برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

5 عطر پرفروش تابستانی آقایان

5 عطر پرفروش تابستانی آقایان


در این مقاله می خواهیم 5 عطر مردانه ی پر فروش که مناسب روزهای گرم تابستانی است  را به شما معرفی کنیم پس با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید:
1- Jaguar classic black  :مدل کلاسیک بلک با توجه به طراحی جذاب شیشه و قیمت منطقی خود انتخاب خوبی برای روزهای گرم تابستانی می باشد. نت ابتدایی سیب و پرتغال این عطر، سفرهای دل انگیز با جگوار را خاطره سازی می کند و نت میانی هل و چای و آب دریا سواحل تابستانی را یاداوری می کند و در اخر نت پایانی این عطر، مشک، سدر، چوب صندل و دانه ی تونکا  پخش بوی قوی را به همراه دارند.
عطر مردانه
2- سریس مدل splendor black  : این عطر با نت آغازی نارنج و لیمو  روزهای گرم تابستان را یاداوری می کند که در نت میانی به گل زنبق میرسد حس خوب دشتی پر از گل را برای شما نمایان می نماید اما همواره حالت مردانه خود را در عنبر و مشک سفید در نت پایانی حفظ می کند.
عطر مردانه
3- Bleu de channel :  این عطر با نت ابتدایی خود بوی گیاه پاتچولی، زنجبیل،چوب صندل، زنجبیل، جوز و گل لادن را دارد که نشاط را به شما و اطرافیان هدیه می دهد. پس از مدتی بوی نعناع، گل یاسمین و لیمو جایگزین نت ابتدایی می گردد که انرژی مثبت را به سوی شما روانه می کند و در انتها با گذشت زمان بوی فلفل صورتی،عنبر و چوب سدر و گریپ فورت کیفیت و ماندگاری بوی عطر را تضمین خواهند کرد.
عطر مردانه
4- Versace pour homme : عطر دیگری از خانواده ی دوست داشتنی ورساچه(Versace) با طراحی زیبا و شیشه شفاف خود که سبب شده رنگ آبی عطر بخوبی جلوه نماید. اگر خواهان حال و هوای تلخ و خنک هستید شک نکنید که این عطر بهترین انتخاب  برای شماست. 
عطر مردانه
5- Davidoff cool water : همان طور که از اسم این عطر مشخص است نت ابتدایی عطر با بوی دریا شروع می شود که با ترکیب نعنا، اسطوخودوس و رزماری حس تازگی را به شما القا می کند اما طراح باهوش عطر برای هیجان بخشیدن به بوی عطر، چوب صندل، گل یاسمین، شکوفه پرتغال و گل شمعدانی را در نت میانی قرار داده است و برای تثبیت بو در بلند مدت، نت پایانی با چوب سدر، خزه  اوک موس، عنبر و تنباکو جایگزین نت های میانی می شود.
عطر مردانه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.