برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

مسیح زاد

امروزه در دنیای مد و لباس، برندها و شرکت های بسیاری مشغول به فعالیت هستند که  از جذاب‌ترین شغل‌های موجود در بازار و با درآمد بالا به شمار می آیند. طراحی لباس و استفاده از ابزارهای زیبایی‌شناسی علم تناسبات، تخصص پارچه و دوخت برای ایجاد و خلق لباس مناسب است. دو ویژگی مهم برای طراحی لباس عبارتند از؛ آگاهی به سلیقه‌ی جهانی و دوم اطلاع از فرهنگ بومی و منطقه‌ای. "مسیح زادیکی از طراحان جوان ، سلیقه ساز، متخصص شخصی دوزی و آینده دار  است که برای شمار زیادی از هنرمندان ، افراد موفق، مشاهیر، تجار ایرانی و خارجی و به خصوص ستارگان هالیوود،  لباس تهیه کرده است.

 برند لباس مسیح زاد از سال ۲۰۰۳ متولد شد. مسیح زاد با طراحان بزرگی همچون بیژن و یک طراح ایتالیایی به نام درمینیکو، که از بزرگترین طراحان لباس های دست دوز هستند، همکاری داشته است. کار کردن با طراحان بزرگ این امکان را به وی داد که مشتریان بزرگی از ستارگان هالیوود را داشته باشد؛ افرادی چون جک بلک(Jack Black)، آنتونیو باندراس، جانی دپ(Johnny Depp) ، جک نیکلسون(Jack Nicholson)، آرنولد شوایتزنگر(Arnold Schwarzenegger )و والدرما مشتریان آن‌ها بودند.

 طراح لباس مسیح زاد متولد ۱۳۶۳ در اصفهان و  فارغ التحصیل طراحی مد و لباس و بازاریابی پوشاک از آمریکا است. او تقریبا ۲۲ سال پیش به ایران بازگشت و سعی  در ترکیب  تجربه‌های خود در زمینه‌ی مد و لباس  با مقتضیات بومی و به تولیدرساندن تلفیقی از سنت بومی و مدرنیته را دارد.

او در ابتدا فعالیتش را با طراحی تی‌شرت آغاز کرد ولی در حال حاضر به طور کلی حرفه‌ی اصلی‌اش بر لباس‌های مردانه شامل کت و شلوار، تاکسیدو، پالتو، پیراهن، شلوار و کراوات استوار است. مهمترین ویژگی برند مسیح زاد این است که کت و شلوارها و لباس های دست دوز ارائه می‌دهد.

سواروفسکی(Swarovski) برند بین‌المللی و شناخته شده‌ای در جهان است که برندهای مختلفی با آن همکاری می‌کنند. یکی از اهداف سواروفسکی آمدن به بازار ایران و حفظ جایگاه بین‌المللی خود بود. از این رو طی جلساتی، پیشنهاد همکاری به برند مسیح زاد داده شد. در ایران مسیح‌زاد تنها مجموعه‌ای است که در بخش شخصی دوزی، با این برند همکاری می‌کند. طی این همکاری و مراسمی که در کشور امارات برگزار شد برای این برند در بعد رسانه‌ای، بازخورد خوبی داشت و در شناخته‌تر شدن برند مسیح زاد کمک شایانی کرد.

مسیح زاد نقطه‌ی عطف فعالیتش، یا همان سکوی پرش برند مسیح زاد را شروع همکاری با  آقای بیژن پاکزاد (Bijan) می‌داند. این راه درهای زیادی را به روی این برند باز کرد و  نکته‌های زیادی بخصوص در صنعت مد و لباس مردانه به مسیح زاد یاد داد . پارچه‌هایی که برای لباس‌هایشان استفاده می‌کنند، گران‌ترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌های دنیا هستند. همه‌ی لباس‌هایی که این برند تولید می‌کند در ایران اندازه گیری، طرح و مدل آن‌ها انتخاب شده و در ایتالیا دوخته می‌شوند. سپس زمانی بین 4 تا 5 هفته طول می‌کشد تا یک دست کت و شلوار آماده شود. چون معمولا 8 خیاط مختلف روی هر دست کت و شلوار برند مسیح زاد کار می‌کنند.

مسیح زاد به تازگی اقدام به رونمایی از اولین کلکسیون خانم‌های برند مسیح زاد کرده است. با در دست داشتن خاص‌ترین پارچه‌ها در صنعت پوشاک مردانه و زنانه می‌توانید به طرح و رنگ ایده آل خود دسترسی داشته باشید. برند مسیح زاد هم اکنون بجز کلکسیون کت و شلوار و تاکسیدو، دارای کلکسیون لباس عروس و کلکسون زیبایی از مانتوها است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.