان های مسافرتی  و خرید یک چمدان هوشمند دیگر نیازی به حمل چمدانهای سنگین و سنتی و یا کوله پشتی پیدا نخواهید کرد. در دنیای امروز که همه چیز هوشمند شده ، چمدان ها نیز هوشمند شده اند. با خرید چمدان هوشمند می توانید از امکاناتی از قبیل شارژ وسایل الکترونیکی و ردیابی چمدانتان استفاده کنید. عوامل بسیاری از قبیل فضای کیف، اندازه، جنس، استانداردهای سلامتی ستون فقرات، سهولت استفاده و ابزارهای استفاده آسان مانند چرخهای تعبیه شده در چمدان و کوله پشتی در انتخاب درست هنگام خرید کیف را باید در نظر گرفت. 
خرید چمدان مسافرتی

چه نوع کیفی نیاز دارید؟

زمانیکه قصد خرید کیف و یا کوله پشتی دارید ابتدا باید از خود بپرسید که برای چکاری لازم دارید  باید نوع سفر و حتی نوع وسایلی که قرار است در آنها قرار دهید را در نظر بگیرید.  پاسخ پرسشهایی از این قبیل به شما در خرید کیف، کوله پشتی و چمدان کمک می کند. 

خرید ساک مناسب

داشتن یک ساک مناسب برای استفاده روزمره از قبیل خرید یا یک گردش و پیک نیک و یا مواردی شبیه، لازم و ضروری است. چنانچه قصد خرید یک ساک مناسب را دارید بهتراست ساکی را خریداری نمایید که در الیافش مقاومت کافی را داشته باشد تا بتواند وزن بار زیاد را تحمل کند. ساکهای پارچه ای دارای ظرافت بیشتری نسبت به ساکهای چرخ دار هستند وشما می تواند حتی در مسافرت های هوایی نیز از آن استفاده کنید.
خرید چمدان مسافرتی

خرید کیف دستی مناسب برای آقایان

برای خرید کیف دستی مردانه در قدم اول باید به استایلتان توجه کنید چرا که هر کیفی به هر مدل لباسی نمی آید.آقایانی که برای خرید کیف اداری به فروشگاهها مراجعه می کنند بهتر است از مدل های بنددار استفاده کنند. این کیفها بگونه ای هستند که مدارک و اسنادی که همراه با خود به اداره و سازمان می برند محفوظ باشد. بعضی از آقایان مدارک و اسناد زیادی را با خود جابجا نمی کنند این افراد  برای نگهداری از مدارک شناسایی، کلید، کارت های بانکی و ... می توانند کیفهای کوچک با بند کوتاه که معمولا از جنس چرم هستند خریداری کنند.
خرید چمدان مسافرتی

خرید کیف دستی مناسب برای خانم ها

یکی از وسایل موردنیاز بانوان داشتن یک کیف دستی برای حمل وسایل موردنیازشان است و با توجه به طرحها و مدلهای متنوع زیادی که در بازار موجود است انتخاب و خرید کیف دستی زنانه اندکی دشوار شده است. در هنگام خرید کیف دستی مناسب حتما باید به رنگ و جنس و از همه مهمتر اندازه آن دقت کنید. برای خانمهایی که وسایل زیادی را درون کیف شان قرار می دهند پیشنهاد می شود کیف های بزرگ خریداری کنند تا زمان زیادی را به دنبال وسایل درون کیف نگردند. خرید کیف های با جیب زیاد می تواند به قرار دادن وسایل و منظم کردن آنها داخل کیف کمک کند. از موارد مهم دیگر اندازه کیف با توجه به جثه است در صورتیکه قدی متوسط دارید از کیفهای بزرگ استفاده نکنید.
خرید چمدان مسافرتی

خرید کیف مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان

دانش آموزان و دانشجویان در دوران تحصیل خود به خرید کیف مناسب اقدام می کنند.  نکته ای که در خرید کیف یا کوله پشتی مدرسه یا دانشگاه باید توجه شود استاندارد بودن آن است چراکه نامناسب بودن کیف یا کوله پشتی باعث افتادگی شانه ها و آسیب رساندن به ستون فقرات می شود. این افراد باید کیفی را انتخاب کنند که فضای کافی برای نگهداری کتابها و جزوات را داشته باشد. بنابراین به هنگام خرید کیف مدرسه باید انواع استاندارد با فضای کافی و وزن کمتر را انتخاب کرد. 

انواع چمدان

زمانیکه که حرف از مسافرت می شود اولین چیزی که به ذهن می آید  چمدان است. خرید کیف و چمدان مسافرتی اهمیت زیادی دارد و باید به گونه ای انتخاب شود که در طول سفر آسیبی نبیند و بسیار مقاوم باشد . چمدانها در انواع جعبه ای، دستی و چرخ دار هستند که در سفرهای مختلف مانند سفر با ماشین شخصی، سفر با هواپیما، سفر با اتوبوس یا قطار باید نمونه مناسبی را انتخاب کرد.
خرید چمدان مسافرتی

خرید چمدان مناسب

چمدان های چرخدار معمولاً از استحکام بالایی برخوردار هستند و برای سفرهای طولانی مدت بسیار مناسب هستند. در این چمدان ها وسایل شما از آسیب در امان خواهند بود. از آنجاییکه جنس چمدان ها متنوع است بهتر است جنسی را انتخاب کنید در مقابل ضربه و گرما و رطوبت مقاومتر بوده و آسیبی متوجه وسایلتان نشود. در خرید کیف و چمدان مسافرتی بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای زیپ ضد سرقت باشد همچنین دسته بلند داشته باشد زیرا باعث سهولت در حمل و نقل آن می شود. 
خرید چمدان مسافرتی

انواع کوله پشتی ها

کوله پشتی ها از پرطرفدارترین ابزارهای نگهداری هستند. افراد می توانند با توجه به کاربرد های گوناگون کوله پشتی از قبیل  کوله پشتی های دانشجوی، کوله پشتی های نگهداری لپ تاپ و لوازم الکترونیکی، کوله پشتی سفری، کوله پشتی کوهنوردی و گردشگری اقدام به خرید کنند. یکی از بهترین انتخابها برای خرید کیف و کوله پشتی مسافرتی مدل چرخدار آن است.  این کوله پشتی ها هم می توانند به صورت دستی با استفاده از چرخ بر روی زمین کشیده شود و هم دسته و چرخ آن جمع شود و به صورت کوله پشتی مورد استفاده قرار گیرد.
خرید چمدان مسافرتی

خرید کوله پشتی مناسب

هنگام خرید کوله پشتی باید نوع کاربرد آن را برای خود در نظر بگیرید و بر اساس نیاز خود اقدام به خرید کنید. استفاده از کوله های مسافرتی میتواند نیاز شما به خرید چمدان را برطرف کند زیرا در مکانهایی که قادر به استفاده از چمدان چرخدار نیستید میتوانید براحتی کوله پشتی را به دوش انداخته و وسایل خود را جابجا می کنید. در استفاده های روزمره مانند حضور در محل کار، دانشگاه و یا حتی گردش روزانه می توانید از کوله پشتی استفاده کنید. کوله پشتی مناسب باید دارای جنسی باشد که در برابر پارگی و رطوبت از وسایل شما محافظت نماید. پارچه مورد استفاده در کوله پشتی باید دارای مقاومت کافی باشد که برای مدت زمان طولانی دوام بیاورد. اگر هدف شما از خرید کیف لپ تاپ یا کوله پشتی برای حمل و جابجایی لپ تاپ است با در نظر گرفتن ابعاد لپ تاپ، کیف ضد ضربه ای را انتخاب کنید که در صورت افتادن یا ضربه خوردن سیستم شما آسیب نبیند.
خرید چمدان مسافرتی

پلاستیک و فلزات موجود در ساخت چمدان

هنگام خرید کیف اگر دقت کنید متوجه می شوید که درون چمدان و کوله پشتی از پلاستیک و فلزاتی برای ساخت قطعات داخلی آنها استفاده شده است. در چمدان های محکم از پلاستیک شامل پلی کربنات و پلی پروپیلن و هم چنین از فلزاتی همچون آلومینیوم یا فیبر کربن استفاده می شود. اگر تصمیم به خرید کیف یا چمدان مسافرتی در طرحهای جدید با وزن بسیار کم دارید در نظر داشته باشید این چمدان ها از استحکام بالایی برخوردار هستند و برای جابجایی آنها از چرخ استفاده شده است. استفاده از پلی کربنات ها در ساختار کیفها موجب مقاومت و ضد خش بودن آنها می شود. از وینیل ها که نوعی پلاستیک با قیمت مناسب هستند در روکش کیف استفاده می شود که در رنگهای متنوعی وجود دارد و جایگزین مناسبی برای چرم است.

الیاف مختلف در ساخت کیف، چمدان، کوله پشتی

هنگام خرید کیف، چمدان یا کوله پشتی یکی از گزینه هایی که اهمیت بالایی دارد الیاف بکار رفته در آن می باشد. کیفها و چمدانهای موجود در بازار با الیاف گوناگون چرم و پارچه تولید می شوند. الیافی مانند چرم، کتان و کنف از جمله الیاف طبیعی هستند که در ساختار کیف استفاده می شوند. نایلون نیز بعنوان مواد مصنوعی در پوشش کیف ها بکار می رود. مقاومت پارچه ها در برابر پارگی به نوع و ضخامت آن ها بستگی دارد. مواد مصنوعی نیز خاصیت ضد آب بودن را به کیف ها می دهند. کیف های چرمی نیز از مقاومت بالایی برخوردارند اما وزن آن ها نسبت به کیف های پارچه ای بیشتر است.
خرید چمدان مسافرتی

نکات و نحوه ی ریمل زدن

نکات و نحوه ی ریمل زدن

 مژه ها کم رنگ هستند ، با زدن ریمل ، مژه ها پر رنگ تر و جذاب  می شود.

نکات و نحوه ی ریمل زدن  صحیح:


1-ابتدا مژه های بالایی را ریمل کنید . به سمت پایین نگاه کنید .

2-  دوما مژه هایتان را از بالا  تا انتها به دقت برس کنید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . اگر بخواهید مژه هایتان پرتر شود میتوانید تا سه مرتبه تکرار کنید.
3- دقت کنید با حرکات دورانی  و حالت زیگزاگ برس ریمل را به مژه بکشید و مژه‌های خود را به سمت بالا هدایت کنید. در آخر به صورت صاف از ریشه به سمت خارج مژه را برس بزنید.
4- برای اینکه چشمانی درشت و کشیده و همچون غزال داشته باشید باید  قسمت بیرونی چشمتان را بیشتر بورس کرده و آن را به سمت بیرون بکشید.

5- حالا برای مژه‌های پایین ، برس را به شکل عمودی بگیرید و از ریشه‌های داخلی به سمت لبه‌های خارجی بکشید. قلم را فشار ندهید چرا که باعث لک افتادن روی پوست می‌شود.

 6- بهتر است بعد از تکمیل شدن آرایش چشم اقدام به زدن ریمل کنید و برای آرایش های بعدی خود باید اجازه دهید تا ریملتان کاملا خشک شود و از خیسی خارج شود.

در مقاله قبلی به انواع ریمل و خصوصیات آن و بررسی 10 ریمل خوب پرداختیم و حالا به بررسی پرفروش ترین و محبوب ترین برند ریمل می پردازیم.

 

گرانترین  ریمل،قیمت: 14 میلیون دلار

برند H. Couture Beauty یک کمپانی لوازم آرایشی است که در سال 2006 توسط تیشا اسمیت والز تأسیس شده است. این کمپانی در ابتدا ریمل هایی تولید می کرد که تیوب آنها با 1000 کریستال سواروسکی(swarovski) تزئین می شدند. ولی به سفارش یکی از مشتریان ریملی از طلای 18 عیار با 2500 الماس آبی و رژ لبی با پوشش طلای 18 عیار و 1200 الماس صورتی تولید کرد. که خدمات مادام العمر نگهداری، پر کردن مجدد و پشتیبانی 24 می باشد.

 

 

                                   گرانترین ریمل

ریمل لانکوم

برند لانکوم (Lancôme)از سال 1935 در فرانسه فعالیت خود را آغاز کرد و به یکی از پر فروش و معروف ترین برندهای دنیا تبدیل شد. پایه گذاار لانکوم  Armand Petitjean  با الهام از گل رز بود.

 

ریمل لانکوم هیپنوز دال ایز

·         پرفروش ترین محصول لانکوم

·         افزایش حجم مژه تا 600 برابر

·         مژه ها  خوش حالت می کند

·         با فرچه  حرفه ای که 1000 موی ریز دارد

·         همراه با سیستم پلیمر PC و PA

·         تقویت کننده و افزایش دهنده رشد مژه ها

·         حاوی ویتامین B5

·         جداسازی مژه ها از یکدیگر

·         مناسب برای تمامی چشم ها حتی چشم حساس

·         فاقد مواد شیمیایی

·         رنگ بسیار مشکی

·         مناسب چشم مژه های نازک یا کوتاه دارند

 

                                     ریمل لانکوم هیپنوز دال ایز

 

ریمل هیپنوز دراما لانکوم

·         غلیظترین ریمل برند لانکوم

·         با فرچه بسیار حرفه ای قوس دار

·         حجم دهی  و بلند کننده طول مژه ها

·         حاوی مواد با کیفیت و مفید برای مژه ها

·         جداسازی مژه ها از یکدیگر

·         حاوی مایع کرمی

·         مناسب برای تمامی چشم ها حتی بسیار حساس

·         قابل استفاده بعد از عمل های زیبایی چشم

·         فاقد مواد شیمیایی

·         رنگ بسیار مشکی

 

                         ریمل هیپونوز درامو لانکوم

ریمل گرندیوس لانکوم

·         طراحی بی نظیر کج

·         دارای فرچه فوق العاده حرفه ای منعطف

·         پیشگیری از چسبیدگی مژه ها به یکدیگر

·         همراه با سیستم پلیمر قابل انعطاف

·         افزایش دهنده رشد مژه ها  و تقویت کننده

·         کاور دادن تمامی مژه ها

·         همراه با عصاره گل رز

·         استفاده راحت به دلیل طراحی آن

·         مناسب جهت  تمامی چشم ها

·         بسیار مشکی و براق

·         بدون ایجاد پوسته پوسته شدن و ریزش در طول روز

·         به راحتی با آب و شوینده های چشم پاک می شود

·         حجم : 10 گرم

·         فاقد مواد شیمیایی

                  ریمل گرندیوس لانکوم

ریمل مک MAC

با برس حجیم و فرمولاسیون خاص خود ،  تا 108% مژه ها حجیم تر کرده و تا 15 ساعت بر روی مژه ها باقی می ماند. این محصول حالت دهنده ،جداکننده مژه ها نیز هست و  رنگ پر رنگ سیاه می باشد. مک توسط چشم پزشکان تست و تأیید شده .

·        حجم  دهنده

·        حجم دهنده و ضد آب

·         دارای رنگ دانه های مشکی تر از مشکی

·        موثر بر انعطاف و نرمی و مژه ها

·        جدا کننده مژه ها

·        مناسب جهت استفاده کنندگان لنز

·        آزمایش شده توسط متخصصان چشم

·        بدور ازتجمع مواد روی مژه ها

·        بدون پخش شدن و ریزش

·        مژه‌ها دانه دانه، ضخیم و مخملی می‌ کند

 

 

 
                                     ریمل خوب مک

 

       

 

 

نکاتی در مورد انتخاب مانتو نخی تابستانی

نکاتی در مورد انتخاب مانتو نخی تابستانی


در هر فصل شاهد مانتوهای جدیدی در بازار هستیم  اما این مانتوها با توجه به فصل رنگ و الیافشان متفاوت است چرا که توجه به این نکته ضروریست که رنگ تیره جاذب گرماست و برای فصول سرد مناسب است و برعکس رنگ های روشن بدلیل جذب کمتر گرما برای فصول گرم مناسبتر خواهد بود. 
و اما از آنجایی که در فصل تابستان هستیم و روزهای گرمی را سپری می کنیم قصد داریم در این مقاله به لباس های مناسب این فصل بپردازیم.
مدل مانتو تابستانی

بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان مانتو های نخی و لباس هایی از جنس نخ  و کتان است .
مانتو نخی تابستانی دخترانه از جمله  مانتو های پرطرفدار در بین دختران است. اما در هنگام خرید مانتو نخی باید به این نکته توجه کنیم که فرم اندام شما چگونه است؟ ریز اندام هستید یا درشت اندام؟ چرا که توجه به فرم بدنتان و انتخاب مانتوی مناسب تاثیر زیادی در شیک پوشی و جذابیت بیشتر شما می شود.
مانتو نخی
 برای جلوگیری از تعرق زیاد در روزهای گرم تابستان سعی کنید لباسهای چسبان و تنگ نپوشید. 
مدل مانتو تابستانی
از آنجایی که مانتوهای بلند طرفداران زیادی پیدا کرده اند نباید این نکته را فراموش کرد که مانتو نخی بلند برای خانمهایی که قد معمولی یا بلندی دارند انتخاب مناسبتریست و برای افرادی که قد کوتاهی دارند مانتو نخی بلند چاک دار پیشنهاد می شود و اگر با کفش پاشنه بلند پوشیده شوند استایل شیک تری به شما خواهند داد. 
مدل مانتو دخترانه

اسامی پارچه ها ، مناسب برای مانتو نخی تابستانه:

مانتو نخی زنانه با انواع پارچه های مختلف دوخته می شوند که اسامی بعضی از این پارچه ها بصورت زیر است: 
عبایی، کرپ استفانی، نخی،شانتون ریز بافت، لینن، کرپ نخ، حریر، ابریشم، سیلک ، ژوژت، کریشه، پوپلین، کتان نخ نازک،کدری، ترگال، کج را، کرپ هایی با گرم پایین، وال.

شست و شو پارچه و لباس های نخی و ظریف ابریشمی:


برای شستن لباسهای نخی از آب خنک و سرد استفاده کنید و ترجیحا با دست بشویید و از چنگ زدن زیاد هم بپرهیزید و اگر می خواستید که از ماشین لباسشویی استفاده کنید میزان چرخش و درجه حرارت آب را روی حداقل بگذارید. 
بلافاصله بعد از شستن لباستان آن را خوب تکان دهید و بهمراه چوب لباسی در محیط خانه آویزان کنید تا خشک شود، با این ترفند لباسها کم ترین آسیب را میبنید و کم تر چروک می شوند.
برای راحت اتو کردن لباس هم میتوانید زمانیکه مقداری نم دارد لباستان را اتو بزنید.
مدل مانتو

نحوه انتخاب پارچه مانتو نخی

مشکل اصلی که مانتو نخی و در کل پارچه های نخی دارنداین است که زود چروک می شوند. بنابراین شناخت انواع پارچه و خصوصیات آن  امر مهمی است برای راحتی کارتان.
یکی از روشهای تشخیص میزان چروک شدن یک پارچه، می توانید قسمتی از پارچه  را در مشت تان فشار دهید، با مقدار چروکی که روی پارچه بوجود می آید تا حدودی درصد چروکی و نخ آن پارچه دستتان می آید.

نکته آب رفت پارچه و لباس نخی:

بسیاری از پارچه های نخی در اثر شستشو و حرارت اتو ،کوچک شده و اصطلاحا آب میروند، که مشکل اصلی آن کوچک شدن لباس و مانتو نخی که تا دیروز کاملا اندازه تان بوده، می باشد. بهترین روش این است که بعد از خرید مانتو یا پارچه را به مدت ده دقیقه در تشت آب خنک قرار دهید و بعد از آبکشی آن را در مکان مناسبی قرار دهید تا خشک شود با این روش میتوانید با خیال راحت پارچه را به خیاط دهید وخیالتان راحت باشد که پارچه دیگر آب نمیرود چرا که پارچه تنها یکبار آب میرود.

خصوصیات برگزاری یک ایونت خوب



 در لغت ایونت به معنای رویداد، پیشامد و اتفاق است برگزاری ایونت یا برپایی یک رویداد می تواند راهی برای جلب نظر مشتریان جدید و برقراری ارتباط با آن ها باشد. 
یک ایونت یا یک رویداد میتواند شامل یک کنفرانس برای مدیران، یک مهمانی برای بهترین مشتریان و جلب مشتریان جدید باشد که در نهایت سبب می شود کسب و کار مطرح گردد.
برگزاری ایونت

ایونت  را میتوان به دو شکل انفرادی (تک برند) و گروهی (همکاری چندین برند) برگزار نمود. 
در رویداد نوع اول تنها یک برند با محصولات خودش دست به برپایی ایونت میزند و تمامی هزینه ها به دوش همان برند و یا اسپانسر خواهد بود در صورتی که در رویداد نوع دوم که بصورت گروهی و دسته جمعی است با همکاری چندین برند که اغلب محصولات شان یک نوع مخاطب دارند، در فضایی مناسب برگزار می گردد که مزیت آن تقسیم شدن هزینه های برگزاری و تبلیغات و البته دیده شدن بیشتر می باشد.

بازاریابی رویدادی روشی است جهت برقراری ارتباط موثر بین مشتریان و شرکتها در گردهمایی های خاصی همانند:
  • همایش ها
  • کنسرت ها
  • اسپانسرینگ مسابقات
  • نمایشگاه های فصلی کالا
  • فروش محصولات دسته جمعی
  • اسپانسرینگ فیلم ها و رویدادهای هنری
بهترین برگزار کننده ایونت
انواع برگزاری  ایونت
برگزاری ایونت به عنوان یک شاخه اصلی که می توان بقیه فعالیتهای فروش را بعنوان زیر شاخه هایی برای آن در نظر گرفت :
– اجرای ایونت با همه ی فعالیت های ترویجی تبلیغاتی مثل پروموشن و …
– برگزاری ایونت همراه سمپلینگ و پروموشن
– اجرای ایونت همراه با اسپانسرینگ
– اجرای ایونت و سمپلینگ
– اجرای ایونت و پروموشن
 مهمانان ایونت
مهمانان ایونت معمولا در دو حالت عمومی و خصوصی در نظر گرفته می شوند.زمانیکه طی یک فراخوان و تبلیغات از علاقه مندان به حضور در آن ایونت دعوت به عمل می آید و زمانیکه افراد خاصی توسط برند برگزار کننده ایونت دعوت می شنود.
با رعایت نکات زیر بهترین برگزار گننده ایونت باشید
  • مشخص کردن هدف : شما با مشخص کردن هدف می توانید لیستی از موارد، مورد نیاز را به دست آورد. این هدف میتواند معرفی محصول جدید، معرفی برند ، فروش محصولات، تشکر و مهمانی باشد.
  • مکان برگزاری : برای تعیین مکان برگزاری ایونت باید به مواردی از قبیل موقعیت جغرافیایی ، جای پارک مناسب، متراژ مورد قبول، دیزاین ، دکوراسیون و ... توجه کرد.
  • بهترین برگزار کننده ایونت در تهران
  • بودجه بندی و اسپانسر: در ابتدا و قبل از برگزاری ایونت باید هزینه هارا برآورد کنیم و در صورت نیاز می توان به جذب اسپانسر پرداخت.
  • زمان بندی برگزاری ایونت : بعد از  مشخص شدن مخاطبین، باید زمان برگزاری ایونت را مشخصب کنیم که افراد بتوانند راحتتر در مراسم حضور داشته باشند که اغلب روزهای پایان هفته و تعطیلات بازخورد بهتری دارد. 
  • دعوت از مخاطبین : ابتدا باید تشخیص داد که مخاطبین موثر ما از چه قشر با چه سن و جنسیتی هستند تا بتوان متناسب با آن ها مانرو داد.

  • بازایابی و اطلاع رسانی : با توجه به نوع رویداد از نظر عمومی و خصوصی بودن، می توان برای اطلاع رسانی از  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، رسانه ها و ...استفاده کرد.
  • پذیرایی و موسیقی : در تمامی مناسبتها مخصوصا ایونت ها، پذیرایی از مهمانان همراه با موسیقی ملایم و متناسب با محیط می تواند حس صمیمیت را بین حضار بیشتر کند.
برگزاری ایونت
  • ساخت کلیپ و عکاسی: با گرفتن عکس و فیلم و ساخت کلیپ از برگزاری رویداد میتوان نمونه کاری برای خود ثبت کرد و با انتشار آن بازدید کنندگان را جذب خود کنیم. 

  • دعوت از مهمانان ویژه: میتوان با دعوت از افراد معروف و محبوب مانند سلبریتی ها، بازیگران، ورزشکاران ،بلاگرها،  مدیران مطرح و ... با قدرت بیشتری خود را معرفی کرد.
  • ارائه سمپل : در زمان برگزاری و یا پایان مراسم می توان سمپلی از نمونه کار و یا گیفت هایی را هدیه داد.

برگزاری ایونت

  • تشکر : تشکر از تمام کسانی که در گردهمایی به ما کمک کردند و تشکر از شرکت کنندگان در مراسم،  نشانه ادب و صمیمیت است.
  • نظرسنجی: در پایان برگزاری مراسم می توان با نظرسنجی از مهمانها  نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنیم اینگونه تعامل خوبی بین ارائه کننده و مشتری برقرار می شود.