برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

چرم کاکتوس

برند«چرم کاکتوس»کار تولید کفش چرم را اوایل در یک پارکینگ 15 متری توسط یوسف علیزاده به همراه بهنام علیزاده در سال 1393 آغاز کرد و بعد از گذشت 2 سال آنها توانستند کارخانه ای به وسعت 1200 مترمربع راه اندازی کنند.چرم کاکتوس درحال‌حاضر دارای 60 نیروی کار متخصص است. این برند با بهره گیری از افراد متخصص و با بررسی بازار محصولات چرمی پی به خلا موجود در تولیدات متنوع و طراحی های جدید در این بازار برد و سعی کرد با تولیدات خود این خلا موجود در بازار را بر طرف کند تا مصرف کنندگان ضمن استفاده از یک کالای با کیفیت، تنوع و نو آوری را نیز در محصولات چرم تجربه نمایند.چرم کاکتوس در این راستا توانسته است از نظر تنوع در رنگ و مدل بهترین‌ها را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. همچنین این مجموعه با شعار «ایرانی؛ ایرانی بخر»، ضمن حفظ کیفیت محصولات تولیدی، قیمت محصولات را طوری مدیریت کرده تا همه‌ی ایرانیان به راحتی بتوانند از یک محصول با کفیت ایرانی استفاده کنند. این مجموعه اعتقاد دارد لازمه‌ی حمایت مصرف کنندگان از کالای ایرانی ، مرغوبیت کالا و توجه به خواسته های مشتریان است. همچنین این مجموعه به جهت دسترسی آسان مشتریان عزیز اقدام به تاسیس نمایندگی مختلف در سطح کشور کرده‌است تا روند خرید را برای مشتریان تسهیل کند. این برند برای دسترسی به تمام نقاط کشور به جهت جذب مشتری و معرفی محصولات، از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام بهره گرفته است. این حرکت با استقبال زیادی از سوی مردم روبه‌رو شد. به‌گونه‌ای که همزمان با رشد تولید، بخش فروش نیز سفارش‌ها را از طریق شبکه مجازی دریافت می‌کرد. به‌این‌ترتیب، درحالی‌که صاحبان اصلی هنوز در کارگاهی درون پارکینگ منزلشان بودند، فعالیت در اینستاگرام موجب افزایش میزان تقاضا و در نتیجه فروش محصولات کاکتوس شد . شعب چرم کاکتوس در 10 نقطه از مشغول به فعالیت هستند و یک نمایندگی فروش در ملبورن استرالیا نیز دارد. اما با شدت گرفتن تحریم‌های آمریکا در سال ۹۸ دیگر امکان انتقال پول وجود نداشت و این شعبه تعطیل شد. بااین‌حال در سال ۹۸ یک ایرانی ساکن ایتالیا، اقدام به خرید عمده‌ی کیف‌ و کفش کاکتوس کرد و اکنون این محصولات را در فروشگاه خود در شهر میلان می‌فروشد.علیزاده موسس چرم کاکتوس، زمانی که متوجه شد با وجود داشتن دانشگاه صنعت کفش در ایران، اطلاعات آکادمیک دقیقی درباره‌ی این صنعت وجود ندارد و باید مطالب را از سایت‌های خارجی ترجمه و سپس روش‌های موجود را اجرایی کرد. با این رویکرد وی  به این فکر افتاد که تجربیات خود را در قالب یک کتاب در اختیار دیگران بگذارد.

 چشم انداز همیشگی چرم کاکتوس، تولید کالاهای ایرانی توسط جوانان ایرانی بود. اکنون  به گفته‌ی علیزاده باید منتظر تغییرات اساسی در محصولات کاکتوس باشیم. چرم کاکتوس به لطف تلاش و پشتکار تک تک اعضای تیم خود ، هر روز قدم هایی در این زمینه برمی‌دارد و اکنون پا را فراتر از مرزهای ایران گذاشته و ثمره تلاش جوانان ایرانی را در بازارهای جهانی، عرضه می‌کند.
مدیرعامل این برند بیان کرده:« به لطف همراهی و توانایی سازمان ، قول می‌دهیم روز به روز با مجهز شدن به جدیدترین دانش صنعت ، گام‌های بیشتری در جهت پیشبرد اهداف خود برداریم.» 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.