برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

10 مدل برتر زن جهان



شاید شما هم یکی از افرادی باشید که به صنعت مدلینگ و مدل شدن علاقه داشته باشید و بخواهید اطلاعات خود را درباره شرایط مدل شدن کامل کنید. بد نیست در بازار شلوغ مدلینگ و مدل شدن با بهترین مدلهای زن چند سال اخیر آشنا شوید. را بشناسید. 

مانکن کیست؟

احتمالا دوست دارید بدانید چگونه یک مدل زن شویم اما بد نیست ابتدا به سراغ یک تعریف کلی از مانکن برویم. مانکن شخصیست که مدل های هنری، فشن یا آگهی های تبلیغاتی را با ژستی خاص نمایش می دهد. زمانی معیار انتخاب مانکن ها ، زیبایی بود ولی اکنون این چنین نیست و فاکتورهای زیادی برای مانکنها در نظر گرفته شده که تنها یک معیارش زیبایی است.

در حقیقت قدرت یک مدل به موارد مختلفی غیر از زیبایی مربوط می شود. در زیر ده تا از برترین مدل های زن را برای شما آورده ایم :

ده مدل زن برتر جهان

10- نائومی کمپل

نائومی کمپل(Naomi Campbell) با 48 سال سن از معروفترین و شناخته شده ترین مدلهای زن می باشد که در لیست گرانترین مدلهای زن جهان قرار دارد.

نائومی کمپل

9- ایرینا شایک

ایرینا شایک(Irina Shayk) با 33 سال سن در لیست برترین های صنعت مدلینگ قرار دارد وی اصالتی روسی دارد و بی شک همه او را بخاطر رابطه ی بی فرجامش با فوتبالیست معروف کریستین رونالدو می شناسند.

ایرینا شایک

8- ژیزل بوندشن

 ژیزل(Gisele Bündchen) مدلی 37 ساله که با شرکتهای مختلف عطر و جواهرات و کفش همکاری داشته و بدلیل حضورش در 1200 عکس بر روی بیلبوردها و مجلات به یکی از پردرآمدترین های این عرصه تبدیل شده است.

ژیزل بوندشن

7- داوتسن کروس

داوتسن کروس(Doutzen Kroes) با 33 سال سن و دو فرزند بخاطر چشمان زیبایش و چهره زیبا و قد بلندش از بهترین های مدل زن ویکتوریا سکرت است. 

داوتسن کروس

6- کندال جنر

اگر بخواهید از نظر میزان ثروت و درآمد،  مدل ها را دسته بندی کنید کندال جنر در صدر لیست قرار دارد. کندال از خانواده ثروتمند و معروف کارداشیان می باشد و شاید بتوان یکی از دلایل معروفیتش را همین موضوع دانست. وی در اینستاگرام حدود 92میلیون فالور دارد. 

کندال جنر

5- بلا حدید

وقتی حرف از ژن خوب میشود میتوانید خانواده حدید را مثال بزنید. جی جی حدید خواهر بزرگترش،مادرش یولاندا فاستر(Yolanda Hadid) و برادرش انوار حدید همگی در عرصه مدلینگ فعالیت دارند.  بلا حدید  با قد 175 و وزن 56 کیلوگرم از جمله مانکن های خوش اندام بحساب می آید.

بلا حدید

4- آدریانا لیما

 آدریانا لیما(Adriana_Lima) سوپر مدل برزیلی با 37 سال سن و دو فرزند هنوز هم از بهترین های مدلینگ و معروفترین مدل زن در عرصه مدل شدن می باشد. می باشد. لیما تمام خصوصیات لازم برای مدل شدن را دارد؛ از قد بلند و کشیده گرفته تا زیبایی خیره کننده اش. 

آدریانا لیما

3- هیلاری رودا

هیلاری رودا(Hilary Rhoda) یا 31 سال سن از محبوبترین چهره های ویکتوریا سکرت و از پردرآمدترین و گرانترین مدل های زن دنیا می باشد.


هیلاری رودا

2- میراندا کر

میراندا کر (Miranda Kerr)با 35 سال سن و 175 سانتی متر قد از زیباترین مدل ها و فرشته های ویکتوریا سکرت است که با اختلاف کمی با جی جی حدید در ردیف دوم لیست قرار دارد. میراندا از گرانترین مدلهای زن دنیا می باشد.

میراندا کر

1- جی جی حدید

این مدل آمریکایی فلسطینی  از زیباترین و پر نفوذ ترین سوپر مدل ها در صنعت مدلینگ می باشد وی با 179 سانتی متر قد و 57 کیلوگرم وزن از خوش اندام ترین های عرصه مدلینگ است و لقب زیباترین مدل زن را دارد. 

جی جی حدید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.