برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

بوفالو سفید

هر حرکتی با یک تصمیم و اعتقاد راسخ شروع شده و ادامه می‌یابد. بوفالو سفید از ابتدای کار، برخلاف تفکر «به اندازه کافی خوب بودن» حرکت کرده و همواره کیفیت برتر تولید تصمیم و اعتقادش بوده. راحتی و زیبایی محصولات برای محترم شمردن مشتری سرلوحه کار بوفالو سفید است. این برند با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همگام با رقبای خارجی خود در تلاش است تا با ارائه‌ی بهترین ها، رضایت مشتری را جلب کند.حدود 40 سال پیش برند بوفالوسفید  با هدف ارتقاء کیفیت در زمینه تولید و عرضه محصولات چرمی، به عرصه صنعت وارد شد. حال با گذشت  بیش از ربع قرن تجربه‌ی موفقیت آمیز توانسته خود را بعنوان برترین تولید کننده و عرضه کننده محصولات چرمی در ایران  معرفی کند.

برند بوفالو سفید، تیم مدیریت ماهر و بروزی را در اختیار دارد که با مهارت و ظرافت تصمیمات ماهرانه و هوشمندانه ای اتخاذ می‌کند و بر همین اساس در صدر تولید کننده های محصولات چرمی قرارگرفته است. صنایع چرمی بوفالو سفید، با مهم شمردن توسعه‌ی صادرات کشور، محصولات خود در عرصه بین المللی نیز ارائه می‌دهد. این برند انواع متنوعی از کیف و کفش زنانه از جمله، کفش‌های اسپرت اداری، مجلسی، صندل، چکمه و همچنین کیف‌های اداری، دانشجویی، مجلسی، ساک دستی، ورزشی و مسافرتی را تولید و عرضه می‌کند. آن‌ها با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و همگام با رقبای خارجی در تلاش هستند تا با ارائه‌ی بهترین ها خدمتگذار مشتریان خود باشند.

مجموعه بوفالو سفید معتقد هستند که تغییرات از دل شخصیت های واقعی شکل گرفته است و به همین علت آن‌ها با تکیه بر شخصیت‌ها، احساسات و دانش تیم گسترده‌ی خود هرروز توانمندتر می‌شوند. این برند دارای 16 شعبه فعال در سراسر کشور است.  شعبات بوفالوسفید در تهران(هفت حوض، ونک، شهرک غرب، ولیعصر)،  و در شهرستان : اصفهان، اهواز، کرمان، رشت، مشهد، شیراز، بیرجند، کرج وهمدان می باشد.

 محصولات این برند در شبکه‌ی گسترده ای از فروشگاه های آن، در سراسر کشور عرضه می‌شود.شما مشتریان گرامی به راحتی می توانید از سایت بوفالوسفید خریدی مطمئن داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.