برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

برندکده

معرفی برندهای پوشاک | نمایندگی فروش | حراج فصلی | خرید لباس | خرید انلاین لباس

خرید آنلاین

نوعی خرید است که از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌پذیرد و امروزه این نوع خرید توسط انواع فروشگاه های اینترنتی مثل سوپرمارکت آنلاین، خرید پوشاک آنلاین، خرید محصولات دیجیتالی آنلاین بسیار رایج شده است که بر اساس وفاداری و صداقت فروشگاه های اینترنتی کاربران اعتماد بیشتری به این نوع خرید می کنند امروزه حتی کوچک ترین محصولات مورد نیاز روزمره را هم می توان از فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد. از جمله آنها می توان به سوپرمارکت آنلاین، که در زمینه خواروبار فعالیت می کنند، نام برد.

خرید آنلاین

سوپرمارکت آنلاین

در ایران نزدیک یازده سال پیش بود که سایت های فروشگاهی شروع به فعالیت کردند و کالا های دیجیتالی از جمله اولین فعالیت های این نوع فروشگاه ها بود.سه سال پیش سوپرمارکت های آنلاین در زمینه فروش خواربار و جنس های مرتبط استارت کارشون رو زدند و هر یک با استراتژی خاص خود تو این زمینه فعالیت میکرد و اکثرا سفارش محصول را از مشتری میگرفتند و از فروشگاه هایی مثل هایپر استار خرید میکردند و به دست مشتری خود میرسوندند.

از بین این سوپرمارکت ها، سوپرمارکت آنلاین سالی مارکت تو سطح شهر انبار های بزرگی برای خود دارد که این نکته نشان میدهد که این برند روی کیفیت محصول خود و زمان ارسال برای مشتری های خود مدیریت می کند.

با توجه به گسترش روزافزون فعالیت‌های اینترنتی، فرصت کسب و کار پیرامون اینترنت نیز افزایش یافته. چند سال اخیر در ایران، به این کسب و کارها توجه زیادی شده است، مخصوصا سوپرمارکت اینترنتی. با راه اندازی سایت های مختلف درآمدهای پر سودی کسب کرده اند.

سوپرمارکت آنلاین

۲روش خرید از فروشگاه های آنلاین

به طورکلی ۲ روش خرید از فروشگاه های آنلاین وجود دارد که اکثرا فروشگاه از هر دو روش استفاده میکنند :

پرداخت در محل

اغلب کاربران اینترنت این روش رو ترجیح میدن زیرا احتمال کلاهبرداری با این روش خیلی کمتره . شما سفارش تون رو در فروشگاه اینترنتی ثبت می کنید و بعد از یک یا چند روز کالای مورد نظر توسط شرکت پست یا پیک درب منزل یا محل کار تون تحویل داده میشه . موقعی که دارید کالا رو تحویل میگیرید باید فاکتور رو پرداخت کنید. الان دیگه کارمندان پست دستگاه کارت خوان دارن و خیلی راحت می تونید با کارت عابر بانک تون پرداخت کنید .

پرداخت آنلاین یا اینترنتی

تواین مرحله صورت حساب خریدمون رو پرداخت میکنیم و کالا های مورد نظرمون رو دریافت میکنیم. در فروشگاه هایی که تو زمینه فروش کالاهای دیجیتالی هستند حتما باید اول کالایی که خریدیم رو حساب کنیم و بعد به کالا دسترسی پیدا کنیم و راه حلی جز این نیست ولی در فروشگاه هایی که در زمینه کالا های فیزیکی فعالیت دارند این روش پرداخت یک روش اختیاری میباشد.معمولا بعضی از فروشگاه ها به این تمایل دارند که گردش مالی سریع تر انجام بشه و حتما در این روش تخفیف هایی برای مشتری میگذارند که مشتری انگیزه بیشتری برای  پرداخت اینترنتی داشته باشد.اگر می خواهید یک کالای فیزیکی بخرید برای ریسک کم تر بهتون پیشنهاد می کنم از روش پرداخت در محل استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.