برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

خصوصیات برگزاری یک ایونت خوب



 در لغت ایونت به معنای رویداد، پیشامد و اتفاق است برگزاری ایونت یا برپایی یک رویداد می تواند راهی برای جلب نظر مشتریان جدید و برقراری ارتباط با آن ها باشد. 
یک ایونت یا یک رویداد میتواند شامل یک کنفرانس برای مدیران، یک مهمانی برای بهترین مشتریان و جلب مشتریان جدید باشد که در نهایت سبب می شود کسب و کار مطرح گردد.
برگزاری ایونت

ایونت  را میتوان به دو شکل انفرادی (تک برند) و گروهی (همکاری چندین برند) برگزار نمود. 
در رویداد نوع اول تنها یک برند با محصولات خودش دست به برپایی ایونت میزند و تمامی هزینه ها به دوش همان برند و یا اسپانسر خواهد بود در صورتی که در رویداد نوع دوم که بصورت گروهی و دسته جمعی است با همکاری چندین برند که اغلب محصولات شان یک نوع مخاطب دارند، در فضایی مناسب برگزار می گردد که مزیت آن تقسیم شدن هزینه های برگزاری و تبلیغات و البته دیده شدن بیشتر می باشد.

بازاریابی رویدادی روشی است جهت برقراری ارتباط موثر بین مشتریان و شرکتها در گردهمایی های خاصی همانند:
  • همایش ها
  • کنسرت ها
  • اسپانسرینگ مسابقات
  • نمایشگاه های فصلی کالا
  • فروش محصولات دسته جمعی
  • اسپانسرینگ فیلم ها و رویدادهای هنری
بهترین برگزار کننده ایونت
انواع برگزاری  ایونت
برگزاری ایونت به عنوان یک شاخه اصلی که می توان بقیه فعالیتهای فروش را بعنوان زیر شاخه هایی برای آن در نظر گرفت :
– اجرای ایونت با همه ی فعالیت های ترویجی تبلیغاتی مثل پروموشن و …
– برگزاری ایونت همراه سمپلینگ و پروموشن
– اجرای ایونت همراه با اسپانسرینگ
– اجرای ایونت و سمپلینگ
– اجرای ایونت و پروموشن
 مهمانان ایونت
مهمانان ایونت معمولا در دو حالت عمومی و خصوصی در نظر گرفته می شوند.زمانیکه طی یک فراخوان و تبلیغات از علاقه مندان به حضور در آن ایونت دعوت به عمل می آید و زمانیکه افراد خاصی توسط برند برگزار کننده ایونت دعوت می شنود.
با رعایت نکات زیر بهترین برگزار گننده ایونت باشید
  • مشخص کردن هدف : شما با مشخص کردن هدف می توانید لیستی از موارد، مورد نیاز را به دست آورد. این هدف میتواند معرفی محصول جدید، معرفی برند ، فروش محصولات، تشکر و مهمانی باشد.
  • مکان برگزاری : برای تعیین مکان برگزاری ایونت باید به مواردی از قبیل موقعیت جغرافیایی ، جای پارک مناسب، متراژ مورد قبول، دیزاین ، دکوراسیون و ... توجه کرد.
  • بهترین برگزار کننده ایونت در تهران
  • بودجه بندی و اسپانسر: در ابتدا و قبل از برگزاری ایونت باید هزینه هارا برآورد کنیم و در صورت نیاز می توان به جذب اسپانسر پرداخت.
  • زمان بندی برگزاری ایونت : بعد از  مشخص شدن مخاطبین، باید زمان برگزاری ایونت را مشخصب کنیم که افراد بتوانند راحتتر در مراسم حضور داشته باشند که اغلب روزهای پایان هفته و تعطیلات بازخورد بهتری دارد. 
  • دعوت از مخاطبین : ابتدا باید تشخیص داد که مخاطبین موثر ما از چه قشر با چه سن و جنسیتی هستند تا بتوان متناسب با آن ها مانرو داد.

  • بازایابی و اطلاع رسانی : با توجه به نوع رویداد از نظر عمومی و خصوصی بودن، می توان برای اطلاع رسانی از  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، رسانه ها و ...استفاده کرد.
  • پذیرایی و موسیقی : در تمامی مناسبتها مخصوصا ایونت ها، پذیرایی از مهمانان همراه با موسیقی ملایم و متناسب با محیط می تواند حس صمیمیت را بین حضار بیشتر کند.
برگزاری ایونت
  • ساخت کلیپ و عکاسی: با گرفتن عکس و فیلم و ساخت کلیپ از برگزاری رویداد میتوان نمونه کاری برای خود ثبت کرد و با انتشار آن بازدید کنندگان را جذب خود کنیم. 

  • دعوت از مهمانان ویژه: میتوان با دعوت از افراد معروف و محبوب مانند سلبریتی ها، بازیگران، ورزشکاران ،بلاگرها،  مدیران مطرح و ... با قدرت بیشتری خود را معرفی کرد.
  • ارائه سمپل : در زمان برگزاری و یا پایان مراسم می توان سمپلی از نمونه کار و یا گیفت هایی را هدیه داد.

برگزاری ایونت

  • تشکر : تشکر از تمام کسانی که در گردهمایی به ما کمک کردند و تشکر از شرکت کنندگان در مراسم،  نشانه ادب و صمیمیت است.
  • نظرسنجی: در پایان برگزاری مراسم می توان با نظرسنجی از مهمانها  نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنیم اینگونه تعامل خوبی بین ارائه کننده و مشتری برقرار می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.