برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

عوامل موثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی

عوامل موثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی


همه ما برای موارد مختلفی مانند نگهداری وسایل، مسافرت،دانشگاه، مدرسه و ... نیاز به خرید کیف، چمدان، کوله پشتی یا ساک مناسب داریم. زمانیکه به بازار می روید باید با توجه به نیاز خود در جستجوی کیف مناسبی باشید که علاوه بر داشتن فضای مناسب، دارای جنس مرغوبی باشد که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده نمایید. 
عوامل مؤثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی
هر فرد در هر جایگاهی ابزار و وسایل مورد نیاز خود را درون کیف، کوله پشتی و یا چمدان مسافرتی قرار می دهدو با خود حمل می کند. در حالیکه کیف خریداری شده مناسب نباشد نه تنها باعث می شود فرد زحمت زیادی در طول استفاده از آن متحمل شود مشکلاتی ازقبیل گم شدن وسایل یا آسیب دیدن آن ها را به همراه خواهد داشت. با توجه به نوآوری های جدید در چمدان های مسافرتی  و خرید یک چمدان هوشمند دیگر نیازی به حمل چمدانهای سنگین و سنتی و یا کوله پشتی پیدا نخواهید کرد. در دنیای امروز که همه چیز هوشمند شده ، چمدان ها نیز هوشمند شده اند. با خرید چمدان هوشمند می توانید از امکاناتی از قبیل شارژ وسایل الکترونیکی و ردیابی چمدانتان استفاده کنید. عوامل بسیاری از قبیل فضای کیف، اندازه، جنس، استانداردهای سلامتی ستون فقرات، سهولت استفاده و ابزارهای استفاده آسان مانند چرخهای تعبیه شده در چمدان و کوله پشتی در انتخاب درست هنگام خرید کیف را باید در نظر گرفت. 
خرید چمدان مسافرتی

چه نوع کیفی نیاز دارید؟

زمانیکه قصد خرید کیف و یا کوله پشتی دارید ابتدا باید از خود بپرسید که برای چکاری لازم دارید  باید نوع سفر و حتی نوع وسایلی که قرار است در آنها قرار دهید را در نظر بگیرید.  پاسخ پرسشهایی از این قبیل به شما در خرید کیف، کوله پشتی و چمدان کمک می کند. 

خرید ساک مناسب

داشتن یک ساک مناسب برای استفاده روزمره از قبیل خرید یا یک گردش و پیک نیک و یا مواردی شبیه، لازم و ضروری است. چنانچه قصد خرید یک ساک مناسب را دارید بهتراست ساکی را خریداری نمایید که در الیافش مقاومت کافی را داشته باشد تا بتواند وزن بار زیاد را تحمل کند. ساکهای پارچه ای دارای ظرافت بیشتری نسبت به ساکهای چرخ دار هستند وشما می تواند حتی در مسافرت های هوایی نیز از آن استفاده کنید.
خرید چمدان مسافرتی

خرید کیف دستی مناسب برای آقایان

برای خرید کیف دستی مردانه در قدم اول باید به استایلتان توجه کنید چرا که هر کیفی به هر مدل لباسی نمی آید.آقایانی که برای خرید کیف اداری به فروشگاهها مراجعه می کنند بهتر است از مدل های بنددار استفاده کنند. این کیفها بگونه ای هستند که مدارک و اسنادی که همراه با خود به اداره و سازمان می برند محفوظ باشد. بعضی از آقایان مدارک و اسناد زیادی را با خود جابجا نمی کنند این افراد  برای نگهداری از مدارک شناسایی، کلید، کارت های بانکی و ... می توانند کیفهای کوچک با بند کوتاه که معمولا از جنس چرم هستند خریداری کنند.
خرید چمدان مسافرتی

خرید کیف دستی مناسب برای خانم ها

یکی از وسایل موردنیاز بانوان داشتن یک کیف دستی برای حمل وسایل موردنیازشان است و با توجه به طرحها و مدلهای متنوع زیادی که در بازار موجود است انتخاب و خرید کیف دستی زنانه اندکی دشوار شده است. در هنگام خرید کیف دستی مناسب حتما باید به رنگ و جنس و از همه مهمتر اندازه آن دقت کنید. برای خانمهایی که وسایل زیادی را درون کیف شان قرار می دهند پیشنهاد می شود کیف های بزرگ خریداری کنند تا زمان زیادی را به دنبال وسایل درون کیف نگردند. خرید کیف های با جیب زیاد می تواند به قرار دادن وسایل و منظم کردن آنها داخل کیف کمک کند. از موارد مهم دیگر اندازه کیف با توجه به جثه است در صورتیکه قدی متوسط دارید از کیفهای بزرگ استفاده نکنید.
خرید چمدان مسافرتی

خرید کیف مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان

دانش آموزان و دانشجویان در دوران تحصیل خود به خرید کیف مناسب اقدام می کنند.  نکته ای که در خرید کیف یا کوله پشتی مدرسه یا دانشگاه باید توجه شود استاندارد بودن آن است چراکه نامناسب بودن کیف یا کوله پشتی باعث افتادگی شانه ها و آسیب رساندن به ستون فقرات می شود. این افراد باید کیفی را انتخاب کنند که فضای کافی برای نگهداری کتابها و جزوات را داشته باشد. بنابراین به هنگام خرید کیف مدرسه باید انواع استاندارد با فضای کافی و وزن کمتر را انتخاب کرد. 

انواع چمدان

زمانیکه که حرف از مسافرت می شود اولین چیزی که به ذهن می آید  چمدان است. خرید کیف و چمدان مسافرتی اهمیت زیادی دارد و باید به گونه ای انتخاب شود که در طول سفر آسیبی نبیند و بسیار مقاوم باشد . چمدانها در انواع جعبه ای، دستی و چرخ دار هستند که در سفرهای مختلف مانند سفر با ماشین شخصی، سفر با هواپیما، سفر با اتوبوس یا قطار باید نمونه مناسبی را انتخاب کرد.
خرید چمدان مسافرتی

خرید چمدان مناسب

چمدان های چرخدار معمولاً از استحکام بالایی برخوردار هستند و برای سفرهای طولانی مدت بسیار مناسب هستند. در این چمدان ها وسایل شما از آسیب در امان خواهند بود. از آنجاییکه جنس چمدان ها متنوع است بهتر است جنسی را انتخاب کنید در مقابل ضربه و گرما و رطوبت مقاومتر بوده و آسیبی متوجه وسایلتان نشود. در خرید کیف و چمدان مسافرتی بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای زیپ ضد سرقت باشد همچنین دسته بلند داشته باشد زیرا باعث سهولت در حمل و نقل آن می شود. 
خرید چمدان مسافرتی

انواع کوله پشتی ها

کوله پشتی ها از پرطرفدارترین ابزارهای نگهداری هستند. افراد می توانند با توجه به کاربرد های گوناگون کوله پشتی از قبیل  کوله پشتی های دانشجوی، کوله پشتی های نگهداری لپ تاپ و لوازم الکترونیکی، کوله پشتی سفری، کوله پشتی کوهنوردی و گردشگری اقدام به خرید کنند. یکی از بهترین انتخابها برای خرید کیف و کوله پشتی مسافرتی مدل چرخدار آن است.  این کوله پشتی ها هم می توانند به صورت دستی با استفاده از چرخ بر روی زمین کشیده شود و هم دسته و چرخ آن جمع شود و به صورت کوله پشتی مورد استفاده قرار گیرد.
خرید چمدان مسافرتی

خرید کوله پشتی مناسب

هنگام خرید کوله پشتی باید نوع کاربرد آن را برای خود در نظر بگیرید و بر اساس نیاز خود اقدام به خرید کنید. استفاده از کوله های مسافرتی میتواند نیاز شما به خرید چمدان را برطرف کند زیرا در مکانهایی که قادر به استفاده از چمدان چرخدار نیستید میتوانید براحتی کوله پشتی را به دوش انداخته و وسایل خود را جابجا می کنید. در استفاده های روزمره مانند حضور در محل کار، دانشگاه و یا حتی گردش روزانه می توانید از کوله پشتی استفاده کنید. کوله پشتی مناسب باید دارای جنسی باشد که در برابر پارگی و رطوبت از وسایل شما محافظت نماید. پارچه مورد استفاده در کوله پشتی باید دارای مقاومت کافی باشد که برای مدت زمان طولانی دوام بیاورد. اگر هدف شما از خرید کیف لپ تاپ یا کوله پشتی برای حمل و جابجایی لپ تاپ است با در نظر گرفتن ابعاد لپ تاپ، کیف ضد ضربه ای را انتخاب کنید که در صورت افتادن یا ضربه خوردن سیستم شما آسیب نبیند.
خرید چمدان مسافرتی

پلاستیک و فلزات موجود در ساخت چمدان

هنگام خرید کیف اگر دقت کنید متوجه می شوید که درون چمدان و کوله پشتی از پلاستیک و فلزاتی برای ساخت قطعات داخلی آنها استفاده شده است. در چمدان های محکم از پلاستیک شامل پلی کربنات و پلی پروپیلن و هم چنین از فلزاتی همچون آلومینیوم یا فیبر کربن استفاده می شود. اگر تصمیم به خرید کیف یا چمدان مسافرتی در طرحهای جدید با وزن بسیار کم دارید در نظر داشته باشید این چمدان ها از استحکام بالایی برخوردار هستند و برای جابجایی آنها از چرخ استفاده شده است. استفاده از پلی کربنات ها در ساختار کیفها موجب مقاومت و ضد خش بودن آنها می شود. از وینیل ها که نوعی پلاستیک با قیمت مناسب هستند در روکش کیف استفاده می شود که در رنگهای متنوعی وجود دارد و جایگزین مناسبی برای چرم است.

الیاف مختلف در ساخت کیف، چمدان، کوله پشتی

هنگام خرید کیف، چمدان یا کوله پشتی یکی از گزینه هایی که اهمیت بالایی دارد الیاف بکار رفته در آن می باشد. کیفها و چمدانهای موجود در بازار با الیاف گوناگون چرم و پارچه تولید می شوند. الیافی مانند چرم، کتان و کنف از جمله الیاف طبیعی هستند که در ساختار کیف استفاده می شوند. نایلون نیز بعنوان مواد مصنوعی در پوشش کیف ها بکار می رود. مقاومت پارچه ها در برابر پارگی به نوع و ضخامت آن ها بستگی دارد. مواد مصنوعی نیز خاصیت ضد آب بودن را به کیف ها می دهند. کیف های چرمی نیز از مقاومت بالایی برخوردارند اما وزن آن ها نسبت به کیف های پارچه ای بیشتر است.
خرید چمدان مسافرتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.