برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

دستور پخت کیک

آیا تا به حال به این فکر کرده اید بتوانید بدون نیاز به این که از منزل خارج شوید یک کیک خوشمزه برای تولد درست کنید؟ امروز سوپرمارکت اینترنتی جای خود را در فضای مجازی پیدا کرده اند.همچنین میتوانید به صورت خرید آنلاین بدون صرفه وقت در کمترین زمان مایحتاج خود را از سوپرمارکت اینترنتی تامین کنید .
لذت یک جشن تولد خانوادگی و صمیمی خاطرات شیرینی را در ذهن می سازد که اگر اصلی ترین خوراکی آن که همان کیک تولد است ساخته دست خودمان باشد به یاد ماندنی تر هم خواهد شد. تجربه خرید از سوپرمارکت اینترنتی را از دوستانی که در زمینه آشپزی فعالیت قوی دارند گرفته تا خانم های خانه دار و بهتون پیشنهاد میکنم اگر حتی نمیدانید کهسوپرمارکت اینترنتی چیست وچگونه کار میکند؟ حتما مقاله مربوطه را بخوانید.

مواد لازم برای تهیه کیک:

۱- آرد سفید ۲ لیوان
۲- روغن ۱ لیوان
۳- شیر ۱ لیوان
۴- شکر ۱ لیوان
۵- تخم مرغ ۳ عدد

۶- بکینگ پودر ۲ قاشق چای خوری

سوپرمارکت اینترنتی

این مواد را به راحتی می توان از یک سوپرمارکت اینترنتی خریداری کرد.

طرز تهیه کیک:

ابتدا آرد را با بکینگ پودر یک بار الک کنید. شکر و تخم مرغ را در ظرفی ریخته و با چنگال یا همزن برقی می زنیم تا خوب سفت و سفید شوند. روغن و شیر و آرد و بکینگ پودر را به مخلوط شکر و تخم مرغ اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم. قالب کیک را چرب کرده و کمی آرد به کف و اطراف ظرف می ریزیم, مایه کیک را در قالب می ریزیم سپس فر را گرم کرده و به مدت نیم ساعت کیک را با درجه حرارت ۱۷۰ داخل فر قرار می دهیم تا کاملا پخته شود. بعد از پخت کامل و سرد شدن با خامه تزیین می کنیم.
این کیک تولد جزو کیک و شیرینی هایی می باشد که تمامی مواد اولیه آن را می توان از یک سوپرمارکت اینترنتی خریداری کرد.
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۱۰ دقیقه طول می کشد و زمان پخت و انتظار آن در حدود ۳۰ دقیقه می باشد .
این کیک تولد را می توانید در وعده میان وعده – دسر – سرو کنید .

توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای ۶ نفر مناسب می باشد که می توانید با بهترین کیفیت و در زیر قیمت ترین حالت ممکن از سوپرمارکت اینترنتی سالی مارکت خریداری کنید.

مقالات مرتبط :

دستور پخت پاستا با سس آلفردو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.