برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برند ویکتوریا سیکرت و ده فرشته محبوبش


امروزه برندهای زیادی وجود دارند که ممکن است اسم خیلی ها را نشنیده باشید ولی برندهایی نیز وجود دارند که شناخته شده هستند و کمتر کسی پیدا می شود که اسم آنها را نشنیده باشند مانند برند ویکتوریا سیکرت که نه تنها برندش که مربوط به لباس زیر است شناخته شده است بلکه فرشتگانش نیز بسیار محبوب و شناخته شده هستند که با شرکت در ایونت ها و فشن شوها و حتی  تبلیغ در پیج های شخصی و شبکه های اجتماعیشان به جهانی شدن این برند پرداخته اند. 

ویکتوریا سیکرت

در سال 1977 کمپانی Victoria’s Secret  توسط روی ریموند (Roy Raymond) تاسیس شد. این کمپانی بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده لباس زیر زنانه در آمریکا است. محصولاتی که توسط شرکت ویکتوریا سیکرت عرضه می گردد شامل : لباس شنا و مایو، لباس زیر زنانه، لباس خواب، کفش،  محصولات آرایشی و عطر و ادکلن. 

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

تاریخچه ویکتوریا سیکرت

ایده تاسیس ویکتوریا سیکرت از آنجا شکل گرفت که روی ریموند برای خرید لباس زیر زیبا برای همسرش به فروشگاهی رفت و متوجه شد که نه تنها مردم به او با دید خوبی نگاه نمی کنند بلکه  جنس و کیفیت لباسها نامرغوب است در همان زمان ایده ی تاسیس کمپانی لباس زیر  زنانه به ذهنم آمد تا مردان نیز بتوانند برای همسرشان هر جنسی را که بخواهند بدون نگرانی خریداری کنند. روی ریموند به همراه همسرش در سال ۱۹۷۷  فضای کوچکی در کالیفرنیا اجاره کردند و  این آغازی برای تاسیس وشهرت برند ویکتوریا سیکرت شد. 

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

شرایط لازم برای تبدیل شدن به یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت

میانگین قدی فرشتگان ویکتوریا سیکرت حدود ۱۷۵٫۲۶ سانتی متر است و دور کمر آنها ۶۰٫۹۶ سانتی متر می باشد. چربی بدنی فرشتگان ویکتوریا سیکرت باید زیر ۱۸% باشد. این در حالیست که یک زن سالم بطور طبیعی دارای ۲۱% تا ۲۴% چربی دارد و یک ورزشکار حرفه ای ۱۴% تا ۲۰% چربی دارد و چنانچه چربی بدن کم تر از این حد باشد سبب نارسایی قلبی و حتی مرگ ناگهانی می شود.

 گاهی گفته می شود که این کار تا چه حد میتواند سخت و طاقت فرسا باشد زیرا مدلهای ویکتوریا سیکرت گاهی به اندازه یک ورزشکار حرفه ای و یا حتی بیشتر از آنها نیز ورزش می کنند. جالب است بدانید که این موضوع در نزدیکی برگزاری فشن شوها نیز بیشتر می شود و مدل ها باید رژیم غذایی سختتر و تمرینات بیشتری نیز در پی آن داشته باشند.

ورزش هایی که فرشته های ویکتوریا سیکرت انجام می دهند مجموعه ای از پیلاتس، شنا، بوکس، موی تای و باله (رقص فرشتگان) است. با این وجود دست از رژیمهای غذایی سخت و تمرینات مداوم بر نمیدارند و حتی گاهی حساسیت به اندازه ای می شود که مدل ها دچار استرس شدید می شوند و حتی ممکن است به دلیل فشارهای زیادی که به آنها وارد می شود این شغل که درآمد بسیار خوبی نیز دارد را  رها کنند.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

در زیر 10 تا از محبوب ترین و خوش اندامترین فرشتگان ویکتوریا سیکرت آورده شده که  در فشن شوهای سالانه برند ویکتوریا سیکرت حضور دارند :

1- آدریانا لیما (Adriana Lima) که در سال 2000 به فرشتگان ویکتوریا پیوست دارای قد 178 و 36 سال دارد و در باهیا برزیل متولد شده است.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

2- مارتا هونت با قد 179 و 28 سال سن در کالیفرنیا شمالی متولد شده و از سال 2015 به ویکتوریا پیوسته است. 

فرشتگان ویکتوریا سکرت

3- الساندرا کورینه آمبروسیو که از سال 2004 عضوی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شده در برزیل متولد شده و 36 سال دارد با قد 176.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

4- کاندیس سوانپول (Candice Swanepoel) با 28 سال سن و قد 177 متولد شهر مویی ریور آفریقای جنوبی که در سال 2010 از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت


5- بهاتی پرینسلو که در سال 2009 به ویکتوریا پیوسته و از فرشتگانش شده دارای قد 180 می باشد و هم اکنون 28 سال سن دارد و متولد گروت فونتاین نامیبیا می باشد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

6- لیلی آلدریج 31 ساله متولد سانتا مونیکا کالیفرنیا و قد 175 در سال 2010 از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

7- السا هاسک (Elsa Hosk) ۲۷ ساله و قد ۱۷۶ متولد شهر استکهلم سوئد است. وی در سال ۲۰۱۵ از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

8- جاسمین توکز ۲۶ ساله متولد هانتینگتون کالیفرنیا و قد ۱۷۵ در سال ۲۰۱۵ به فرشتگان ویکتوریا سیکرت پیوست.

ستارگان ویکتوریا سکرت

9-رومی استریجید ۲۲ ساله و قد ۱۸۰ متولد زوئترمید هلند است و در سال ۲۰۱۵ به ویکتوریا سیکرت پیوست.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

10- لیس ریبیرو ۲۶ ساله با قد ۱۸۴ متولد پیائویی برزیل است. در سال ۲۰۱۵ از فرشته ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

رژیم غذایی برای فرشتگان ویکتوریا سیکرت

فرشتگان ویکتوریا سیکرت علاوه بر تغذیه بسیار عالی که باید داشته باشند باید در طول سال نیز مشغول تمرین باشند. بعنوان مثال تغذیه یک روز عادی برای هر یک از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شامل موارد زیر می شود:

1- صبحانه  املت تخم مرغ با اسفناج و بوقلمون و یا اسفناج با دانه های چیا

2- ناهار سالاد مرغ با برنج قهوه ای

3- شام ماهی کبابی و سبزیجات سبز تازه

4- میان وعده شامل انواع توتها بهمراه بادام و ماست

فرشتگان ویکتوریا سیکرت از مصرف الکل، نان، کربوهیدراتهای فرآوری شده و مواد غذایی که گلوتن دارند اجتناب می کنند. این مدلها در طول روز ۵ وعده غذایی کوچک دارند و سعی می کنند که هر 3 ساعت غذا بخورند. علاوه بر این قبل از فشن شو ویکتوریا سیکرت، مدلها بمدت ۲ تا ۴ هفته  باید شکر، الکل، نمک و کربوهیدرات را از رژیم غذایی شان حذف کنند و بیشتر میوه و سبزیجات تازه مصرف کنند.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

فشن شو ویکتوریا سیکرت

براحتی می توان گفت فشن شوی ویکتوریا سیکرت یکی از رویدادهای مهمی است که در دنیای مد اتفاق می افتد. این رویداد هر ساله و با حمایت مالی کمپانی ویکتوریا سیکرت برگزار می شود. ویکتوریا سیکرت با استفاده از این فشن شو محصولات خود را به نمایش می گذارد و تبلیغ می کند. از جمله فرشتگانی که در فشن شوی ویکتوریا سیکرت حضور دارند می توان به آدریانا لیما، بهاتی پرینسو، داوتسن کروس، کاندیسه سوانپول، لیندسی الینگسون، لیلی آلدریج، الساندرا آمبرسیو و کارلی کلاوس اشاره کرد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.