برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

کورتفیل

کورتفیل نام تجاری شرکت GrupoCortefiel می باشد. این شرکت در سال 1945 با هدف تولید پوشاک و اکسسوری (لوازم جانبی) برای آقایان و بانوان بین سنین 35 تا 455 سال خواستار استایل و سبک جوان پسند و روشنفکر تاسیس شد. این برند با ارایه اجناس با کیفیت و زیبا، مشتریان وفاداری را درطول این پنجاه سال به سمت خود جذب کرده است. کورتفیل تولیدات خود را با دو ویژگی راحتی و زیبایی برای افراد خواهان سبک مدرن و جدید عرضه می کند، رشد و توسعه مداوم این کمپانی در طول سالیان متمادی نام این برند را در اذهان عمومی تثبیت کرده و این شرکت را به بزرگترین مرجع تولید مد تبدیل کرده است، در حال حاضر محصولات کورتفیل در 34 کشور و 449 فروشگاه دارای امتیاز پخش مستقیم توزیع می شود.


کاسپین مد

گروه کاسپین مد، در سال 1385 که ابتدا یک گروه تجاری خانوادگی بود، به منظور گسترش و توسعه بازار خرده فروشی در ایران تاسیس شد. در طول این مدت، گروه کاسپین مد به بزرگترین دارنده فروشگاه های زنجیره ای مد در کشور تبدیل شده است، امروزه شرکت کاسپین مد وارد کننده 200 برند بین المللی مد و ناظر و گرداننده مستقیم 1000 فروشگاه در سر تا سر کشور می باشد. مساحت ناخالص در اختیار فروشگاه های گروه کاسپین مد 40,000 متر مربع می باشد، گروه کاسپین مد عرضه کننده برندهای متنوعی از کشورهای مختلف جهان از جمله ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و ترکیه می باشد. در حال حاضر برندهای گروه کاسپین مد در تمام شهر های بزرگ کشور عرضه می شود. لازم به ذکر است که تمام مشتریان ما در نقاط مختلف کشور قرار دارند. تجربه کار با شرکا و تیم های مختلف، ما را به گروهی با اطلاعات بالایی درزمینه بازار فروش در ایران و دارای الگوی تجارتی جهت تسخیر بازار رقابتی تبدیل کرده است، گروه با انگیزه و فعال ما در تلاش است تا ملزومات مشتریان خود را از طریق عرضه برندهای معتبر از  سر تا سر جهان فراهم آورد، علاوه بر تلاش در جهت پیشرفت و کسب تجربه بالا در زمینه مد، تجارت در زمینه های مواد غذایی و نوشیدنی، اسباب منزل و تجهیزات دارویی از دیگر فعالیت های این گروه می باشد. 


نیما مسیح زاد،طراح مد و لباس ایرانی

مسیح زاد یک طراح لباس ایرانی است که تحصیلات تکمیلی خود را در زمینه مد گذرانده است.وی مدتی با معروف ترین طراحان لباس های مردانه در دنیا همکاری داشته و حدودا 22 سالی است که به ایران بازگشته و سعی دارد تا تجربه های خود در زمینه مد و لباس را با مقتضیات بومی ترکیب کند و تلفیقی از سنت بومی و مدرنیته را به تولید برساند.
نیما مسیح زاد متولد سال 1363 می باشد و در شهر اصفهان زاده شده است. او از نوجوانی به خطاطی علاقه پیدا کرد و همین امر باعث شد تا مدتی اقدام به طراحی لباس با رونوشت نستعلیق کند. او هم اکنون در زمینه طراحی کت و شلوار، پالتو و تاکسیدو به طور شخصی‌دوز (made to measure) فعال است.

مصاحبه خبرنگار ایسنا با آقای نیما نیکزاد در خصوص ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پوشش در ایران و  تفاوت‌ها و شباهت‌های آن با دیگر کشورهای دنیا

جناب زاد! در ابتدا از خودتان برای ما بگوئید.

من تحصیلات خود را در رشته طراحی و مد لباس گذرانده‌ام. از یک سو مسایل آکادمیک طراحی و مد را آموختم و از سوی دیگر سعی کردم در عمل هم با تجارب چهره‌های بزرگ این حوزه آشنا شوم. اساسا رشته طراحی لباس از بدو طراحی پارچه تا فروش لباس را مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد و فارغ التحصیلان آن می‌توانند در بخش‌های مختلفی مشغول به فعالیت شوند.

لباس و پوشش یک قدمت تاریخی به اندازه خود بشر دارد. در کشور ما لباس جزوی از هویت فرهنگی مردم به حساب می آید. شهروندان دیگر کشورها چه نوع نگاهی به موضوع پوشش دارند؟

خوب این موضوع به فرهنگ‌های مختلف بستگی دارد و مولفه‌های متعددی باعث می‌شود که در هر کشور پوشش و لباس یک نوع و مدل خاص به خود را داشته باشد. اما به طور کلی در فرهنگ آمریکایی راحتی مهمترین مولفه برای لباس خوب است و اتفاقا المان‌های زیبایی و جذابیت در مرتبه‌های سوم و چهارم قرار داد. البته دوام هم برای آنها خیلی اهمیت دارد. برای یک آمریکایی زیاد مهم نیست که یک کت گشاد باشد بلکه مهم این است که این کت راحت باشد و فرد بتواند در مدت روز احساس راحتی کند.

اما این مساله در ایتالیا کاملا متفاوت است. ایتالیایی‌ها خیلی سخت لباس می‌پوشند و خیلی به ظاهر و شیک بودن لباس اهمیت می‌دهند. در کشورهای خاورمیانه هم مهمترین ملاک برای انتخاب لباس مطابق بودن با مد روز است و بیش از هرچیزی احساس به روز بودن بای مردم اهمیت دارد. به خصوص در کشور ما واقعا این جنبه احساسی بودن نمود خاصی دارد و همه سعی می‌کنند تا با لباس‌هایشان با دیگران حرف بزنند.

به نظر می‌رسد سبک و سیاق ایرانی‌ها در پوشش به ایتالیایی‌ها نزدیک‌تر باشد؟

بله! به طور کلی مدل‌های اصلی لباس در اروپا تولید می شوند و بعد شرق و غرب اروپا برداشت‌های خود را از این طرح‌ها استنباط می‌کنند. البته همانطور که اشاره کردم ما در ایران گرایش به مد روز را خیلی می‌بینیم و این مدها هم ظهور و فراموش شدنشان در یک بازه زمانی کوتاهی روی می‌دهد. به راحتی یک لباس مطرح می‌شود و به راحتی هم بعد از مدت کوتاهی از یادها فراموش می‌شود.

فکر می‌کنید مؤلفه‌های اقتصادی چه تاثیری بر سبک پوشش به ویژه در ایران دارد؟

در همه جای دنیا خرید لباس متناسب با درآمد است و هر فردی درصدی از درآمد خود را به پوشاک اختصاص می‌دهد. اما در ایران همه می‌خواهند بهترین باشند به هر قیمتی! به همین خاطر ما می‌بینم که مثلا یک برند 200 میلیون تومانی سریع کپی می‌شود و تقلبی آن در بازار می‌آید و همه از قشر مرفه تا کم درآمدها آن برند را استفاده می‌کنند. در حالی که هر برند قرار است نیازهای بخشی از افراد را پوشش دهد و نه همه جامعه را.

فکر می‌کنید چگونه می‌توانیم این آسیب را برطرف کنیم؟

به طور مشخص با فرهنگ‌سازی.

جزئی‌تر توضیح دهد. منظورتان از فرهنگ‌سازی چیست؟

ببینید به نظرم ما ایرانی‌ها یک عادات و خلق و خوی خاص داریم که برخی از آنها را باید تغییر دهیم. ما باید شرایط زندگی خودمان را بپذیریم. آنچه هستیم همان چیزی است که خودمان انتخاب کرده ایم. اگر دیگری مدل ماشین بهتری دارد و یا زندگی خاص تری دلیل برای حسادت نیست بلکه باید سعی کنیم این مساله را بپذیریم و از زندگی خودمان لذت ببریم. من می‌بینم در تهران برخی جوان‌ها می‌خواهند طوری زندگی کنند که در میلان هستند! خوب این امکان ندارد. همانطور که یک میلانی نمی‌تواند مثل یک نیویورکی زندگی کند.


آنلاین لباس بپوشید

DressingRoom

Google & GAP

چهارم ژانویه 2017، برند پوشاک گپ (Gap) ، اعلام کرد که با همکاری گوگل و استارتاپ آوامتریک که مقرش درسانفرانسیسکو است، درحال تست واقعیت افزوده ای هستند که خریدارازطریق آن می تواند ست لباس بر روی تن را، بدون آنکه وارد فروشگاه شود تجربه کند.

این پروژه که اطاق پرو نام دارد، بعد از دریافت اطلاعات قد و وزن، یک مدل 3 بعدی را ظاهر کرده که شخص می تواند ست های مختلفی را بر روی تن وی کند و در نهایت ست خود را ازهمان اپلیکیشن به صورت آنلاین خرید نماید.

فقط همین ...

نام این اپلیکیشن DressingRoom نام دارد که شرکت گپ آن را ایجاد کرده است. این نرم افزار به مشتریان کمک می کند تا با استفاده از گوشی هوشمند خود بتوانند لباس مورد نیاز خود را با سایز مناسب تهیه کنند. این برنامه اینگونه عمل میکند که ابتدا 5 نوع شکل بدن را برای شما نمایش میدهد و شما type  بدن خود را انتخاب میکنید سپس از لباس های موجود انتخاب میکنید و بر اساس سایز های موجود ، سایز مناسب را انتخاب می کنید و خرید را نهایی میکنید با این روش پرو آنلاین اعتماد به خرید آنلاین پوشاک بیشتر می شود زیرا بسیاری هنوز ترس این را دارند کخ لباسی که آنلاین خرید میکنند اگر هنگام تحویل گرفتن سایز مناسب نباشد دردسر های زیادی به همراه دارد. گپ درواقع این کار را به انجام رساند تا حس اعتماد را از مردم دریافت کند .

چه زمانی میتوان از این اپلیکیشن استفاده کرد؟

اکنون نسخه آزمایشی این اپ ساخته شده است و گفته شده است که تا پایان ماه ژانویه نسخه نهایی آن قابل دریافت می باشد.