از سال ۱۳۸۱ برند TT منحصرأ به ثبت رسید و در زمینه طراحی و تولید پوشاک زنانه ، تولید شال و روسری، لباس، اکسسوری، کیف، صندل و ... فعالیت میکند. برند TT با تجربه ۴۰ سال در زمینه خرده فروشی شال و روسری با در نظر گرفتن استایل و نوع پوشش در کشور عزیزمان ایران و همچنین شناخت آناتومی صورت و بدن و الگوی مورد علاقه مخاطبان ایرانی ، طراحی محصولات خودرا در این زمینه گسترش داد و هم اکنون با بکارگیری مجموعه متخصص از طراحان که بصورت کاملأ حرفه ای در این راستا فعالیت دارند، محصولات خود را سفارش و به مرحله فروش میرساند. شال و روسری تی تی از جمله روسری هایی است که تار و پود آن کیفیت و وضعیت خیلی خوبی دارد و به اندازهای بین خانمهای مد دوست محبوبیت به دست آورده . تی تی با هدف ارائهی کالای تولیدات داخل کشور و با کیفیت مطلوب و قابل رقابت در بازارهای بین المللی از ابتدای تأسیس، فعالیت خود را ادامه میدهد.اولین چیزی که با شنیدن روسریهای برند تی تی در ذهن یک مد دوست، نقش میبندد، کلمه کیفیت است. هر خانمی که مد ایرانی را دنبال میکند، میداند که برند تی تی بهترین نوع محصولات را ارائه میکند و حداقل یک بار از این برند خرید کرده است. ویژگی شاخص روسری تی تی نخی راحت و نرم بودن است که برای استفاده در طول روزهای معمولی مورد درخور و شایسته است. اولین فروشگاه با نام ثبت شده TT در تهران واقع در میدان تجریش برای تمامی سلایق و ایجاد بازار مناسبی از ترکیب بهترین پارچه های موجود افتتاح شد. تی تی توانست بعد از مدتی، شعب دیگر خود را در سراسر کشور افتتاح کند. شعب تی تی دارای بالاترین سطح تنوع در شال و روسری و لباس و کیف و بدلیجات و ... است. در این راستا برند TT در نظر دارد که استایلی متفاوت در خور پوشش مخاطبان و ارزش خانمهای خوش پوش ایرانی و همچنین همگام با استانداردهای جهانی و با استفاده از متریال باکیفیت، کالای خود را در شعب ارائه نماید.
ارزش ها:
- تولید و فروش محصولات بر اساس شناخت استایل و آناتومی مخاطبان طبق استانداردهای جهانی.
- استفاده از متریال های با کیفیت در جهت ارائه محصولات قابل رقابت با برندهای جهانی.
- استفاده از دیزاین فروشگاهی خاص و مرتبط با کانسپت های بین المللی در حوزه مد پوشاک خانم ها و همگام با پیشگامان صنعت مد.
اکسسوریها و روسریهای لوکس و جذاب برند ایرانی تی تی یکی از معدود محصولاتی هستند که معمولا برای هر خانم با سلیقه و شیک پوشی شناخته شده و محبوب هستند. روسریهای برند تی تی در جنسها و طرحهای مختلفی در بازار موجود است.
تی تی 10 شعبه در تهران دارد و در کرج مازندران (4 شعبه)، همدان، کردستان، تبریز و ارومیه نیز شعبه دارد.
کمرون زیگزال تمرکز اصلی خود را روی پوشاک مردانه گذاشته و اعتقاد دارد که کمرون زیگزال با لباس های مردانه در ایران و جهان معروف شده است. اما چندی پیش ، ترلان پروانه به عنوان مدل خانم این برند شروع به فعالیت کرد و این موضوع نشان داد که کمرون زیگزال برای بانوان هم شروع به طراحی لباس کرده است. او در جشن خانه سینما نیز با لباس کمرون زیگزال روی صحنه رفت و نشان داد که جرات پوشیدن لباس های خاص را دارد. لباس او در عین داشتن حجاب کامل بسیار چشم نواز بود. از این پس شاهد طراحی این برند در زمینه لباس بانوان خواهیم بود.کمرون زیگزال ویمن خط تولید اختصاصی زنانه برند کمرون زیگزال است که به تازگی معرفی شده است و شعار آن "پوشیدگی ،زیباترین زیباییست" است.
کامران بختیاری متولد 1365 در تهران مدل و طراح است که از کودکی به کار لباس علاقمند بود. زندگی در انگلستان(England) راه را برای کشف استعداد او را هموار کرد. او در انگلستان به مدت 2 سال دورههای طراحی لباس را گذراند و سپس به ایران بازگشت.برند کمرون زیگزال نام برندی فعال در حوزه تولید پوشاک است که در سال 1388 توسط کامران بختیاری تاسیس شد. برند کمرون زیگزال به عنوان طراح لباسهای المپیک ، بسیار مردم را به سوی خود جذب کرد. در طراحی محصولات این برند از استایلهای دوران قاجار استفادههای زیادی شده است، علاوه بر طرح رنگبندی بسیار خاصی را میتوان در محصولات این برند مشاهده کرد. اگر بخواهیم به معروفترین کالکشنهای مردانه این برند اشاره کرد میتوان کالکشنهایی(Collection) از قبیل باستان، ایران، Prince Of Persia، پرشین، کژوال، کازینو رویال را نام برد. اولین ایدههای شکلگیری برند کمرون زیگزال به گفته موسس آن زمانی شکل گرفت کامران بختیاری یک لباس معروف از برند خاصی را خریداری میکند و آنرا طبق سلیقه خود، دستخوش تغییراتی میکند. تغییراتی که در لباسش میدهد لباس او را چندین برابر زیباتر میکند. ویژگی اصلی کمرون زیگزال اختصاصی بودن تمام اتفاقاتی است که به آن مربوط می شود. از طراحی پارچه و لباس گرفته تا ارائهی خدمات به مشتریان. فرض کنید که شما به عنوان خریدار وارد این مجموعه می شوید. از ابتدای ورودتان یک طراح لباس و یک کارشناس پوشاک همراهتان میشوند تا در انتخاب رنگ و مدل مناسب و حتی طراحی مجدد و خاص لباس شما، یاریتان کنند. بله شما برای اولین بار میتوانید لباستان را خودتان طراحی کنید به این ترتیب که آن نمونه ای از لباس را که پسندیده اید با مشاوره ی دو کارشناس می توانید تغییر دهید. در همان لحظه به صورت گرافیکی این تغییرات بر روی لباس و صفحهی کامپیوتر اعمال می شود تا بعد از آن مراحل دوخت و غیره را طی کند ولی به اینجا ختم نمیشود. در کمرون زیگزال از تمام مدل ها تنها یک عدد طراحی و دوخته میشود پس اگر شما آن یک نفری باشید که لباس را تهیه می کنید آن لباس به صورت منحصربه فرد متعلق به شما می شود نامتان به همراه یک کد شناسایی در قسمتی از لباس دوخته می شود و هر بار با واردکردن آن کد اختصاصی در سایت می توانید لباستان را در فضای مجازی هم ببینید. نه فقط طراحی لباس ها بلکه طراحی پارچه ها و اکسسوری نیز عموماً توسط خود کمرون زیگزال انجام می شود که نشان از یک نتیجه ی کاملاً اختصاصی و منحصربه فرد برای خریدار دارد. این موضوع توانسته کمرون زیگزال را خیلی سریع در جمع برند های خاص، عضو نماید.
محصولات هر کشوری می تواند بیانگر فرهنگ و سطح اجتماعی مردم آن باشد و در این صنعت پوشاک هر کشوری می تواند در این زمینه پیشرو باشد. کشور ما نیز دارای برند های مختلفی در حوزه پوشاک می باشد که یکی از آن ها برند کمرون زیگزال نام دارد.
برند کمرون زیگزال یکی از برندهایی است که در حوزه پوشاک توانسته بیانگر فرهنگ و سطح اجتماعی مردم ایران باشد. کمرون زیگزال را می توان در دستهی برندهای معدودی دانست که در طراحیهای خود سعی بر این دارد که رنگ و بوی فرهنگ ایرانی را در طراحی محصولات خود در نظر داشته باشد. شعار اصلی این برند “You Dream it We Make it” به معنای ” ما رویای شما را به واقعیت تبدیل میکنیم” میباشد.کمرون زیگزال نام برندی فعال در حوزه تولید پوشاک است که در سال 1388 توسط کامران بختیاری تاسیس شد. کامران بختیاری متولد 1365 در تهران مدل و طراح است که از کودکی به کار لباس علاقمند بود. زندگی در انگلستان راه را برای کشف استعداد او را هموار کرد. او در انگلستان به مدت 2 سال دورههای طراحی لباس را گذراند و سپس به ایران بازگشت. ویژگی اصلی کمرون زیگزال اختصاصی بودن تمام اتفاقاتی است که به آن مربوط می شود. از طراحی پارچه و لباس گرفته تا ارائهی خدمات به مشتریان. فرض کنید که شما به عنوان خریدار وارد این مجموعه می شوید. از ابتدای ورودتان یک طراح لباس و یک کارشناس پوشاک همراهتان میشوند تا در انتخاب رنگ و مدل مناسب و حتی طراحی مجدد و خاص لباس شما، یاریتان کنند. بله شما برای اولین بار میتوانید لباستان را خودتان طراحی کنید به این ترتیب که آن نمونه ای از لباس را که پسندیده اید با مشاوره ی دو کارشناس می توانید تغییر دهید. در همان لحظه به صورت گرافیک این تغییرات بر روی لباس و صفحهی کامپیوتر اعمال می شود تا بعد از آن مراحل دوخت و غیره را طی کند ولی به اینجا ختم نمیشود. در کمرون زیگزال از تمام مدل ها تنها یک عدد طراحی و دوخته میشود پس اگر شما آن یک نفری باشید که لباس را تهیه می کنید آن لباس به صورت منحصربه فرد متعلق به شما می شود نامتان به همراه یک کد شناسایی در قسمتی از لباس دوخته می شود و هر بار با واردکردن آن کد اختصاصی در سایت می توانید لباستان را در فضای مجازی هم ببینید. نه فقط طراحی لباس ها بلکه طراحی پارچه ها و اکسسوار نیز عموماً توسط خود کمرون زیگزال انجام می شود که نشان از یک نتیجه ی کاملاً اختصاصی و منحصربه فرد برای خریدار دارد. این موضوع توانسته کمرون زیگزال را خیلی سریع در جمع برند های خاص، عضو نماید.برند کمرون زیگزال به عنوان طراح لباسهای المپیک ، بسیار مردم را به سوی خود جذب کرد. در طراحی محصولات این برند از استایلهای دوران قاجار استفادههای زیادی شده است، علاوه بر طرح رنگبندی بسیار خاصی را میتوان در محصولات این برند مشاهده کرد. اگر بخواهیم به معروفترین کالکشنهای مردانه این برند اشاره کرد میتوان کالکشنهایی از قبیل باستان، ایران، Prince Of Persia، پرشین، کژوال، کازینو رویال را نام برد. اولین ایدههای شکلگیری برند کمرون زیگزال به گفته موسس آن زمانی شکل گرفت کامران بختیاری یک لباس معروف از برند خاصی را خریداری میکند و آنرا طبق سلیقه خود، دستخوش تغییراتی میکند. تغییراتی که در لباسش میدهد لباس او را چندین برابر زیباتر میکند.کامران از همان روزها تصمیم به تاسیس برندی شخصی دوزی کرد و از همان سال مبانی طراحی را در لندن فرا گرفت و توانست برند خود را در همان سال ها در انگلیس به ثبت جهانی رساند. کمرون زیگزال تمرکز اصلی خود را روی پوشاک مردانه گذاشته و اعتقاد دارد که کمرون زیگزال با لباس های مردانه در ایران و جهان معروف شده است. اما چندی پیش ، ترلان پروانه به عنوان مدل خانم این برند شروع به فعالیت کرد و این موضوع نشان داد که کمرون زیگزال برای بانوان هم شروع به طراحی لباس کرده است. او در جشن خانه سینما نیز با لباس کمرون زیگزال روی صحنه رفت و نشان داد که جرات پوشیدن لباس های خاص را دارد. لباس او در عین داشتن حجاب کامل بسیار چشم نواز بود. از این پس شاهد طراحی این برند در زمینه لباس بانوان خواهیم بود. اکسسوریهای تولید شده این برند تنوع زیادی ندارند اما انگشترهای مردانه با سنگهای قیمتی تزئین شدهاند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
برتونیکس یکی از برندهای معروف کیف و کفش تمام چرم طبی در آلمان است که فعالیت خود را از ۴۵ سال پیش، یعنی در سال ۱۹۷۶ (۱۳۵۴) شروع کرد. بعد از گذشت ۲٠ سال توانست محصولات خود را در کشورهای ترکیه، چین، ویتنام، ایران، استرالیا، اسپانیا و...، همچنین متناسب با فرهنگ و سلیقه هر کشور تولید کرد.از خصوصیات مهم برند برتونیکس میتوان به تنوع و رنگبندی محصولات چرم و باکیفیت اشاره کرد. محصولات این برند ابتدا به واسطه کشورهای تولیدکننده دیگر وارد ایران میشد. اما بعد از جلب توجه مشتریان، برتونیکس تصمیم بر تولید محصولاتش در ایران گرفت. از این رو با به کارگیری تجهیزات به روز و باکیفیتترین مواد اولیه وارداتی، تولید خود را در ایران آغاز کرد. ورود برند کفش برتونیکس در سال ۱۳۸۰ باعث شد حال و هوای تازهای به دنیای مد و فشن ایران داده شود. این برند جدیدترین و زیباترین ترندهای روز دنیا را با هنر ناب و اصیل ایرانی همراه کرده؛ سلیقه و روحیه مخاطبین ایرانیان را برای محصولاتش در نظر گرفته است. محصولات برند برتونیکس را میتوانید از سایت برتونیکس تهیه کنید. شعبات برتونیکس در تهران: شعبه برتونیکس ولیعصر، شهرکغرب، تهرانپارس، ظفر و فردوسی؛ و در شهرستانها: مازندران (چالوس)، شهرکرد، اراک، گیلان (انزلی) ، کرمانشاه، کرج، مشهد میباشد. برند کیف و کفش چرم برتونیکس با چندین سال سابقه درخشان پی در پی در تولید، مونتاژ، واردات و صادرات محصولات خود به داخل و خارج کشور، توانسته موفق به کسب گواهینامه معتبر کنترل کیفیت ایزو 9001 در تاریخچه خود شود.شعار این برند "ردپای سفارشی شما" و " پا قلب دوم ما" میباشد که جنبههای سلامت و مراقبت از پا را همیشه در اولویت قرار میدهد. کفش برتونیکس تمامی استانداردها و اصول طراحی کفش از جمله انواع فرم کف پا، انگشت شست و پاشنه توجه میکند. از پدها و کفیهای طبی با کیفیت استفاده میکند که باعث فرمدهی بهتر و جلوگیری از خستگی پا میشود..طراحان حرفهای این برند توانستند محصولات متفاوتی را با کاربری چندگانه تولید کنند تا بتوانید محصولاتشان در محل کار، کوچه، خیابان، مدرسه و دانشگاه استفاده نمایید. زیبایی کیفیت و اصالت، راز ماندگاری و موفقیت این برند است. مجموعه برتونیکس معتقد است با چند تکه پارچه و چرم میتواند محصولات خاص و در عین حال ساده تولید کند و این برند توجه تمامی سنین را به خود جلب کرد. از جمله محصولات برتونیکس کفش راحتی، صندل، نیم بوت و... برای استفاده های روزمره و حتی موقعیتهای رسمی و غیررسمی است. کالکشنهای تابستانه و پاییزه این برند از جدیدترین مدلهای کیف و کفش هر سال رونمایی میکند و اکثر کفش های این برند طبی هستند. برتونیکس از برندهای پیشتاز، موفق و بزرگ چرم ایران است. برتونیکس برای تولید محصولات خود از چرم خام ،زیپ، دکمه، بند و قطعات فلزی مرغوب استفاده میکند
معروفترین و شناخته شدهترین برند لباس زیر زنانه، برند ویکتوریا سیکرت(Victoria's Secret) است که بیش از 40 سال مشغول به فعالیت میباشد، همچنین این برند با برگزاری فشن شو های متفاوت حسابی بر سر زبانها افتاد که در دههی 90 تبدیل به بزرگترین برند لباس زیر آمریکا شد.
برند ویکتوریا سیکرت از سال 2016 درگیر انتقادات زیادی از سوی مردم و دوستداران فشن شد که این امر باعث شد سهام این کمپانی با کاهش چشم گیری مواجه شود. همچنبن با آغاز کمپین «من هم» (Me Too)، شکایت از مدیران و دست اندر کاران برند ویکتوریا سیکرت هم به خاطر مشکلات اخلاقی و تعرضات جنسی در محیط کاری شروع شد.
از دیگر انتقادات وارد شده به این برند، بی توجهی به سایزهای مختلف بود زیرا این برند فقط آیتمهایی با سایز کوچک را ارائه میداد، همچنین استفاده از مدلهایی بود که استانداردهای زیبایی غیر طبیعی را تبلیغ میکردند.چند سالی میشود که مدلها با سایزهای بزرگ و عادیتر در صنعت فشن شروع به کار کردهاند و برندهای بسیاری سراغ مدلهای پلاس سایز رفتهاند. در همین راستا، برندهای نو پای مختلفی در زمینهی پوشاک و لباس زیر، شروع به تولید آیتمهایی کردند که تنوع سایزی دارند و در کمپینهای تبلیغاتیشان از مدلهایی با سایزهای متفاوت استفاده میکنند. یکی از این برندها، برند « Savage X Fenty» ریحانا است که آیتمهایش را در سایزهای متفاوت ارائه میدهد و در فشن شوها و کمپینهای خود از مدلهایی با سایزهای مختلف و رنگین پوست استفاده میکند.
از اقدامات این برند که به تازگی اعلام شده است، خداحافظی با «فرشتگان» ویکتوریا سیکرت از جمله آدریانا لیما، تایرا بنکس، هایدی کلوم(Heidi Klum)، تیلور هیل(Taylor Hill) و سایر فرشتگانش است که اصولا مدلهایی سفید پوست با بدنهایی بی نقص بودند. 7 مدل جدید این برند نه به دلیل ظاهرشان، بلکه بر اساس دست آوردهای فردی، جایگاه اجتماعی و فعالیتهایی که در راستای حمایت از حقوق زنان انجام دادند، انتخاب شدند. «ادت اکچ» (Adut Akech)، «پریانکا چوپرا» و «والنتینا سامپایو»(Valentina Sampaio) از جمله مدلها و سفیران جدید ویکتوریا سیکرت هستند. این سفیران جدید در پروسهی ریبرندینگ و تولید محصولات جدید ویکتوریا سیکرت نیز با این برند همکاری میکنند و تجربیاتشان را با این برند به اشتراک میگذارند. اعضای هیئت مدیرهی ویکتوریا سیکرت هم دچار تغییر شده است و 6 سمت آن در اختیار زنان توانمندی گذاشته شده تا بهتر بتواند به سمت هدفهای جدیدش قدم بردارد! ویکتوریا سیکرت امید دارد تا بتواند با ایجاد این تغییرات به برندی تبدیل شود که مناسب همهی زنان است و بتواند حس قدرت را به آنها منتقل کند. طبق گفتههای مسئولین این برند، ویکتوریا سیکرت به فکر برگزاری مجدد فشن شوهای خودش با شکلی کاملا جدید است و سال 2022 را برای بازگشت احتمالی فشن شوهایش انتخاب کرده است!
ویکتوریا سیکرت با وجود شروع این جنبشها و انتقادات وارد شده به برندش باز هم در راستای ایجاد تغییراتی در نحوهی ارائهی برندش حرکت نکرد و همچنان به روش سنتی خود ادامه داد. این موضوع باعث کاهش محبوبیت و فروش و حتی لغو شدن فشن شوهایش شد که تا سال 2018 از اصلیترین دلایل محبوبیت این برند بودند. حالا، بعد از همهی این انتقادات، ویکتوریا سیکرت بالاخره به فکر تغییرات افتاده است و تصمیم گرفته است تا به خواستههای زنان و مشتریانش گوش بدهد.
از سال 2019 ویکتوریا سیکرت اقداماتی را در راستای تغییر چهرهی برندش انجام داده است که یکی از این اقدامات، انتخاب اولین مدل پلاس سایز این برند، «Ali Tate Culter»، بود. این حرکت بعد از بیانیهی ادوارد رازک «Edward Razek»، مدیر مارکتینک سابق ویکتوریا سیکرت، که گفته بود این برند برنامهای برای استخدام مدلهای پلاس-سایز ندارد و باعث شد افراد بسیاری از این برند انتقاد کنند، انجام شد.